***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

oon tarkoituksella ollut poissa täältä koska kuume aina nousee täällä käydessä :D nyt kuitenkin mieskin jo eilen sanoi että jos saadaan lisää lapsia joudutaan varmaan muuttamaan..! mikä oli mulle yllätys koska oon ollut se joka on meidän nykyistä 3 lasta halunnut maailmaan todella paljon enemmän! kierukka vielä on mutta nyt jos ottaisin itseni niskasta kiinni ja tilaisin ehkikseen ajan... pillerit olisin jo lopettanut jos niitä söisin :D

paljon mietityttää miten jaksan yövalvomiset (meidän lapset surkeita nukkujia kaikki), mahdutaanko nykyiseen kotiin (rintamamiestalo 3h+k 98m) ja auto joudutaan hankkimaan isompi (ei mahduta edes nyt meidän nykyiseen) eli rahaa tullaan tarvimaan (puhumattakaan siitä että taloa tarvitsisi rempata oikein kunnolla muutenkin). eniten mietin omaa jaksamista ja sitä ehdinkö huomioida kaikkia lapsia sitten kun nytkin tuntuu etten ehdi..

mutta kuitenkin kaipuu on kova <3

korvapuusti
 
Tosiaankin, samaa mieltä olen kuin korvapuusti ja Jadey: aina kun tänne tulee kurkkimaan, vauvakuume jotenkin salaa voimistuu ja tuntuu konkreettisemmalta, ihan hassua! =)

Oma tilanne aika sama kuin NaNaJ:llä, eli esikoinen ekalla ja nuoremmat aloittivat hoidon ja itse nyt pakerran töiden parissa.

Jospa tätä työtä yritän tehdä ja keskittyä siihen ja kutkutella siinä samassa vauvajuttuja. Kattelisin tän syksyn, ja alkuvuoden, miten menee ja sitten kuiskisin varovasti ukko-kullan korvaan vauvajutuista... :p

Korvapuusti miettii samoja asioita, kuin minäkin: miten jaksaa yövalvomiset. Taas on meille flunssa tms. rantautunut ja toissayönä kuopus heräili moneen otteeseen itkemään. Nyt kun on ollut takana monta yötä, ettei ole lapset herätelleet, niin on ollut aikasta kivaa. Ja rahantulo on taattava, kun tai siis jos... olen äippätukien varassa. ...taidankin lähteä kelan sivuille laskemaan, millaiset tuet tulisi näillä nykyisillä tuloilla... Kauheeta kun tämä vauva-ajatus alkoikin nyt näin kutkuttamaan...:heart::D
 
Moikka! Saiskos liittyä mukaan! oon 22-vuotias kolmen lapsen äiti. Vaikka meillä lapset vielä pieniä (syntyneet 2/2007, 8/2010 ja 8/2011) niin kuume nostaa jo päätään vaikka olin varma että nämä riittää. Vielä olis ihana ainaki se neljäs saada mut mies ei taida enää suostua :(
 
Täällä ois kanssa yksi kuumeilija pyrkimässä mukaan. Meillä on pojat 9/02, 9/04 ja 9/10, ja nyt ois haaveissa se viimeinen poika 9/12 tälle kuopukselle kaveriksi... ;) Ikää on 32v ja juuri loppui kuopuksen tissittelyt, kierto ei ole kuitenkaan vielä käynnistynyt. Ostin jo tuplarattaakin, kun kohtuuhyvät sain edullisesti eli olen aika varma, että nopsaan tärppää. Saa nyt nähdä sitten miten käy, kun ikääkin on tullut. :) Hei vaan kaikille!

Mitäs mieltä ollaan tuosta ikäerosta. Meillä vanhimmat pojat on aina olleet kuin paita ja peppu ja sen haluaisin näille nuorimmillekin suoda. Leikkikaveri omasta takaa, jos vaan oma pää kestää ja onni sen suo.
 
