Neljäs päivä oli vaikein...

  • Viestiketjun aloittaja Taas kerran
  • Ensimmäinen viesti
Taas kerran
tähän mennessä, kun ei ssanut syödä mitään lihaa... Jugurtti pelasti illalla, mutta silti päätä vähän särki, eikä uni meinannut tulla millään. Voi kyllä johtua päikkäreistäkin, kun pääsin pitkästä aikaa nauttimaan sellaisesta ylellisyydestä. :)
Tänä aamuna paino -4,0kg siitä maanantaiaamusta.
Ps. Tintti1010, En ollut laihiksella aloittaessani tätä dieettiä. Ja pari kiloa oli tullut aika nopeassa tahdissa lisää. Mutta pitkään olin ollut tuossa 85kg.n kieppeillä. Nyt siis 83kg. Eli voipi olla, että ei ihan tällä tavalla putoa jos on jo ollut laihiksella ennestään. Ja paljonhan riippuu varmaan ylipainon määrästä. Minulla kun sitä ihan reippaasti on. Ja myös sormet olivat turvoksissa ennen tätä hommaa, eli nesteille tässä nyt vaan kyytiä annetaan. Mutta jos tän jälkeen yritää pitää kevyttä linjaa, ettei ihan kaikki kilot tulisi ryminällä takaisin...
 
Tintti1010
juu, hieno juttu että on lähtenyt noinkin paljon pois oli se sitten vaikka nestettä!! ;) Mie oon ollu mökillä niin en oo kerinny aiemmin vastailemaan!! :)
...itsekkin meinasin vetästä jonkun pikadieetin ennen äitin syntymäpäiviä!! :) Tuota vissydieettiä oon miettiny, mut saas nähä!! :)
 

Yhteistyössä