Neiti Elle Olivia ei syö tuttia. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Ja mä olen luullut että ton esikon kanssa on ollut vähän hankalaa, kun se on ollut niin seuran kipeä vauva: sen kanssa piti aina seurustella, koko ajan, muuten sitä parkua ja huutoa ei kuunnellut erkkikään. Mutta mä alan olemaan sillä kannalla, että loppujen lopuksi aika helppoahan sen kanssa oli, sen sai sentään tutilla hiljaiseksi ja pullolla mahan täyteen jos kaipasin oman pääni tuulettamista. :D Toista maata tämä meidän kuopus. :xmas:
Kävin tässä eräänä päivänä jätkän kanssa neuvolassa, ja neitiin oli nälkä iskenyt sillä välin: mies oli luonnollisesti tarjonnut maitoa pullosta, vaan söikö vauva? Ei. Kokeili, mutta ei. Huusi ja parkui, kokeili taas, mutta ei. Syökö tuttia? No ei tasan sataprosenttisen varmasti. Iltaisin ottaa ehkä suuhunsa, mutta työntää kielellään heti kohta pois, irvistelee hetken ja jatkaa siitä mihin on jääty. Sen sijaan tissit on tosi monikäyttöset: kelpaa syömiseen, unituteiksi, huvituteiksi, mahan kipristellessä: ihan melkein mihin tahansa vaivaan ja lohduntarpeeseen. :flower: B) Sitteri ei todellakaan käy, syli on ainoa vaihtoehtoa, ja vaunuissakin viihdytään ainoastaan jos ne vaunut liikkuu tasan koko ajan, ja sattuu olemaan uniaika: jos ei ole, neiti ei todellakaan nukahda vaikka mä työntelisin tätä kylää ympäri tuntitolkulla. :saint: Sama koskee autoa: jos on uniaika, nukkuu, muuten ei, ja välittömästi auton pysähtyessä alkaa huuto. :D :D

Oi mikä temperamentti. :whistle: Ketä tästäkin syyttäis? :xmas:

Kuulostaapa tutulta. Ihan kuin meidän nuorempi, neiti.
Löysi peukun n. puolivuotiaana ja siitä lähtien sekin on kelvannut lohduksi... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Löysi peukun n. puolivuotiaana ja siitä lähtien sekin on kelvannut lohduksi... :headwall:

Kiva kuulla. Mä toivon että ei löytäis sitä peukkua... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Prinsessa Elle tietää mitä haluaa :D :heart:

Mie kutsun mun tyttöä prinsessaksi ja on, ihan mun luvalla ja siunauksella, tutiton tissittelijä joka tykkää siitä, että sitä kannetaan ja seurustellaan ja ollaan :D

Autossa tosin helpompi, tää tipahtaa het ku auto lähtee liikkumaan.

toi meiän kakkonen söi kans peukkua. oisko ollu n. 4v kun se vihdoinkin luopuis iitä kun onnistui imee megaiso rakkula siihen ja peukku tulehtui. ab-kuurin piti syödä että se meni ohi. voi olla että vähäsen uhkailin että seuraavan kerran se tippuu jos sitä imee. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

toi meiän kakkonen söi kans peukkua. oisko ollu n. 4v kun se vihdoinkin luopuis iitä kun onnistui imee megaiso rakkula siihen ja peukku tulehtui. ab-kuurin piti syödä että se meni ohi. voi olla että vähäsen uhkailin että seuraavan kerran se tippuu jos sitä imee. :whistle:

Onneksi tuo peukku eksyy suuhun aika harvoin kuitenkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Mie kutsun mun tyttöä prinsessaksi ja on, ihan mun luvalla ja siunauksella, tutiton tissittelijä joka tykkää siitä, että sitä kannetaan ja seurustellaan ja ollaan :D

Mulla ois tässä pari muutakin lasta joten olisi ehkä hivenen keveämpää jos neiti viihtyis sitterissä ihan vaikka vaan harvakseltaan ja välillä, vaikka edes niitä että mä lirkuttelen sille samalla vieressä istuen. :D Mutta eihän siinä mitään, jos ei niin ei. Sen becon mä tilaan nyt sitten, ei toi bb:n reppu taas oo oikein hyvä kun tän ihan hetken kun on viel kevyt toi tyttö.

