*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Heippati hei!

Aattelin näin alkavan viikonlopun kunniaks hiukan kirjuutella jotakin kuulumisistani :)

Täällä siis alkaa olee ne tärppi päivät sit niinku aivan kohdalla, tosin siis tikuttanut en oo, mutta tuo kp on nyt sen 14/28 ja alavattassa on nippaillut nyt aamupäivästä sen verran, että luulempa että ainakin lähellä on ovis, jollei juur parhaillaan meneillä, niin ja limojakin sen verta havainnu nyt, et toivo on nyt niin korkeella =)

Pupuilut silleen aktiivisemmin tän kuun osalta on alotettu jo viime viikonloppuna...nyt on kyl siis toiveet niin korkeella, et toivottavasti tästä saatas jo se tärppi ja ihanat uutiset sit tuolla 12 päivän tietämillä.

Johnu: oli kyl niin ihana piristys, kun kertoilit näitä teijän päivien kulkuja...huomaa että on sitä muuallakin niitä toilailuja, eikä pelkästään vaan meillä ;)
 
Kuulostaa niiiiiin tutulta toi meno Johnulla :LOL: Kyllähän tuo on välillä aikamoista menoa ja melskettä näitten lasten kanssa. Kaikkea kerkee tapahtumaan.

Tänne ei muuten vielä uutta, harjoitukset jatkuu ja ens viikon lopulla jos tikuttelis ja etsiskelis ovista. "Tarkistellaan" pitääkö omat tuntemukset ja merkit kuin paikkaansa. Itse luulen et tunnistan oviksen suunnilleen.

Millaiset autot teillä on? Ja kui moni joutunee miettimään isomman auton vaihtoa neljännen myötä? Meillä kovasti suunnitteilla ja ois kiva kuulla mielipiteitä isommista autoista, joilla semmosista kokemuksia :D Entäs asunnon laita? Meillä nyt isompi asunto hakusessa ja mietitään riittääkö 3-4 makuuhuonetta yms. Itse en ole sitä mieltä kylläkään et kaikilla lapsilla pitäisi välttämättä olla edes oma huone. Mutta saa nähdä ku SE OIKEA osuu kohdalle et millainen koti löytyy.
 
Heippa kaikille!
Tulin kiinnitää tän hinausköyden ja aattelin vetää teidät mukaan tuonne odotuspuolelle!! :saint:
Tooosi paljon plussaonnea kaikille, josko tässä voisi varoen hyvästellä ja hipsiä lokakuiseen jonoon.
Varmaan käyn välillä kurkkimassa kuulumisia
:wave: ++++++++++++++ :whistle:
 
Puskajussi: Onnea hirmusesti plussasta ja koitahan vaan mennä sinne odotus puolelle...ei vais aivan ihanaa, et jaksat meitä kuumeilijoitakin käydä viä moikkaamassa täällä ja toivotaan että kiinnitit köyden todella lujasti, että me kaikki muutkin sinne plussan saaneiden puolelle pääsisimme.
Täällä on nyt sitten ovis aika parhaillaan vissiin menossa (eilen oli aikas moisia alavattakipuja)
On yritetty hyödyntää nämä parhaat päivät nyt mahdollisimman hyvin...eilinen tosin sit jäi välistä, isäntä nukahti ennen kun ite pääsin sänkyyn ollenkaan, jotenka nyt sitten pelko että se paras päivä jäi käyttämättä :(
Mites te muut, kuinka usein teillä heilutellaan niitä peittoja oletetun oviksen aikoin?
Kun jossain sanotaan että jokatoinen päivä pitäis piisata, mutta meillä on nyt sit kokeiltu tota joka päivä taktiikkaa, mistä kyl on pakko todeta, et menee aika lailla sellasen tehtailun puolelle se toiminta. Mutta kaikkensa on yritettävä.
Ehkä sitten seuraavassa kierrossa (jos siihen siis joudumme), niin mennään vaan ihan omalla painolla liikoja yrittämättä.
 
merette: Meillä on ollu tosi huono lähtö tälle ensimmäiselle yritykselle. Tooodella hiljaista makuuhuoneen puolella. :whistle: En tiedä miksi, mutta mua on ruvennu nyt askarruttamaan tuo neljäs. Mies lämpeni liian yllättäen. :eek: :LOL: Ehkäpä tämä tästä. Ensi kierrossa, jos olisi jo enemmän äksöniä. ;)
 
