niin se aika on vaan hurahtanut vauhdilla, että meidän pikku-neiti täytti eilen 2 kk! :heart: profiilissa tuore kuva =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Olisit poistanut nuo punaiset silmät...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki.![]()
se on jännä et joillakin on tarve vertailla lapsia. kaikki vauvat ovat kauniita ja viattomia :heart: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki.![]()
se on jännä et joillakin on tarve vertailla lapsia. kaikki vauvat ovat kauniita ja viattomia :heart: =)
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki.![]()
samaa mieltä, en ole vielä nähnyt rumaa vauvaa,kaikki ne on suloisen ihania :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja erimieltä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä minä ennemmin oman ottasin niinku kaikki äidit varmaan mut nätti se on tuoki.![]()
samaa mieltä, en ole vielä nähnyt rumaa vauvaa,kaikki ne on suloisen ihania :heart:
Minä olen kyllä nähnyt useinkin ei niin kovin suloisia vauvoja, ei sille vaan minkään voi että kaikki vauvat eivät ole hyvällä tahdollakaan suloisia vaan suorastaan jopa rumia. Mutta tuo ap:n vauva kylläkin on oikein suloinen![]()