*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Black-velvet pahoittelut :hug: voimia ja jaksausta sinne
Ja NN :hug: menkoista
Mä tos aattelin, että seuraavaa kiertoa en aiko tikutella, vaan annetaan mennä ihan omien himojen ja halujen mukaan. Kun nyt näyttää olevan aika tiivistä tuo peittojen heiluttelu. Jääpähän sitten yksi paine pois. Tosin eihän tässä oo ku kolmas yk menossa, joka ei oo mitään, mutta kun on niin malttamaton.
Onko teistä kukaan ollut tollasessa aukiolotutkimuksessa. Kuka niitä tekee ja miten sellaseen pääsee? Kun oli joskus nuorena likkana munasarjassa ja kohdussa tulehdus, joka oli ihan sairaalahoidettava. Mietin vaan kun tohon laitetaan vielä noita ikävuosia, niin siellä saataa olla jotain... Vaikka onkin kolme pirpanaa, niin helpolla ne ei oo tullu kuitenkaan
Täällä on jonkinlaisia menkkaoireita tiedossa, nippailuja ja painon tunnetta alakerrassa, niskafinni (joka tosin parani jo, ennätysajassa) ja valkkarilorinoita. Kp 22/18-29 (28 päivää tän kierron oviksen mukaan) Voihan olla et ne tulee aiemminkin jo
 
Black-velvet Paljon jaksamia :hug: Tiedän tilantee, mulla tapahtui sama muutama vuosi sitten :(

Itellä ei mitää uutta, jotain pientä oireen tynkää pukkasee, mut ne ny voi olla ihan omaa mielikuvitusta. Jotenkin tänään vaa sitten iski et ei oo onnistanut tässä kierrossa. Aikasemmissa raskauksissa kuiten ollu tässä vaiheessa jo tosi vahva tunne plussasta. Mut mut..ei auta kuin odottaa ja kahtella miten käy, viikonlopun jälkeen jo viisaampana sitten.
 
Meillä varmaan jää tämä vauvanodottelu nyt tuonnemaksi, taas, kun mies eilen avautui (puhui paljon pitkästä aikaa) ja oli sitä mieltä, että ei halua lapsen syntyvän loppuvuodesta. :eek: Minä siihen että tä? Tuossa tein raskauslaskuria ja jos seuraavasta tärppäisi olisi LA 23.10. Vähän nyt ihmettelen kyllä. Perusteli sen sillä, että sitten vanhempana sitä lasta "potuttaa" kun on loppuvuonna syntynyt ja hänen mukaan olisi aivan kamalaa syntyä joulukuussa, kun sitten synttäritkin sivuuttettais joulun takia. No voi hyvät hyssykät!!! Just sillä oli kamala vauvakuume. En tiedä mistä nyt tuulee, ja naiset muka on ailahtelevaisia. Siis ehdottomasti haluaa lisää lapsia, mutta vasta sitten ruetaan hommiin, kun mahdollinen LA on tammikuun puolella.

Tämä juttu meni niin yli hilseen, että ei voi muutaku nauraa. Luulen kyllä, että miestäkin on tämä meidän taloudellinen tilanne alkanut, kuitenkin, painamaan, vaikka muuta sanookin. On tämä elämä jännää!!! Innolla odotan seuraavaa tärppihetkeä, että jääkö pupuilut sikseen vai mitä... No ei tämä maailmaa kaada, en voi mitenkään "salaakaan" mieheltä tulla raskaaksi. Yhteinen projekti tämä kuitenkin on. Tuli vain niin miesmäinen suhtautuminen asiaan, että "Tuona päivänä on hedelmöitys ja tuolla laskettu aika. Piste. Ja näin tapahtukoon!" Oikeeta vauvatehtailua sanan varsinaisessa merkityksessä :LOL:
 
Aattelimpa nostella ketjun takas etusivulle ja hiukan kirjotella samalla omia kuulumisia/ajatuksia!!
Mä siis meinasin et oisin tilannu noita ovistestejä tähän kiertoon jo, mutta nyt sitten näyttäs siltä että jollen hae kaupasta/apteekista, niin en taida enään keretä tilaamaankaan tai siis saamaan niitä tähän kiertoon käyttöön.
Nyt sitten aatellu, et jos tän kierron viä kokeillaan ihan laskemalla ite noi tärppipäivät tai siis katton noista laskureista viä varmemmin ja sit yritettäs jokainen päivä käyttää hyväks siitä varmimmasta jaksosta ja jollei sillä saada tulosta aikaseks (ja tietty siis muinakin päivinä koitetaan asiaa varmistella ;) ), niin sitten seuraavaan kiertoon tilaan heti tikut.