No niin, nyt se sitten alkoi......kamala odotus tän loppukierron osalta, että saa tietää onnistuko tässä kierrossa, elikkä siis ovis pitäs olla nyt sitten niinku ohimennyttä ja nyt piinataan sit nää loppupäivät jännäillen.
Tietenkin siis sitä varmistelua edelleen jatketaan, jos jostakin syystä se ovis ei olekkaan vielä mennyttä.
Mutta siis nyt on kyl pyritty hyödyntään aikaslailla tarkkaan nuo tärppipäivät :)
Silti vaan jotenkin tuntuu, ettei varmastikkaan onnistu vieläkään :(
Perus pessimisti kun olen.
 
Meillä tuo vällyjen heiluttelu on TOOSI harvinaista. Minä nukahdan aina ennen kymmentä nykyisin, tai jopa aikasemminkin. Ovis oli ja meni ja nyt on jotakin pientä vuotoa. Voikohan se liittyä ovulaatioon? Vai onko mulla edelleen kahden viikon välein menkat? Tää on niin perseestä. Olis vaan jo raskaana, niin ei tarttis noita vuotoja miettiä. Tai olis ees säännölliset vuodot. :/ Siispä alkuun palaten, en tiedä tärppääkö sittenkään kun on "aika" yrittää sitä nelkkua, vai saako siitä jonkun draivin päälle kun on tosi kyseessä.

Nyt siis elellään hiljaiseloa, ellen sitten jo ole raskaana. En tiiä, on vähän ajatukset sekaisin. Meillä on kaikissa flunssa ja tuntuu, että niistän niitä vähiä aivosolujani pihalle.

:snotty: :snotty:

Ihmetyttää vaan tuo vuoto... Että onkohan mulla joku tulehdus. Ei kyllä ole mitään kutinoita tms. Vois tietysti soittaa vaikka jollekin eikä vaan pähkäillä. :D

-johnu-
 
Huomenta. Täällähän alkaa kaikilla taas kierrot olemaan ihanassa vaiheessa. :whistle: Toivotaan, että tärppiä ois käynyt.d :D b

Ja ne keillä peittojenheilutus on jäänyt vähille, niin riittää se yksikin heiluttelu, jos osuu vaan oikeeseen saumaan. :whistle:

Plussapuhureita kaikille+++++ :whistle: ja Johnulle toivotaan, että ois kiinnittymisvuotoa ;)

Katjuska ja sintti 12+5 :heart:
 
Kiinnittymisvuotoa? :eek: Herranjestas, kolme lasta olen pyöräyttäny enkä ole tuommoisesta kuullutkaan? Täytyy googlata... :)

Joo, no voi hyvänen aika... Sitähän se saattaa sitten olla, tai sitten mulla on joku paha tauti... Huono puoli tuossa tiedon etsimisessä, että löytää itsestään oireita jotka pätee johonkin syöpään tmv. Nytkin heti alkoi alamahaa nipistelemään, kun luin, että se saattaa olla nyt sitä kiinnittymisvuotoa!!! Sopis tuon ovulaation ajankohtaankin ihan hyvin.

Onpas nyt mieli sekaisin. En ihan oikeasti ollut vielä ajatellut. Murehdin TAAS etukäteen tätä. Nythän se jännääminen sitten alkoi...
 
Olen lueskellut juttujanne jo jonkun aikaa. On se niiiin ihanan kamala tauti tuo vauvakuume. Meillä lapset 11/03 poika, 12/05 typy ja 2/09 typy. Mietteitäni löytyy Otsikon alta: yrittääkö vauvaa nyt vai myöhemmin, jos kiinnostaa niin mielelläni ajatuksia vastaanottaisin.

Toivon kaikille kuumeilijoille plussatuulia :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Katselin tuota ekan sivun nimilistaa. Onpas meitä enää vähän, meitä kuumeilijoita. Sehän se tietysti tässä tarkoitus onkin, että jokainen jää toivottavasti omalla vuorollaan pois ja PÄÄSEE siirtymään odottajien osastoon. Jännää, kukahan on seuraava plussaava ;)

Viikonloppu meni taas vauhdilla. Ulkoiltiin, kun vihdoin pakkaset hellittäny ja olla möllötettiin vaan. En kerrankin ottanu mitään tavoitetta viikonlopuksi ja jopas rentoutti. Viikot menee aika niin vauhdilla, että oikeestaan viikonloput on vaan aikaa järjestellä ja tehdä hanttihommia, esim. korjata rikkinäisiä vaatteita ja siivota kaappeja. Kun on pieni talo ja paljon lapsia(oikeestaan paljon TAVARAA) on pakko koko ajan vähän tsekkailla, että mitä ei enää tarvitse. Pysyy järjestys yllä. Mutta sitten kun retkahtaa, niin retkahtaa kunnolla :/

Ihana sunnuntai-iltapäivä. On hyvä mieli. Toivottavasti muillakin on.