Sitä pulloa vois kyllä oppia syömään: mä olin ajatellut palaavani kesäksi töihin. Ett sillain vois olla kiva että maistuis maito muualtakin kuin multa. :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Mulla ois tässä pari muutakin lasta joten olisi ehkä hivenen keveämpää jos neiti viihtyis sitterissä ihan vaikka vaan harvakseltaan ja välillä, vaikka edes niitä että mä lirkuttelen sille samalla vieressä istuen. :D Mutta eihän siinä mitään, jos ei niin ei. Sen becon mä tilaan nyt sitten, ei toi bb:n reppu taas oo oikein hyvä kun tän ihan hetken kun on viel kevyt toi tyttö.

Sitä pulloa vois kyllä oppia syömään: mä olin ajatellut palaavani kesäksi töihin. Ett sillain vois olla kiva että maistuis maito muualtakin kuin multa. :saint: :D

Se vois olla ihan kätevää, juu, että sais maitoa...

Olis kätevämpää, huomattavasti. Mä jouduin (nyt on jo siis helpompaa ku tyttö on lähemmäs 8kk, istuu jo jonki aikaa lattialla ittekseen leikkimässä) kuuntelee sitä showta ku yritin noukkia 1,5 veetä pöydältä alas, ottaa kiini 3 veetä ettei meidän sohvat olis ihan mustikassa ja imettää parin viikon ikäistä joka huus ku yritin antaa siskon nukkua... :whistle:

Mutta se helpottaa varmaan siunkin prinsessalla ku oppii istumaan, konttaamaan jne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Tutulta kuulostaa. Nyt jos olisin samassa tilanteessa, kokeilisin kantoliinaa.

Mä kokeilin liinaa jätkän kanssa, mutt totesin että ei oo yhtään mun juttu. Ajattelin ostaa Beco kantorepun, löysin mieleisen ja hyvän oloisen. Kaveri lainas jo yhden nyt alkuun, ennenkö saan ostetuksi oman ja paremman joka menee sitt pitkään. =)

Kuulostaa ihan mun kuopukselta. :D Kyllä se siitä. Kuopus on nyt 2v mutta vieläkin syli maistuu, tissiä ei sentään enää halua. Aivan ihanat nimet NeitiNasun lapsilla :heart:

Aivan kun meidän poika!
Yhtä kranttu..Mutta nyt 6kk iässä on ihme tapahtunut, hälle on alkanut tutti kelpaamaan. Yksi yö jouduttiin vähän neuvottelemaan asiasta mutta sen jälkeen on kelvannut. Itsellä alkoi jo tissit olla niin kipeät tuttina pitämisestä että päätin et on kelvattava.
Ja voi noita automatkoja nykyään kun ei tartte huutoa kuunnella.
..mutta nyt kun ääneen tämän sanoin, huomenna ei tutti kelpaakaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
Aivan kun meidän poika!
Yhtä kranttu..Mutta nyt 6kk iässä on ihme tapahtunut, hälle on alkanut tutti kelpaamaan. Yksi yö jouduttiin vähän neuvottelemaan asiasta mutta sen jälkeen on kelvannut. Itsellä alkoi jo tissit olla niin kipeät tuttina pitämisestä että päätin et on kelvattava.
Ja voi noita automatkoja nykyään kun ei tartte huutoa kuunnella.
..mutta nyt kun ääneen tämän sanoin, huomenna ei tutti kelpaakaan:)

Mä pidän peukkuja ett kelpaa. :D

Mulla on kanss oikeasti kipeät: eilenkin kirveli ja kihelmöi niin että teki mieli kiroilla ääneen, kun toi neiti asu koko illan tissillä: ei todellakaan mitään oikein sieltä enää syönytkään, kunhan lutkutti vaan.

No mutt, onhan se ihanaa olla taas hetken korvaamaton. *positiivisia ajatuksia* =)

Yhteistyössä