Nyt pitäs noita raskaustestejä tilata varastoon taas, niin onko jotain mitä testejä suosittelisitte...ei mitään hirmu kalliita, kuitenkin oon sellanen himotestaaja, et tulee monta tikkua käytettyä joka kuukausi...haen sit varmistustestin apteekista, mikäli tarvetta on sellaselle "paremmalle" testille :D

Ens viikolla alkas sitten ne totiset tosi puuhailut...nyt viä viikonlopun yli vasta harjotellaan...tiiviisti siltikin :p

Mitäs muille kuuluu? Mites Minnäi onko täti tullut kylään tai ootko testiä tehny?
Kertokaahan nyt muutkin mitä tällä hetkellä mielenpäältä löytyy.

Mä oon niin fiilistelly tuota sairaalaa katsoessa jokaisen synnytys kohtauksen moneen kertaan...on se niin ihanaa katsottavaa ja niin toivon että sinne pian pääsen (liekö olen hullu, mutta se synnytys on mun mielestä paaaaaljon ihanempi kuin se koko odotusaika...menisin ihan koska vaan synnyttämään, kunhan joku hiukan auttas odotuksen kanssa ) =)
 
merette, täällä kans yks "hullu" joka on tykänny synnyttämisestä. Nuorimmaisenkin kanssa tirautin jossain vaiheessa onnenkyyneleitä, niin kätilö alkoi lohduttelemaan, et kyllä tämä tästä. Oli pahoillaan että jouduin kipuilemaan, no minä siihen parahdin, että ei mua satu, tämä on vain niin ihanaa kun pian saa vauvan rinnalle. Sitten se vähän loukkaantuneena tuhahti, et oota vaan, kohta sattuu.. No siinä se oli kyllä oikeassa, kun piti alkaa ponnistaa, niin kaikki menikin ihan päin prinkkalaa ja mut kiidätettiin leikkuriin hätäsektioon. Huomattiin että poika onkin liian iso, ei mahtunut edes laskeutumaan, lisäksi sektioa tehdessä huomattiin asentovirhe.
:/
Vähän tuo sektio on jäänyt kaivelemaan, mutta synnyttää voisin vaikka kuinka monesti. Alateitse. :saint:
Kyllä tuli itekkin ajateltua tuota syntymäpäiväasiaa samaisen pojan kanssa, kun la oli jouluaattona. Toivottiin, että syntyis ennen joulua tai vasta vuodenvaihteen jälkeen. Vuoden vikat päivät jännitti, että eihän tänään.. No meni sitten reilusti tammikuulle, onneksi.
Mutta eikai sillä ajankohdalla niin väliä, koulut ja muut voi sitten siirtää tarpeen mukaan. Johnu Tiiä vaikka tuo teidän siirto saisikin vaikka "vahinkovauvan" aikaseks, kun ei niin yritä raskautta.
Meikäläisen nippailut menivät ohi, mutta kaine pian sieltä palailevat. Kp:t etenee, mutta en tosiaankaan aio testailla ennenaikojaan. Säästyy sitten turhalta mielipahalta..mahdolliselta.
:wave: ++++++++ :whistle:
 
Ei tätiä vielä näy, ja lämmön nousta humpsahti taas korkeelle tänään. Oli ne oletetun oviksen jälkeenkin korkeella, sit hiukan matalammalla ja nyt taas. Tuhnuakaa ei tullut extraministi kerran paperiin ja sitten ei mitää, yhtään mitään!
Mutta oireita mahdollisesta raskaudesta ei ole juurikaan, jotain normia mitä voi olla menkkojakin odotellessa. Joten yllättyneempi olen jo plussa nyt pärähtäiski. Aikasemmin olen kyllä "tiennyt/tunnistanut" että tärppi käyny jo ennen menkkojen pois jääntiä.
Joten viikonloppuna tod.näk täti kurvaa...
Mutta ei me kiireellä lähettykään tähän projektiin, tässä ois paljon mietittävää ennen nelosen syntymään, mutta toisaalta uskon et moneen asiaa nelosen tulo sais varmastikin vauhtia ;) isompaa asuntoa, autoa yms pitäs katella/miettiä ja sitten töissä hiukan hankalia kuvioita päällä tällä hetkellä.
 
