vieras
Selitä nyt vielä tarkemmin, miten ja ketä kohtaan olet reilu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoitus ei ole pilata lasten iloa vaan olla reilu.
Selitä nyt vielä tarkemmin, miten ja ketä kohtaan olet reilu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoitus ei ole pilata lasten iloa vaan olla reilu.
Reilu. Hmmm. Jaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti siis oli että lapset ovat tarkoituksellisesti ahneita.
Omani ovat vielä niin pieniä etteivät virvo, mutta eikös se lorukin sano että "VITSA sulle, PALKKA mulle". Siitä virpomisesta siis ei palkkaa makseta vaan tehdään vaihtokauppa vitsalla ja palkkiolla.
Oma äitini opetti aikoinaan että jokainen antaa oman oksan ja oksan piti olla oikeasti koristeltu eikä liimattu kahta höyhentä ja that's it.
Palkanjaossa otan huomioon iän myös. Jos porukka on neljävuotiaita niin jokainen saa namin, mutta kun ovelle tulee näitä 10-12 ikäisiä joilla selkeästi painottuu loppuosa lorusta: " vitsa teille, palkat MEILLE!", olen nihkeämpi jakamaan suklaata. Tarkoitus ei ole pilata lasten iloa vaan olla reilu.
Todella, ihan älyttömän reilu. Muista samalla vähänä valistaa heitä tyyliin "silloin kun MINÄ olin nuori, niin ei silloin... jne"Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti siis oli että lapset ovat tarkoituksellisesti ahneita.
Omani ovat vielä niin pieniä etteivät virvo, mutta eikös se lorukin sano että "VITSA sulle, PALKKA mulle". Siitä virpomisesta siis ei palkkaa makseta vaan tehdään vaihtokauppa vitsalla ja palkkiolla.
Oma äitini opetti aikoinaan että jokainen antaa oman oksan ja oksan piti olla oikeasti koristeltu eikä liimattu kahta höyhentä ja that's it.
Palkanjaossa otan huomioon iän myös. Jos porukka on neljävuotiaita niin jokainen saa namin, mutta kun ovelle tulee näitä 10-12 ikäisiä joilla selkeästi painottuu loppuosa lorusta: " vitsa teille, palkat MEILLE!", olen nihkeämpi jakamaan suklaata. Tarkoitus ei ole pilata lasten iloa vaan olla reilu.
Et sä ainut ole :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:taidan olla väsynyt, koska nauroin tälle jutulle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä annan ISON suklaamunan sille vitsan antajalle. Muille annan oman mielialani mukaan joko keitetyt kananmunat tai sitten sillä vitsalla ympäri korvia.
Tai ehkä kuitenkin annan lakut ihan kaikille.
minä en ihmettelisi. tärkeinhän siinä on se että toivotetaan Hyvää pääsisäistä ja aennetaaan hyvä mieli.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Yhden vitsan lapset antaa ja kaikki saavat palkinnon =) Sanovathan he sen lorunkin yhdessä. Nyt olisi hyvä paikka löysätä pipoa.. Meillä menee virpomaan 5v ja 2v10kk. Vitsoissa ollut kova väkertäminen ja yhden vitsan antavat, mut ihmettelisin kyllä jos toinen jäisi ilman palkkiota.
Näin juuri. Noidat tulevat tuomaan onnea tälle vuodelle, enkä taatusti uskalla pilata loppuvuottani sillä, että annan neljästä noidasta vain yhdelle palkan.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kaikille tietysti Virpomisestahan se palkka annetaan eikä vitsasta. "Virvon varvon tuoreeks, terveeks..." eli virpojat tulee loitsimaan hyvinvointia ja terveyttä seuraavalle vuodelle ei myymään risuja
:ashamed: muttaAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Et sä ainut ole :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:taidan olla väsynyt, koska nauroin tälle jutulle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä annan ISON suklaamunan sille vitsan antajalle. Muille annan oman mielialani mukaan joko keitetyt kananmunat tai sitten sillä vitsalla ympäri korvia.
Tai ehkä kuitenkin annan lakut ihan kaikille.
Minusta on maailmassa paljon pahempia asioita, kuin että teinienkin tekee mieli saada makeaa. jos on teininä niin lapsi vielä, että haluaa kiertää naapuristossa jotta saa karkkia, ajattele, on niin AHNE, että tekee mieli saada karkkia kuten pienemmätkin kiertämällä naapuristossa, niin hymyssä suin annan isoillekin lapsille namut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti siis oli että lapset ovat tarkoituksellisesti ahneita.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:oksa joka mulle palkaksi annetaan tulee palkka. Ei kaikki vitsanheiluttajat saa palkkaa.
Taidat muuten olla oikeassa. Hernetätiä ei ole näkynyt, ja nyt joku kirjoittaa aivan kuten hän! Miksihän hän on vaihtanut nikkiä?Alkuperäinen kirjoittaja HAAAAAAAAAAAA:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:oksa joka mulle palkaksi annetaan tulee palkka. Ei kaikki vitsanheiluttajat saa palkkaa.