Neljäs nyytti vain haaveissa..ko?

Olemme miehen kanssa moneen kertaan käyneet keskustelua neljännestä lapsesta. Mies ei todellakaan halua yhtään enää...tänään viimeksi sano, että mun pitää vaihtaa miestä jos vielä lapsia haluan.
Onko kenelläkään ollut samanlaista "aluksi" mut pitkällä suostuttelulla mies halunnutkin sitte loppujen lopuks?
Mä en tiedä sit mitä teen jos ei mies taivuttelujenkaan jälkeen suostu....mä niin haluan!! Oletteko sitä mieltä että mun on sit luovutettava?, on kyllä ajatukset ihan sekasin, muuta osaa nykyään enää ajatellakkaan :ashamed:
 
Mies suostuttelin miestä useemman vuoden :wave:
Nyt pikkunelkku reilun 3kk :heart:
Eikai pini suostuttelu ja vihjailu koskaan pahaksi oo, mut jos toinen ei todellakaan aio lämmetä, niin sillonhan se on asian annettava olla :/
Meillä n. 2 vuotta sitten mies myös sanoi, että jos sen haluan, niin saan ettii toisen ukon... :kieh: :kieh:
Eilen jopa tokasi, että ihanaa, kun meille tuli tuollanen iltatähti :heart:
 
Moi!
Vois riippua myös lasten ikäeroista, jos pienin (ja muutkin) on vielä kovin pieni, ei mies välttämättä innostu. Meillä nuorin on 1.5 vuotta ja nyt on ihan myös tekemässä neljättä, vaikkei varmasti puoli vuotta sitten ihan vielä samaa mieltä ollutkaan.
Joskus myös faktat auttaa, esim. se että nuorimmallkin olis kaveri, meillä kaksi muuta kun ovat jo koululaisia.
 

Yhteistyössä