Pitkästä aikaa tänekin... Pari viikkoa sitten plussasin ja viime maanantaina alkoi vuoto... Eli edelleen täällä kuumeillaan... tai jotain. Pikkasen alkaa puuduttaa tää ainainen usko, toivo ja pettymys...

Mutta peukut on itelläkin pystyssä 24/7... :hug:

Haleja niitä tarvitseville. Onnittelut plussanneille ja jaksamista kaikille kuumeilijoille.

rakuuna kp 6/28-34
(KM -97, KM -08, TM -09, KM 1/10... Ja muksut T-98, T-99 ja T-09 =) )
 
Rakuunalle :hug: ja jaksamista. Luinkin tuolta toisesta pinosta kuulumisesi, mutta en viitsinyt "vieraaseen" pinoon tulla kirjoittelemaan.
Jotenkin sitä eksyy sinne aina välillä katsomaan kuinka tutuilla menee, kun hetken olin itsekin silloin tuossa pinossa.

Tsemppiä kaikille kovasti+++++ :whistle:
 
Arki alkoi, jee!! Menee nuo viikonloput aina niin hujauksessa, että rytmit menee päin honkia. Nyt saa taas kaikkia niskasta kiinni.

Meille ei erikoisempaa, ajattelin kuitenkin kirjoittaa, kun täällä lueskelen juttuja. Meillä mahdollinen tärppipäivä lähestyy ja mielenkiinnolla odotan mitä mies meinaa. :) Paitsi että en tuosta ovulaatiosta ollenkaan ole niin varma. En minä mitään limoja koskaan ole erityisemmin huomannut. Jotkut on niin tarkkoja semmosten suhteen ja osaavat jo melkein aamulla herätessään sanoa, että jep, tänään se päivä nyt on kun tuo oikean puoleinen alavatsa on just semmoisen tuntuinen. No vitsi vitsinä :LOL: Kaippaa senkin hoksaa, jos jaksaa/kerkiää itsensätutkiskelua harrastaa. Minä menen niin tukka putkella aina etten ole oikeastaan edes pysähtynyt moista miettimään. Olisi varmaan syytä...

Nuorimmainen täyttää keskiviikkona 2vee ja sukulaiset on tulossa viikonloppuna juhlimaan. Käskin laittaa kaiken mahdollisen pakettiin, kun pikkumies jouluna hoksasi lahjojenaukaisun salat. Poika saa mitä ilmeisemmin paljon paketoituja tikkareita ja karkkiaskeja, kun vaatteita, leluja ym on ihan hirveästi ennestään.

Tästäpä juolahtikin mieleen kysymys. Mitä pyytää/antaa 2-vuotiaalle lahjaksi kun kaikkea jo on ja olen vähän sitä mieltä ettei ainakaan mitään pientä lelukrääsää meille enää tule!! Ja olipa osa sukulaisistakin sitä mieltä. :LOL: On se hyvä että sukulaiset päivittelee meidän huushollia ihan ilman minuakin!!! :D
 
hellurei!
Täällä täti vierailulla ja samalla mietinnässä yk 2. Mietinkin et joskos ovistikkuja ostaisin, mut toisaalta mulla kyl aikas hyvin tunnistettavissa ovis, vaikken mitenkää erityisesti tutkaile ja mittailekaan mitään. Viime kierrossakin oli 2 potentiaalista päivää ovikselle ja se myöhäsempi olikin sitten SE oikea, minkä myös oletin oleva, aikasempi ois lyhentänyt kiertoa.

Meillä 2vuotias sai lahjaksi omia astioita ja aterimia, ne oli tykättyjä. Siis ihan oikeaan ruokailuun sopivia. Muutama dvd-kin tuli, sitten tuli myös paljon ulkoleluja yms. että mahdollisimman vähän meillekin lisää tuota lelua ;) Tuntuu et sitä on nyt jo ihan liikaa.

kääk, hellat kuumottaa, ku jumitin tänne ;) pitää mennä sapuskan laittoon :wave:
 
Menkat alkaa olla takana päin. Ihanaa!!! Täytyy myöntää, että suurella innolla lähden kohti yk. 1. :heart: Tyttöä kovasti haluaisin ja olenkin miettinyt, että pitäisikö kokeilla kovasti ennen ovista ja oviksen aikana ei ollenkaan. Tavallaan on tätä mieltä, mutta taas toisaalta en haluaisi mennä tuollaisen aikataulun mukaan, vaan ihan omalla painollaan. Väkisinkin tulee laskettua tärppipäiviä jne. Mites te muut? Menettekö omalla painollaan vai lasketteko päiviä?