Täällä on tosi hiljasta ja se varmaan johtuu siitä, että ei oikein ole ylläpitäjää, kukaan ei pysy kärryillä toisten meiningeistä ja mennee ihan sekaisin. Heenu minusta tuolla huuteli ylläpitäjää ja tästäpä otin vaarin ja tekaisin jonkinlaisen listan. Ilmoitelkaa, jos puututte/tietoja puuttu ja viestien mukaan täydennellään listaa. Pakko on jättää joitakin pois, koska menee muuten raskaaksi ylläpitää. Otin listaan mukaan ne, jotka on kesän aikana/jälkeen kirjoitelleet. Muut älkööt loukkaantuko, vaan pistäkää viestiä tai kirjoitelkaa, niin lisäillään. :)
 
***Neljännestä kuumeilevia***

JENGI

WAndii (32)..................XX/32............ykX P-02,P-04,P-10
Sutulii (31).......................................ykX P-01, P-04, P-10
Äiti maa (29).................xx/XX.............ykx P-07,T-08, T-09
DingeLiDong (33) .............28/xx...........yk1 -97, -02, -10
äiskä-73 P-00,P-07, T-09
Astral P-01, P-03, P-06
marica30
leofis
viinika p-04, p-05, t-07
PIKKUVIIKINKI (30) T-02, T-04, P-05
Elli-
Papuli -05, -07, -10
bulla -00, -01, -07
ShootingStar* -01, -02, -07


TAUSTALLA:

Tassutin, ikuinen kuumeilija, Korvapuusti, Jadey, NaNaj, JA82, Orchid x2, kahvilla, flower again, neljäskö

PLUSSANNEET:

Adrianna
m a r z a
Ilo81
Isebel81
Säihke
Hyde79
Tyttöni mun
Vaavimasu
miita1969
 
Hei Wandii kiitos listasta :flower:

Meillä jäikin sit yritys tähän yhteen kertaan, joten mut voi siirtää plussanneisiin :)

Tuosta ikäerosta, meillä tulis nyt kuopuksen ja tulokkaan välille 1v7kk, kun taas muilla sisaruksilla on 5-13v ikäerot toisiinsa. Mielenkiinnolla odotan millasta on kahden pienen kanssa, meillä ku on ollu aina 1 pieni vaan kerrallaan :)
 
Onnea miljoonasti!! :)
Sulla jäi kuumeilut lyhyeen. Siirrän sinut, kun päivitän listan, jos vaikka muutkin päivittelee tässä olotilojaan ja päiviään.

Voin kokemuksesta sanoa, että älä yritä mitään vaativaa, kun on kaks pientä. Kannattaa pitää elämä helppona ja rentona, ei hoppulähtöjä tmv. muuten lähtee järki. :D Onhan se tosi raskasta, mutta en miekään haluis tehä tätä uudestaan, jos se ei sitten parin vuoden päästä palkitsis. Lapset leikkii keskenään, eikä vaadi niin koko ajan aikuista konttaamaan sinne leegojen sekaan. Niistä tulee sosiaalisia ja on sitten päiväkodissakin ja myöhemmin koulussa se oma veikka turvana. Näin ainakin meillä. Meillä eivät edes pahasti tappele keskenään.
 
Kiitos Wandii listasta!! Tekee tosiaankin selvemmäks tän homman, mut pitäiskö nyt heti tai myöhemmin aloittaa uus pino jossa tuo lista ois ekana ni löytyis aina helposti. Myös sinulle päivittäjälle :) Mitä muut on mieltä?
Teillä on Wandii muuten hauskasti kaikki pojat syntyneet syyskuussa :D

Onnea DingeLiDong!!

Ikäerosta: Meillä on lapset pienillä ikäeroilla ja tämä mahdollinen viimeinen tulee myös tähän samaan "putkeen". Tuntuu et en jaksa aloittaa tätä vauva-aikaa enää alusta jos tästä sitten joskus päästään seuraavalle tasolle :) Mä voisin periaatteessa odottaa vielä pari vuotta (ikää nyt 33v) kun en halua lähellä 4-kymppiä enää vauvaa, mut mies on jo niin vanha ettei halua odotella. Näyttää sitten mieluummin punaista kuin että odottelis vuosia.

Nyt siis aloinkin miettiä, et mikspä ei annettais vauvalupa jo nyt tänä vuonna, kun ei kai se käytännössä hirveesti arkea muuta olipa kolmosen ja mahd. nelosen ikäero esimerkiksi 1,3vuotta tai 1,7 vuotta.
(Huomaatteko kun mäkin kuvittelen et meillä tärppää sit suht heti :) )

Mitä muut olette mieltä tähän? Vaikuttaako ikäerossa nuo kuukaudet niin selvästi vai onko se enemminkin et 1vuotta vai 3vuotta :p Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan takaa..
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin vaikuttaa se, että en halua olla 60v, kun viimeinen kakru jättää kodin. Itse olen huomannut, että kaksi vuotta ja hieman alle tai yli on hyvä. Kolme vuotta on jo pikkuisen turhan iso rako. Ei löydy niin helposti yhteistä säveltä. Mutta tämäkin on niin persoonakohtaista.

Tuosta syyskuussa syntymisestä: Mun kaverit aina nauraakin, että meillä on KVS-ehkäisy käytössä. Eli Kerran Vuodessa Seksiä. Joskus tulee lapsi, joskus taas ei... :D Siskollani on yksi lapsi ja sekin on syntynyt syyskuussa, joten me vain ollaan vuodenvaihteessa hedelmällisiä, ei voi mitään. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin varmaan tämä neljäskin sinne napsahtaa.

Ja jotenkin mulla on semmoinen olo, että minusta ei koskaan tule tytön äitiä, toisin sanoen olen melko varma, että tämä viimeinenkin on poika. Onpahan ainaki paremmin leikit yhteensopivia toisen kanssa sitten. Ja mulla on niin komeat pojat, että ne metsästää äiteelleen oikein oivat varatyttäret miniöiksi. :D <3

Voisin kyllä tekasta sen ihan uudenkin pinon tuohon, niin lähettäs ihan niinkuin alusta liikkeelle. Tässä on ollut niin vähän elämää, että vois olla paikallaan. Laittais tästä vain kutsun siihen kaikille halukkaille nelosta yrittäville.

OMaa napaa: Ei kiertoa edelleenkään, lopetin tällä viikolla imetyksen tämän vuosikkaan imetyksen, joten voi parikin kuukautta vielä mennä. Toivon tosin, että jospa nappais heti ekasta, niin ei tarttis tätiä katella vielä vuosikausiin... :D
 
Heipä hei kaikille.
Varovaisesti kurkin tänne, vielä ei yritys meillä ole ajankohtaista. Meillä syntyi enkelityttö rv 36+0 kolme viikkoa sitten ja olemme päättäneet aloittaa seuraavan yrityksen kun 3kk varoaika on mennyt. Kolme lasta meillä siis on, vaikka yksi ei koskaan kotiin pässytkään. Mut voisi laittaa taustalle toistaiseksi roikkumaan kun täällä kuitenkin pyörin.

Ikää mulla (huomenna) 30v ja lapset t-04, p06, t11
 
Santtu81: Olen tosi pahoillani. Tuttavalleni kävi samalla tavalla ja se oli ihan kauheaa, vaikka etäältä tilannetta seurasinkin. Kovasti voimia! (ja hyvää syntymäpäivää, vaikka ei se varmaan kovin hyvältä nyt tunnu).
Laitan sinut taustajoukkoihin, ilmoittele sitten, kun teillä on ajankohtaista vauvayritys.

Tehäänpä niin, että tehään ihan uus pino. Päivittelen sitten listaa sitä mukaa, kun porukkaa tulee lisää ja aktivoituu. Laitan tuon listan ensimmäiseksi ja siitä se sitten löytyy. Elikkä kaikki tässä ryhmässä kirjoitelleet uuteen pinoon, ÄN YY TEE NYT! :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2033744-neljannesta-kuumeilevia-vol-6-a/#post24699100
 
Viimeksi muokattu:
kiitokset listasta,täällä on aina vaan tyhjennys vuodot menossa eli saa nähdä miten tässä ny kroppa asettuu...harras toive olis että ainakin ennen joulua:)mutta katsotaan kunhan ees hommiin pääsis;) lauantaita:)
 
Toi listahan oli kiva! :) Kiitos siitä.
Täälä alkaa kohta pää pamahtamaan :D On huonoa oloa, tissit kipeät, päätä särkee, huimaa, väsyttää, paleltaa. Yks päivä oli alavatsa niin kipeä ettei työpäivästä meinannut tulla mitään.. Mutta sitten taas, eipä olisi ekakerta kun kuvittelen kaiken:LOL::kieh: Vaikka nämä mun oireeni ehkä nyt tällä kertaa jotenkin tuntuu todellisilta. En silti uskalla edes haaveilla. Ensi viikolla voisi uskaltaa testata..

*Jännää*
 

Yhteistyössä