Nelihenkiset perheet(talousjuttu)!!

Mikä on alin summa, millä te viikon ruoat ajattelisitte saavanne ja sitten viel hygienatuotteet, mahdl vaipat ym...Eli millä summalla alkaisitte jo olla huolissanne tulevasta viikosta? Siis pelkkä ruokakauppajuttu, ei bensoja ym...
 
Mulla tilillä n. 4 euroa ja miehellä ei yhtään. Toimeentulotukea odotellaan. Miehellä on kyllä käteisenä 70 euroa, sillä pitäisi pärjätä ensi viikkoon. Onneksi vaippoja sentään on täysi pakkaus ja kaapissa ruokaa.
 
Mä olisin huolissani jos meidän ruokakauppabudjetti menis alle 100?/viikko, mutta mä törsäänkin ruokaan eli pienemmälläkin pärjäis. Mä vaan en halua, kun ei tartte laskee joka ostosta onko tähän varaa. Ollaan me sekin aika joskus koettu (molemmat opiskelijana) niin nyt kun molemmat tienaa niin ei huvita kiristellä vyötä.
 
Jos menis alle 100£ ni itku pääsis.... Mut onneks on visa joka avaa tulevaisuuden... :LOL: ..Seuraavaan kuukauteen asti ;( Mut jos tulis sellanen tilanne et joutus vaik 50£ pärjää niin kai siitä selviäis jotenki... varmaan tulis leipiä tehtyy enämpi ku nyt ja toinen ruoka päiväs olis keitto... <br><br>
 
joskus oli tilanne, että tilillä oli 70?, tilipäivään viikko ja joku laskukin maksamatta. lasku sitten maksettiin pari päivää myöhässä, että ruuat saatiin ostettua. nykyisin jos tollainen tilanne tulee, niin miehen työnantajalta voi aina pyytää palkan ennakkoon. reilu pomo!
 

Yhteistyössä