Mä oon ruvennu näkemään uniakin siitä tyttövauvasta. :ashamed: Joka uni on samanlainen, olen ultrassa ja siellä sanotaan tytön olevan masussa. :heart: Ja sitten pärähdän itkuun ja herään, kun silmät on kosteat. :LOL: Niinpä! Terve tapaus! :LOL: Mutta täytyy vielä kommentoida, että vaikka kovasti tyttöä haluankin, niin poika on yhtä tervetullut ja rakas. :heart: Järjen kanssa ajateltuna poika olisi "parempi", kun ei tarvitsisi ostella mitään uuttaa jne, mutta olisihan se ihanaa ostella kaikkea tyttöhörhelöitä ja vaaleanpunaista unelmaa. :heart:

T: Vaaleanpunaisia pilvilinnoja rakenteleva NinniNuppunen
 
Vielä vähän juttuja ennen nukkumaan menoa:

Me ei olla noita tärppipäiviä juurikaan laskettu. Ehkä eniten ekan kanssa. On se nyt jotenkin tuolla takaraivossa varmaan muillakin kerroilla ollut, että parisen viikkoa edellisistä menkoista noin suunnilleen, mutta ei juurikaan sen ihmeemmin. Kun eikö ne ole aika yksilöllisiä ne "tärppipäivät", ei ainakaan laskureihin täällä netissä kovasti voi luottaa, vai olenko ihan väärässä taas? Ja ovistikkuja en ole koskaan ajatellut ostavani, olen kyllä aika jalat maassa tyyppi ja ehkä jopa inhorealisti (että älkää ottako mua niin kovin vakavasti, tulee joskus vähän ammuttua yli jutuissa)!! :D

Olen kans miettinyt, että mitä jos neljäs olisikin tyttö... :eek: Aikamoinen sattuma ja onnenkantamoinen olisi, kun kolme poikaa on ennestään. Mies haluaa ehdottomasti vielä yhden pojan. Se ei missään nimessä halua tyttöä, vaikka onnellinen lapsesta varmaan olisikin. Sille on pienestä pitäen iskostettu päähän, että pojat on parempia ja "suvunjatkajia" että niitä vaan pitää toivoa. Aivan kuin jostain 1800-luvulta. Kaiken huipuksi miehelläni on sisko, perheessä siis kaksi lasta. Tämä sisko kuitenkin on tyranni ja aivan jotakin ihmeellistä, persoonana TODELLA hankala, mutta ihmekkös tuo, kun "pojat on parempia"!! Minulle on aivan sama kumpaa sieltä sitten joskus on tulossa, molemmissa hauskat puolet. En vaan ole tippaakaan röyhelötyyppiä ja vaaleanpunainen on ainoa väri jota inhoan (saa ihan oikeasti voimaan pahoin, vaikken ole edes raskaana) mutta kukas sitä on kieltänyt tytölle pukemasta päälle sinistä tai oranssia tai vaikkapa vihreetä?!?!

tuumailee johnu
 
terve terve Mä oon pukenu noita meiän poikia punaseen, keltaiseen ja otanssii ja nyt ainaki parina kesänä on saanu lilaa/vaaleenpunast. En tykkää olleskaan tosta vakio värimaailmasta sininen/harmaa/musta ja sitten ne örkit. Tietty lasten mieliks joku örkkipaita on oltava mutta ne on jotenkin mauttomia. Mun mielestä. En tiiä sitten mitä tapahtuis jos tuliskin tyttö, ekaks käyttöohje mukaan :LOL: ja toivon mukaan en hurahtais hörhelöön. Ei oo mun juttu, mutta oon kuullu niin monen langenneen kolmen/neljän pojan jälkeen Vaaleenpunaseen hattarapitsihörsömaailmaan.. B)
Täällä oottelen huomista, siis mikäli ei menkat ala siihen mennessä, niin täytyy kai rapistella sitä testiä. Tänään pitäs tädin kurvailla, mutta ei niin minkäänlaista oiretta. Ei tosin raskaussellastakaan enää. Viikonlopun pahat olot menivät jo, tai sitten ei ehdi töissä ajattelee moisia.
:wave: +++++++++++ :whistle:
 
