oon tarkoituksella ollut poissa täältä koska kuume aina nousee täällä käydessä nyt kuitenkin mieskin jo eilen sanoi että jos saadaan lisää lapsia joudutaan varmaan muuttamaan..! mikä oli mulle yllätys koska oon ollut se joka on meidän nykyistä 3 lasta halunnut maailmaan todella paljon enemmän! kierukka vielä on mutta nyt jos ottaisin itseni niskasta kiinni ja tilaisin ehkikseen ajan... pillerit olisin jo lopettanut jos niitä söisin
paljon mietityttää miten jaksan yövalvomiset (meidän lapset surkeita nukkujia kaikki), mahdutaanko nykyiseen kotiin (rintamamiestalo 3h+k 98m) ja auto joudutaan hankkimaan isompi (ei mahduta edes nyt meidän nykyiseen) eli rahaa tullaan tarvimaan (puhumattakaan siitä että taloa tarvitsisi rempata oikein kunnolla muutenkin). eniten mietin omaa jaksamista ja sitä ehdinkö huomioida kaikkia lapsia sitten kun nytkin tuntuu etten ehdi..
mutta kuitenkin kaipuu on kova <3
korvapuusti
paljon mietityttää miten jaksan yövalvomiset (meidän lapset surkeita nukkujia kaikki), mahdutaanko nykyiseen kotiin (rintamamiestalo 3h+k 98m) ja auto joudutaan hankkimaan isompi (ei mahduta edes nyt meidän nykyiseen) eli rahaa tullaan tarvimaan (puhumattakaan siitä että taloa tarvitsisi rempata oikein kunnolla muutenkin). eniten mietin omaa jaksamista ja sitä ehdinkö huomioida kaikkia lapsia sitten kun nytkin tuntuu etten ehdi..
mutta kuitenkin kaipuu on kova <3
korvapuusti