Ja tervetuloa vaan mamma5v!! Mukaan mahtuu kyllä!
 
Mukavata sunnuntai iltaa kaikille!!
Ja tervetuloa mukaan mamma 5v....tänne mahtuu todellakin mukaan!!

Nyt on sit juu taas ne piinaavimmat päivät, kun aletaan pelonsekasin ajatuksin ootteleen, että alkaako se kirottu vuoto vai olisko jo mun vuoro siirtyä tuonne odotus osastolle.
Ei oikein osaa mitenkään sanoo, et olisko tärppiny vai ei.
Viikonloppuna oli yhdet pippalot, mutta ei tuo juomapuoli maistunu oikein pahemmin (toivotaan että se olis ensimmäinen merkki odotuksesta).
Oli kyllä niin hankalaa olla eilinenkin ilta, kun olis niin halunnut parhaille kavereilleen tästä omasta tilanteesta kertoo, mutta kun ei kuitenkaan haluta asiaa muiden tietoon tuoda ennen kun on oikeesti kerrottavaa, joten väkisin olin sitten suu supussa vauvan yrityksestä.

Montakos piinailijaa meillä on tälle viikolle? Mä oon varmaan niin hätähousu, että testaan heti perjantaina kiiruusti, ettei tarvii piinata itteensä liian pitkään.
 
Tervetuloa vain mamma 5v mukaan!
Tsemppiä ja paljon tärppionnea meretelle!

Täällä alkaa oleen käsillä NeHyvätpäivät ;) Tikutelun ovikselle aloitin perjantaina ja eilen jo tuli viivan tynkästä näkyviin, laskelmien mukaan huomenna ois ovispäivä, joten hommaa riittää ;) Sitte alkaakin mulla ne piiiiiitkät 2vko |O
Mutta joo, nyt taas pitänee rientää arjen pariin, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Tervetuloa mukaan Mamma5v. =)

Ihanaa, kun alkaa taas jännäilyviikot d :D b Toivottavasti saatais helmikuu auki plussauksen osalta pian :whistle:

Itselle ei mitään ihmeellistä kuulu. Huomenna sokerirasitukseen menossa ja sydänääniä kuuntelemaan, kun ei viime viikolla saatu kuuluviin. Mutta viime maanantaina ultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin.

Plussapuhuria tänne ++++++++++++++++++++ :whistle:

Katjuska ja sintti 13+2 :heart:
 
No niin, nyt on kyl sit niin piinaavaa tää odottavan aika...ei sitten niin millään malttas oottaa perjantaihin saakka...voihan ny odotuksen odotus ;)
Kuinka pian oviksesta ootte saanut plussan näkyyn? Kun mulla yksi tollanen tosi herkkä testi kaapissa, niin oon miettiny, et monentenakohan päivänä siitä oviksesta vois oikeesti ees näkyä mitään?!?
Oon niin aina aatellu että en sitten hätäile kyllä yhtään aiemmin kun oletettuna kuukautisten alku päivänä ton testin teon kanssa, mutta kyllä sitä vaan niin taas kerran tekis mieli se jo aiemmin tehdä.

Tänään on ilmaantunu sellasta pientä jomotusta/repäsevää kipua alavattan seudulle (niinku sinne kohdun tietämille), nyt sitten sitäkin miettiny että tuntuu hiukan samalta kun menkkojen alussakin oleva tunne, mutta tää on nyt siis jo niin paljon aiemmin, kun se on yleensä samoihin aikoihin ku tää tunne alkaa niin puskenu sit menkatkin päälle.
Nuha ja hiukan lämpöö on, mutta taitaapi johtua vaan viikonlopun kylmetyksestä.

plussatuulien saattelemana toivottelen mukavaa alkanutta viikkoa ja piinaillaan kaikki yhdessä...on niin mukava, kun pääsee teille kertoon tuntemuksistaan =)
 