Joo nyt on kyllä pakko taas kommentoida... :whistle: Siis en minäkään ole mikään pinkkiröyhelöhempukka. :LOL: Olen myös hyvin vastaan tätä "väri"systeemiä. Meillä myös puskajussin tavoin vastutetaan tuota sininen/musta/harmaa värimaailmaa samoin yhtään örkkiä ei meille tule. Piste. :D Ja en usko, että tyttöäkään röyhelöihin pukisin, mutta ajatuksena tyttö ja kaikki ne hepeneet on vain jotenkin niin ihana haave. :heart: Näiden poikien maailman vastakohta jota kaipaan. :whistle: onhan se kiva olla perheen "kuningatar". :LOL: Mutta pikku tytöstä asti olen haaveillut omasta tytöstä. :ashamed:
 
Heippahei, Testi tehty ja plussahan siellä. Hulluna häärään ja siivoon ja välillä käyn tuijottaa testiä epäuskosena. Itku tuli heti kun näin viivat ja itkettää edelleen..
Vielä kun keksis jonkun kivan tavan kertoo ukkokullalle, kun se tulee kotiin. Tän luokan uutista ei viiti puhelimessa kertoa.
No täytyy jatkaa, että pääsee loppuun asti. Aika hitaanlaisesti edistyy siivusprojekti =) =) =)
 
Onnea puskajussille :heart:
Täällä alkaa vuoto oleen loppu ja pian päästää "projektin" pariin, ovispäiviä suunnilleen laskeskellu ja tikut tulee tänään taikka huomenna postin mukana. Täys satsaus siis tähän kiertoon ;)
 
onnittelut puskajussi!!! ihana uutinen tänne pakkasen keskelle.

hauskoja nuo lapset. voi että, oon taas nauranu. 2vee huus vessassa pyyhkii ja kun kiiruhdin paikalle, manaten, että joku on TAAS jättäny vessan oven auki, seiso siellä pieni poika vessapaperinhylsy kädessä ja sanoi melkein selvästi että "Pyyhki jo!" Arvaatte mitä pönttö oli TÄYNNÄ! :LOL: oon niin väsyny, etten jaksanu rueta huutamaan. sanoin vaan, että hienosti pyyhit. poika sanoi: ito poika, äitin poika :heart:

vanhin katsoi eilen telkkaria ja sattu tulemaan mainoksia suurin pudottaja ohjelmasta. 6vee katsoo mua ja huokaa: äiti, sun pitäs kyllä mennä tuonne laihdutusohjelmaan, että pääsis tästäkin perheestä edes joku telkkariin! :LOL: eipä siinä mitään, poika on ihan oikeessa. vois tässä vähän laihduttaa.

meillä kyllä nuo örkit pursuaa yli lelulaatikoiden. on bioniclet ja gormitit ja pokemonit ja bakuganit. ja paidoissa spidermanit ja batmanit ja vaikka mitkä, mutta keskimmäisen pojan lempivärit on punanen ja keltanen. vanhin pukeutuu joko siniseen tai mustaan ilman mun vaikutusta ja nuorin riisuu itse kaikki vaatteensa pois, että eipä siinä niin värillä väliä :D tämän tästä on ruskeita jalanjälkiä lattialla, kun vaippa on lähtenyt just ennen isoa hätää :p ja se haju...
 
johnu: :LOL: Sainpahan hyvät naurut teidän arjen ihanuuksista. :LOL: Ja NIIN tuttua... ;) Ja mites se menee, että lasten suusta kuulee totuuden. :LOL: Meilläkin keskimmäinen poika ihailee mun mahaa sanoin "Äiti sulla on sitten ihanan iso maha!" ja tarraa käsillä kiinni ja pyörittelee kuin pullataikinaa. :LOL: Joo niin on äitillä iso maha, mutta tarviiko sitä toitottaa koko ajan! :LOL:

Täällä on makkarissa ollu nyt tosi hiljaista... :headwall: Nuorimmaisella puskee poskihammasta ja huutaa yöt läpeensä, vaikka oon särkylääkettä yöksi antanu. Pikkasen on vanhemmilla univelkaa. *haukotus* Ja isommatkin pojat huutelee yöllä sängyistään, että eivät saa nukuttua, kun pienin huutaa. :headwall: Ihanaa... :whistle: Täytyy kyllä myöntää, että mietityttääkin nyt, että haluaako edes neljättä näiden mukavien pikku seikkojen vuoksi, mutta eiköhän tämä tästä. :whistle:
 

Yhteistyössä