* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Kyllä vain. Tänne palailen taas. Tein testin ja se mikä oli viime viikolla selkeä plussa on nyt van viivanpaikka/haamujen haamu. En silti laske tätä vielä uudeksi kierroksi vaan odottelen oikeat menkat. Päätin myös rauhoittaa tuon kuumeilun tjot asteelle. En kestä tätä jatkuvaa stressiä.
 
Iltoja!!

Voi Hellu :hug: Mies ihanasti mukana ja kannustamassa, jaksuja teille molemmille.

Täällä on nyt varmaankin menkat alkamassa, vähän väliä on vessassa käydessä jäänyt paperiin hentosia viiruja. Toivottavasti nyt kunnolla sitten niin ei kierto venyisi ihan mahdottomaksi ja pääsisi kunnolla tositoimiin taas :D

Nyt saunaan :wave:
 
Hellu :hug:

Natusani: mä täällä kans noiden eilis iltaisten ja aamupäiväisten viirujen kanssa jo uskoin, että nyt lähtee käyntiin kierto vihdoin ja viimein mutta nyt ei oo ollu mitään. Mä haluan kierron!!! missä oot! |O
No kai se sieltä.
 
Hellu :hug:

Tein äsken testin (pregcheck). Negaa tietenkin. Eipä kyllä ole mitään oireitakaan. Eilen illalla vähän jotain menkkajuilintaa mahassa n. 10 minuutin ajan. Edellisissä raskauksissa olen muistaakseni testannut vasta joskus kp 33 ja selkeä plussa tullut heti. Kyllä mä uskon että nyt jo näkyis kun oviskin oli jo kp 14. Nyt jo kp 29. No ei muuta kuin uutta kiertoa odottaessa :headwall:
 
Hellulle vielä iso :hug:

Mun fb sivu on ollu pitkän aikaa täynnä vauvan odotus ilmotuksia. Niin moni kaveri saa vauvan. Jep, olen NIIIIN kateellinen:( :ashamed:.. Tuntuu, et kaikki muut mut ei me. Tämäkin kierto on ihan yhtä tyhjän kanssa taas. Ei minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Siinä keskenmenneessä oli pahoinvointia ennen plussaa, nytKÄÄN ei mitään. Odotus palkitaan joo, mutta hittolainen kun alkaa pikku hiljaa jo korpeamaan.. *valivalivali*.. Pahoittelen..

Onneksi toi aurinko piristää ja tietysti noi mun muruni. Olivat ihania aamulla kun hakivat vaatteita ja en antanut pitkähihasia ollenkaan. Keskimmäinenkin silmät lautasina ihmetteli, " eikö tarvita paitoja! Jippii ja jeejee!":D Nyt tytöt painaa sandaalit jalassa sisällä. Aamu ulkoilun aikana ei vielä voi pihalle päästää niissä niin ovat sitten sisällä niillä kun ne on kuulemma niin upeet! :D. Täytyy nyt olla onnellinen siitä kun kuopus mieluummin laittaa siskonsa vanhat, vielä tulee sekin aika et ne siskon vanhat ei olekkaan ihan niin hip ja pop! ;). Pojalle täytyy katsoa uudet, ei mahtunu enää viime kesäset. :)

kp 26-28/30..
 
Hyvaa huomenta!!!

Täällä sitten kp 1 :LOL: Jotenkin niin ihana tunne, mutta toisaalta taas olisihan se plussa ollut kiva niin kuin kaikki varmaan tietävät ;) Tehdä vielä yksi testi menkkojen jälkeen niin toivottavasti olisi sitten täysin nega jo.... Nyt seuraavaan kiertoon pää pystyssä!

Valmistautumaan ihanan aurinkoiseen päivään ja ulkoiluun :wave:
 
ei sieltä mitään menkkoja alkanut ainakaan vielä. Eipä ole enää vuotoa näkynyt. Pyh ja pah. ehdin jo innostua, että tässä saa alkaa tjottailemaan ihan kunnolla jos olis kierrosta edes jotain hajua. En tiedä teetteleekö nyt vaan pikku hiljaa tuota kiertoa aluilleen. Ihmettelinkin kun yleensä kun menkat teki tuloaan oli sellaista rusehtavaa vuotoa edeltävästi ja nyt oli ihan veri viirua.
 
Tervetuloa pikkuviikinki.
Voi hellu :hug: Laitanko sut takaisin listalle vai haluatko vain taustailla ?
Natusanille onnittelut menkoista...vaikka tiedän että enemmin se plussa olis ollu kiva.

Mulla on taas ristiriitaiset tunteet...halutakko vai eikö haluta, kas siinä pulma. Toisaalta nyt pääsis jo helpolla ei tarvi olla joka lenkin ajaksi laittaa lapsia hoitoon tai miettiä, koska voi lähtee johku. Kumpi on kotona, jos lapsi sairastuu jne.
Mut sitte toisaalta... MUTKU MÄ HALUUN :D
 
Kokkeli: täällä kans ristiriitaisia tunteita; välillä tulee ajatus, että miks ihmeessä rupesin taas tähä: kaikki pahoinvoinnit ym. raskausvaivat..pieni avuton vauva joka on niin äidissä kiinni. Ja kun tosiaan nyt rupee olemaan jo helpompaa kun muut lapset jo vähän isompia, omatoimisia. Välillä ihan käynyt ajatus, että jos ei nyt tärpännyt niin pitäiskö lopettaa yrittäminen..Sitten taas tulee kova vauvakuume päälle..:D

Emo4x? ja kp24/28
 
Viimeksi muokattu:
Emo4x?: No arvaa, kovasti mielelläni laittasin.. Mutta rikoin kamerani muutama viikko sitten ja puhelimessa on niin onneton kamera ettei sillä kyllä saa, enkä ees tiiä missä sen piuha on.
Mutta panokseni laitan sille viivanpaikalle :/

Ja kyllä, minullakin tunteet velloo edelleen. Olisihan se ihanan helppoa jo, kaikki nukkuu, viihtyvät mummuloissa, ei tarvi huolehtia päiväunista jne. Mutta sitten taas, ei tätä kuumetta vaan saa klikattua pois. Tiiä sitten tarvisko jotain piuhojen solmimista sitten suunnitella koska 100 varmana mä kuumeilisin sitten joskus viidettäkin.. :D Mut kun nyt sais sen neljännenkin alulle...
 
Oi oi Äiti maa - sille "viivaselle" punaväriä toivon ihan lähipäivinä!:heart:


..minähin dippasin..olisko dpo9(mikäli ovis oli?)jonkin sortin viivasen..kameran näytöllä näin siinä pikkasen punertavaahin..mutta kuvaa kun yritin laitella näkymään, ei onnistu. - on niin haalurainen..
..toinen dippaus 2h päästä sitten blanco, Pöh!: /(pitkittäinen lommo aivan kuin siinä testiviivasen kohdilla)

Pitäähän se illasta vielä kopaista jos vain jaksais pidätellä nyt usiamman tunnin pisukkaa:$



Plussa+++++++++++tuulosia tännehin pinoon!!!:wave::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Lauantaita kaikille!!!

Nyt tulee jälleen kerran omaa napaa niin, että rutisee.... eilen tuli kuluneeksi 6vkoa kkm:n "tuhrusta" ja ensi maanantaina sitten kunnon vuodosta sekä mullahan alkoi to jo uusikin vuoto. Nyt tein äsken päiväpisusta "kontrollitestin" ja jo ehdin ilakoida negasta, mutta mutta... testiajalla tuli näkyviin selvä, mutta vaalea testiviiva :mad: Nyt hajoo pää! Mulla on aikaisemmat menkat olleet suht niukat ja nyt on selvästi runsaammat ja mukana tulee "jotain".... Miksi toi testi voi edelleen näyttää positiivista??

Aijaa.com - 10255870

Kuva on todella surkea, mutta näyttää "oleellisen"
 
Voi elämä!
Auttakaa minua viisaammat. Miten voi saada sellaisen viivanpaikan jossa on vain toisessa reunassa hiukkasen väriä. Piti odottaa aamuun toista testiä mutta tein sen sitten nyt. Ihme super haamu. Haamuja nämä kolme aiempaakin ovat olleet, niin haaleita kuin mahdollista. Piru vie mitä tämä meinaa. Kierrosta ei hajua. Varmaan kyse siitä että tämä on pregcheck halpis. Aiemmin olen luottanut apteekin omaan, nyt testi tarttui marketista käteen. Ajattelin noin niinkuin pois sulkea raskauden mahdollisuuden.

No odotan pari päivää ja testaan taas.
 
natusani:No voihan ääk. Toi on jotain kyllä niin ärsyttävää. :( Jaksuja, toivottavasti asia saisi selvyyden pian!

(.) Jaa a.. Kaippa tuo viivanen nyt pikkaset oli vahvistunu. Nyt voisi puhua haamusta kun ei tarvii tihrustaa. Mutta tätiä mie kyllä edelleen vaan odotan. Jotenkin se km on saanu minusta kovin skeptisen. Ennen olisin jo ollu varma raskaudesta, nyt en toDellakaan.. Aika näyttää...Oireita nada, tai pientä väsymystä kai, mutta se on kyllä tänäänkin ihan tieto, kuopus kun tallusti meidän viekkuun 5.45 eikä kyllä sitten enää nukuttu. *haukotus*

Hauskat helluntait, onneksi on heilat niin on sitten koko kesänkin :D
 
Natusanille voimia kestää epätietoisuus. Kurjaa kun homma ei selkene!!!

Äiti maalle, viivojen vahvistumista! Tiedän just mitä on se ettei uskalla luottaa.

Täällä vain ollaan ja möllötetään. Aina välissä itkeä tihrustan vauvan kaipuuta, mutta muuten olen päättänyt etten odota enää mitään. Yhtään testiä en tehe ennen kuin oireet on selvät ja menkat reilusti myöhässä. Tästä kierrosta ei nyt ole mitään selvyyttä, mutta gynelle aion viimeistään 13.6. kun läheiselle yksityiselle lääkäriasemalle tulee gyne käymään. Jos tulee asiaa Rolloon ennen sitä niin sitten käyn Rollossa yksityisellä.

Hellunmartta yk 6
 
Nyt on pönttö ihan sekaisin.. eilen aamu alkoi hienosti oksentamalla, kuvottava olo jatkui lähes koko päivän ja eilen aamulla testasin hienon haamujen haamun. Illalla tuli pikkuisen limansekaista veriviirua.. Tänä aamuna testasin jo selvemmän haamun, mutta nyt päivällä on vuotanut ihan kirkastakin verta. Ja kuvottava olo jatkuu.. mitäs se tämmöinen nyt sitten on. Eilen olisi ollut kp 25/28(oletus kierukan poiston jälkeen). Nyt se taisikin sitten muuttua eilinen kp1/25..
 
Pikapäivitys täältä eli nyt kp5. Uusi työ alkoi tosiaan viimeviikolla ja hyvin olen päässyt työporukkaan mukaan. Muuten on ollut kauhea härdelli kun on saanut järjestellä lasten hoitoa ja kuljetuksia. Onneksi viikonloput on kuitenkin vapaat niin saa hieman rauhoittua ja ehtii viettään lasten kanssa aikaa. Paljon on uutta opettelemista töissäja vaatii paljon keskittymistä joten ehkä se oli ihan viisas ratkaisu tässä tilanteessa että siirretään sitä vauvan tekoa syksymmälle.=) Plussatuulia teille kaikille kovasti toivottelen :heart:
 
Tervetuloa pikkuviikinki ja varovaiset onnentoivotukset äiti maalle :heart:

Piti käydä vain pikaiseen kurkkimassa kuulumiset. Jotenkin näin kierron alussa on aina sillein helpompaa ettei pyöri niin paljoo mielessä nää vauvahommat ja hirveesti on tehty pihahommiakin niin siitäkin saanut muuta ajateltavaa :) Mies vaikutti tällä kertaa selkeästi pettyneemmältä kuin aiemmin kun ei "tärpännyt" . Mutta sillehän tää onkin eka ja on varmaan ollut siinä luulossa että suunnilleen ekasta onnistaa.

Ananaskookos kp4/29-30.
 

Yhteistyössä