Eilen tuli sitten iltapäivällä tasaviivat ovistestiin, sitä koetettu hyödyntää. Tämä aamun jo haaleempi viiva ja illalla varmistukset kuitennin ;) Sitten alko tän rouva piinaviikot.
Tsemppiä muilleki piinassa eläville ++++++
 
Juu, luin tuolta raskauskeijusta, mistä tuo mun testi on tilattu, et tavallisesti 6-15 päivää oviksesta noilla testeillä näkis plussan ja minäpä sitten jo kokeilemaan heti tänä aamuna, kun oletetusta oviksesta oli 9 päivää (joidenkin laskureiden mukaan olis mahdollisesti jo 11 päivää), mutta siis kuitenkin kokeilin ja tiedostin itelleni, ettei vielä varmastikkaan mitään luotettavaa tulosta sieltä tuu, mut himotestaajana ihan huvikseni jo kokeilin :)
Nooh, siinä nyt sellanen hiukan niinku viiva olis voinu olla erotettavissa, mutta siis hyvin mahdollisesti tuo on ihan se viivanpaikka vaan.
Eilen tilasin testejä lisää ja pitäs vissiin huomenna postin mukana tulla, joten sopivasti sit voin taas torstai aamuna testailla, että oikein saan itteeni piinattua.

Oireita on nyt tosi huono ittestänsä kuulostella, kun on muutenkin flunssanen, niin ei tiä, mikä kolotus ja jomotus johtuu sit taudista ja mikä siitä mahdollisesta raskaudesta.
Taas koitan itteeni tsempata ajatukseen, että jos ei tästä kierrosta, niin ehkä sitten seuraavasta...mutta aina se sattuu, jos sitä plussaa ei tuu. Varsinkin näin kun on nyt sit ihan täpöillä yritetty hyödyntää noi tärppipäivätkin.

Maailmanloppuhan se ei oo vaikkei olis tärpänny, onhan meillä jo kuiteskin nuo kolme ihanaa lapsukaista ja saa niistä jo olla niin onnellinen, mutta kaipaa vielä kuitenkin ainakin sitä yhtä päivänpaistetta :)

Hyvin taas tällänen omaa napaa kosketteleva viesti...on vaan näitä ajatuksia niin paljon mistä ei pysty puhuun muuta kun miehelle (ja se ei ihan jatkuvasti jaksa kuunnella) ja teille ihanille täällä :heart:
 
Mua alko ihan jännittämään teidän muiden puolesta. Plussaantukaa nyt äkkiä! (Onkohan toi suomea edes?) :D

Meille ei kummempaa. Kiertopäivä 25 menossa, menkkoja odotellaan viikonloppuna.

Just tuommoset omanapa -viestit on parhaita merette!! Saa peilata omia tuntemuksiaan muihin ja huomata ettei olekaan ihan yksin omien ajatustensa kanssa. Se on voimaannuttava tunne!! Viljelen uusia sanoja ettei pää pehmene täällä lasten kanssa päivät pitkät ollessa :D

Hirveesti kirjotusvirheitä. Meni tarkastamisessa aikaa enemmän kuin paljon. Pää ei seuraa mukana, kun sormet on niin nopeat... ;) Yleensä en tarkastele, mutta kun sanat oli niin sekavia, etten edes itse tiennyt mitä olin yrittänyt kirjoittaa. Hyppii ajatukset nyt aivan asiasta moottorisahaan!!!

Hauskaa tiistaita! :p
 
Jos mäkin sitten taas ilmoittaudun :D Piti (mun mielestä :whistle: ) aloittaa yritys syksyllä mut nyt sitten tässä keväällä aloitetaan...Tarttee vaan ehkä odotella et saan sit isommat ä-p rahat.Tai sit tehä tänä vuonna hitosti ylitöitä ja kaikkee :)
 
Hei kaikille! Olen täällä jo jonkun aikaa käynyt kurkkimassa keskustelujanne ja mukana taustalla jännittänyt :D

Olen 29v kolmen tytön äiti (tytöt -02,-03 ja -08), perheeseen kuuluu myös aviomies sekä muutama koira :) eli väkeä piisaa.

Vanhempien lasten kanssa olin kotona 5v ja opiskelin samalla iltaisin, nyt kolmannen kanssa menin töihin kesken äitiysloman kun sain "elämäni työpaikan" lapsi luku piti olla täynnä ja kuinkas ollakkaan haave pikkuisesta perheenjäsenestä nousi pinnalle josko meille vielä 1 tyttö suotaisiin?!!

