Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

Wandiille iso halaus :hug: ja voimia surun keskellä!!!

Siltikin ilmoitan että:
Meidän ihana tonttutyttö syntyi 23.12 klo 2.05 viikkoja ollessa tasan 42. Tällä hurmaavalla peikkotytöllä oli mittaa 4076g ja 51cm

Synnytys siis käynnistettiin torstaina 41+6 puolenpäivän aikaan. Synnytys oli kalvojenpuhkaisun jälkeen raju ja nopea, kiireellisen epiduraalin ehdin samaan josta ei apua ollut kun tyttö oli jo tulossa. Ilokaasun voimilla sain 2 minuutin ponnistamisella tytön ulos.
 
Wandiille voimia. :hug:

Neljäskö ja tatomira onnea!!!:heart:

Omaa napaa: Viime viikolla tuli käytyä ekassa neuvolassa. Nyt sit odotellaan ekaa neuvolaa 10.1.:) Pahoinvointi edelleen jyllää eikä helpotusta näy... Ehkä viel jonain päivänä... :D :D

Tälläinen pikainen visiitti tällä kertaa.

Siiseli84 & "nuppu" 9+4
 
Pitkästä aikaa tänne kirjottelen

Wandii paljon voimia ja osanotto:hug:

Neljäskö ja tatomira paljon onnea tyttövauvoista :heart:

Täällä ollaan sairaalassa edelleen, pääsin siirtymään kotisairaalaan tiistaina ja on paljon mukavampi kun perhe pääsee päivittäin katsomaan :)
Joulu meni osastolla, tyttö ja mies oli käymässä ja uusivuosi menee samalla kaavalla. Jotenki tähän sairaalassa oloon tottuu vaikkaki koti-ikävä painaa ja tylsäähän täällä välillä on. Mutta nyt on enää korkeintaan kaksi viikkoa kun pääsen kotiin lepäileen jos ei mitään radikaalia tapahdu. Poika painaa tällä hetkellä n.1700g joten alkaa olla jo hyvän kokoinen. Kohdunsuun tilanne pysyny melko lailla samana.

Kaikille toivottelen oikein hyvää uutta-vuotta :)

Katjuska ja Onnimanni 30+0:heart:
 
Wandiille :hug:

En olekaan pitkään aikaan käynyt. Nyt tulee omaa napaa...
Eilen illalla tunsin että jotain oikein lorahti housuihin, verta ja paljon. Farkutkin kastui verestä.
Koko illan vuosi todella runsaasti ihan kirkasta verta. Olin ihan varma että nyt meni kesken.
Tänään oli np-ultra ja siellähän se pikkuinen oli ja sydän hakkasi vimmatusti. Ei mitään hätää. Suuri hematooma, joka vuotaa ja voi kuulemma vuotaa vielä useita kertoja. Laskettu aika on se minkä itse laskin, eli 22.7
kun mun neuvolatäti ei uskonu kun kerroin kiertoni ja väkisin laittoi 12.7 LA. No, pääsen uudestaan viikon päästä np-ultraan ja samalla katsotaan onko se hematooma yhtään pienentynyt.
Voin kertoa että edelleen pelottaa, mutta uskottava se on että kaikki hyvin masussa.

Astral ja pieni 10+5
 
Heippa!!

Voi sentäs, täällä on tullut vielä huonojakin uutisia!! Wandiille voimia!!

Ja jotain iloistakin, neljänsiä syntynyt, onnea!!

Minä laittelin jo viestiä tonne heinäkuisiin ja tosiaan olen ollut niin huonovointinen 6+0 asti, ettei mistään hommistakaan tahtonut tulla mitään. Nyt tuntuu, että pahin olisi jo ohi, joten tulin töiden lomasta kirjoittelemaan kuulumisia.

Neuvolassa laskettíin la:ksi 10.7, mutta tiedän pitkän kiertoni ja samoin ovulaation, joten päivä muuttunee 5.1 olevan np-ultran jälkeen, luulisin. Nyt elän siis edelleen la 18.7. Kävin varhaisultrassa 5.12, kun halusin isovanhemmille joululahjaksi kuvat. Silloin sikiön kooksi arvioitiin juuri se minun laskemani vkot. Siksi siirsinkin tuota ultraa, alunperin se olisi ollut 28.pv, mutta siirrettiin sitten vkolla. 1 sydän siellä jumputteli, vaikkakin jo pelkäsin kahta, kun oireet niin voimakkaat. Taidan vaan olla jo niin vanha =D

Voimisia ja nyt alkaakin sitten ne masun kasvattelutvkot =)

Neljäs? ja pampula 11+3
 
Wandiille pahoittelut :hug:

Ja onnittelut vauvaantuneille!
Pinoa en uskalla itse luvata alkaa päivittämään, kun tuskin on aikaa täällä läheskään
joka päivä käydä.

ON: Huono olo vaivaa melkoisesti ja vatsa näyttää isolta, toivottavasti mahassa voidaan
hyvin!
 
voi ei Santtu81 :(


Mulla oli tänään np-ultra ja siellähän se pikkuinen makoili..niskaturvotus oli 0,7 ja pää-perämitta 6,3 cm joka vastas viikkoja 12+4 eli laskettu aika siirtyi 5:llä päivällä ja on nyt 14.7. Sit näytti vielä 4D- kuvaa :) jännä nähdä sellasta, aiemmin en oo sellaista päässy kokemaan...sukupuolta ei pystyny vielä sanomaan vaikka poika se varmaan on. Istukka oli edessä...muissa kolmessa raskaudessa ollu aina takana..saa nähdä huomaako eroa mitenkään. Veriseula otettiin myös ja tulos ilmoitetaan kahden vkon sisällä jos aiheuttaa toimenpiteitä.
Helmikuun lopulla pääsee sit rakenneultraan :)
 

Yhteistyössä