T
turhat narinat pois
Vieras
Mulla on yks fb-kamu jonka päivitykset on lähes tulkoon poikkeuksetta jotain negatiivista narinaa, ja näitä päivityksiä siis monta kertaa päivässä. Ehkä 1/20 pikkasen positiivisempi, muissa jaksaa vaan valittaa miten elämä on ankeeta, mies painaa liikaa töitä että joutuu hoitamaan lapsenkin yksinään, työnteko rankkaa, ei saa nukuttua jne. Lapsi on jo 4v, ettei nyt kovin isoa "hoitamista" enää vaadi, ja valintakysymyksiähän nuo ammatinvalinnat jne. nyt on muutenkin, itestä se muutos pitää lähteä, eihän ne asiat valittamalla parane.
Onko muilla tämmösiä tyyppejä listoillaan? Tuntuu että omakin mieli menee ihan maahan noita lukiessa. En nyt itekään mikään bumtsi bum marco-yltiöpositiivinen tyyppi ole, mutta kyllä mä koitan löytää kaikesta jotain kaunista ja positiivista, enkä tee kaikenmaailman "v***u kun v******a" päivityksiä :/
(ja kyllä, poistaminen on käyny mielessä mutta jostain syystä jääny vielä roikkumaan)
Onko muilla tämmösiä tyyppejä listoillaan? Tuntuu että omakin mieli menee ihan maahan noita lukiessa. En nyt itekään mikään bumtsi bum marco-yltiöpositiivinen tyyppi ole, mutta kyllä mä koitan löytää kaikesta jotain kaunista ja positiivista, enkä tee kaikenmaailman "v***u kun v******a" päivityksiä :/
(ja kyllä, poistaminen on käyny mielessä mutta jostain syystä jääny vielä roikkumaan)