En nyt sanoisi kärsiväni suoraan vauvakuumeesta mutta paljon on nyt pyörinyt mielessä vieläkö haluaisi yrittää neljättä lasta. Välillä kun on tuntunut raskaalta jo tämäkin arjen pyöritys. Varsinkin kun nyt viimiset 6kk sairasteltu enemmän ja vähemmän.

Täällä näyttävät monet jo kovasti kuumeilevan :D

Mutta löytyykö joukosta hieman epäröiviä äitejä??? Ja mikä teitä eniten mietityttää?

Itse olen lähinnä pohtinut työasioita, pian 2v ollut tässä työpaikassa ja sinne tulisi aika shokkina jos ilmoittaisin jääväni äitiyslomalle.

Myös tietenkin oma jaksaminen mietityttää...tämä syksy oli melko raskas kun nuorin lapsistamme aloitti tarhassa ja sopeutuminen ei ollutkaan mitään helpointa :eek: ja tosiaan sairasteluja on ollut. Nyt kuitenkin taas arki on lähtenyt pyörinyt painollaan ja pikku neitikin sopeutunut hyvin uuteen tarhaansa. Eli aika aikansa kutakin.

Valmiiksi kuitenkin mietin sitä aikaa kun äitiysloma loppuu ja pikkuinen on vietävä tarhaan jo 1v ikäisenä
:( Eli tällaisia ajatuksia täällä!

Onhan tämä jo vähän erilaista tätä neljättä lapsukaista miettiä kun alkaa olemaan niin realistinen :eek:

Joka tapauksessa kierukka on vielä paikoillaan ja olen pääni puhki miettinyt koska sen poistaisin...ensin ajattelin alkukesää mutta nyt jo miettinyt että josko sittenkin vasta syksyllä. Nyt muutaman viikon olen ollut valmis marssimaan vaikka heti sen poistamiseen. Mies on sitä mieltä että menet kun olet valmis.... välillä tuntuu että mietin ihan turhia asioita ja "liioittelen".

Tämä olisi eka kerta kun lapsi syntyisi näin "hyvään" tilanteeseen. Eli molemmilla vakituiset koulutusta vastaavat työpaikat, parisuhde voi hyvin (siinä nyt ei koskaan mitään ihmeellisimpiä ole ollutkaan), talossa ja autossa sekä tietenkin koko perheen sydämissä olisi pikkuiselle tilaa yllin kyllin. Ehkäpä kaikki on "liian" hyvin että pelottaa lähteä sekoittamaan pakkaa?????????

Olisi mukava kuulla teidän muiden jo 3 lapsen äitien kommentteja! Te kun tiedätte mitä tämä arki on (ystävillämme kellään ei ole näin "paljon" lapsia)

t. Mivian :D
 
Itsekkin olen ollut täällä taustalijana ja tilanteeni/ajatukseni ovat melkolailla samanlaisia kuin sinulla! Meillä lapset 03,05,09 poika ja typyt. Itse sain vakituisen työpaikan 07 toukokuussa ja ehdin olemaan 1,5 vuotta töissa kun sitten jäin nuorimmaisesta sairaslomalle ja äippälomalle.

Töihin olen jo ilmoittanut että tulisin lokakuussa jolloin nuorimmainen 1v8kk, meillä rakennus valmis kesällä jolloin aletaan isoa lainaa lyhentämään, joten äitin on töihin mentävä. Kaikki tämä oli mietitty niiiiiin valmiiksi MUTTA nyt isukki ilmoitti että jos minä haluan niin hänen puolestaan voitaisiin yrittää vielä vaavia...itse olen aina halunnut ison perheen, mutta todellakin realiteetit ymmärtää aika paljon paremmin nyt kuin esikkoa odottaessa!

Minä olen se joka on kotona, koska palkka erot todella suuret, ikää minullakin 29-vee ja kierukka VIELÄ paikoillaan! talous mietityttää ja myös pomon ja työkavereitten ilmeet jos marssin töihin ja melko piaan kertoisinn uutisia B)

Tunne kuitenkin on että sydämeen/perheeseen mahtuis ja taloon mahtuu yksi sydänten valloittaja lisää. Auto meillä menisi vaihtoon :/

On tämä vaavikuume niiiiin ihanan kamala tauti :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä