Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

No nyt oon hukassa. Kerroin vaivoistani tuolla taannoin ja veritesti oli nega. No nyt oli uusi ovulaatio viikonvaihteessa, su-ma aikoihin ja tälle päivälle varattu aika lääkäriltä noiden edellisten kipujen vuoksi.

Mitään endoon viittaavaa ei ollut, mutta oli kummissaan paksuuntuneesta limakalvosta, joka oli 13mm. Sen lisäksi kohdussa näkyi selvästi lilluvan hieman seinämästä irti sellainen musta pallo vaaleilla reunoilla, josta sanoi, että sopii raskauteen, joka on kestoltaan alle 5 viikkoa tai sitten se on nesterakkula. Hcg mitattiin ja se oli alle 1. Nyt heräs kysymys, kun kotiin sen ultrakuvan kanssa pääsin, että eihän hcg-arvo näy vielä veritestissä, jos alkio ei ole kiinnittynyt? Tämä oli siis aavistuksen reunasta irti. Kooltaan se oli 3,3mm. Ajallisestihan tuo täsmäis juuri siihen, että olisi hedelmöittynyt ovulaatiosta ja olisi nyt saapunut kohtuun, kun taas sehän on voinut olla siellä ties kuinka kauan, jos joku muu rakkula on, kun viimeksi ultrattu syyskuussa endokontrollissa.

Eikös se siis niin ole, että hormoniarvo nousee vasta kiinnittymisen jlk?
 
myy91(Mimmi79)..minähin jo katsoin, että O-testiltä tuo kuvassa näyttää..
Jos Digi näytti "ei raskaana" siihen voit luottaa.

Voisiko tuntemuksesi olla vielä oviksen jälkeisiä tuntemuksia..itselläni niitä monasti vielä oviksen jälkeenkin.

Odotteleppa muutama päivä ja dippaile sitten uusi R-testi..esim.torstaina(19.1) siulla olisi n. dpo10..mikäli siis O-tuntemukset tuolloin viikon vaihteessa: 8-9.1
 
Viimeksi muokattu:
Ovistesteihin tulee melkein aina tuollaisia viivoja, että testiviiva näkyy, mutta on haaleampi kuin kontrolliviiva. Kiertopäivistäsi riippuen sulla voi olla joko ovulaatio tulossa tai menossa. Toisilla on vahvojakin oireita ennen/jälkeen ovulaation, johtuen esim. keltarauhashormonista jota erittyy oviksen jälkeen.
 
ei oo ennen menkkojen jälkee ollu tällästä oloo mitä on
mut sit menkat oli niuhkat ja vatsa ja ala selkä tosi kipee ja rinnat on ollu viikon kans tosi kipeet ja arat
 
Viimeksi muokattu:
aattelin että kamera oli vääristäny kuvan värejä mutta ei ollut, lh-testihän tuo oli. Aika epätodennäköistä on että myy91 olisi raskaana noilla "esitiedoilla" mutta voihan hän toki viikon-kahden päästä kokeilla vielä raskaustestillä :) Yhden pillerin unohdus harvemmin raskauteen johtaa.
 
Mulle on myös tullut aikoinaan ajankohdasta riippumatta ovistestiin molemmat viivat. Vasta testiviivan ollessa tosi tumma, oli ovulaatio kyseessä. Niihin ei juurikaan ole luottamista raskausta testattaessa. :(

Kukaan ei ilmeisesti osaa sanoa juuta eikä jaata liittyen tuohon mun ultraan. Voin liittää kuvan, jos siitä saa paremmin selkoa. Tässä kuvassa tuo näyttäisi olevan kiinni limakalvossa, mutta suoraan kuvattuna se lillui siinä hiukan vaille kiinni. En ole testannutkaan vielä, sillä aattelin, ettei nyt tulis turhia haamuja. Viime kierrosta tein kolme hailakkaa haamua, mutta menkat alkoi omalla päivällään.

[/URL][/IMG]
 
Mimmi oon ihan onneton noiden ultrakuvien kanssa, mutta kiinnostava kuva! Onko toi musta alue sitä limakalvoa? Vai tuo vaalea alue, minkä sisällä tuo "möltti" on? Ite en omissa ultrissani ole tunnistanut mitään muuta kuin suurentuneet reikäjuuston näköset munasarjat :LOL: :LOL:
 
En oikein tiedä. :LOL: Suoraan "edestäpäin kuvattuna kohtu näkyi mustana alueena ja sen sisällä oli tuo vaaleareunainen musta pallo, joka muistutti erehdyttävästi mun kuopusta ekassa ultrassa. Mua on jouduttu silloinkin hyvin varhaisessa vaiheessa tutkimaan, kun on sitä endometrioosia ja kivut vei toisinaan sairaalaan. Silloin olin vasta plussannut haamun, kun tätä nuorimmaistani odotin ja sen kuvan näin. Vasta joskus viikolla 6-7 oli pieni sydämen syke näkyvissä. Lääkäri ei tosiaan osannut sanoa oliko kysta, vai onko kyse aivan alkavasta raskaudesta. Sanoi, että viittaa molempiin. Mulla jäi kysymättä tuo hcg-arvon nousu, koska mun ovislaskujeni mukaan tuo ois hädin tuskin vielä kiinnittynytkään. Siis sikälimikäli ei ole kysta. Selviäähän se tässä parin viikon kuluessa sitten väistämättä. :D
 
Vielä en ole kehitellyt itselleni raskausoireitakaan, hyvin yllättävää. Paitsi jos ei lasketa nännien ajoittaista, täysin omaa elämää. :D Viime kierrossa tulin hulluks, kun kuvittelin aivan kaikkea. Osa varmasti pitikin kutinsa, mutta sain psyykkaamalla aikaiseksi ihan ihmeitä.

*muoks.. Kävin vessassa ja ilokseni huomasin hiivan. Mulla on ollut se kaksi kertaa. Kummatkin kerrat oli raskauksien aikana. Oiskohan tää oire? :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän noita oireita löytyy, kun oikein tutkii!! Mulla ei oo tässä kierrossa ollut vielä ovistakaan, mutta alavatsan pienetkin möyrinät pistää aina miettimään, että olisko ollutkin valemenkat jne :LOL: Toivotaan, että tuo olis raskaus, en mä oo tiennytkään että kohtuun vois kystia tulla. Toisaalta, kai endosta voi tulla vähän mitä vain, minne vain vatsanseudulle.. HMM.. Pitkät pari viikkoo sulla eessä, tsemppiä ja toivotaan parasta vaihtoehtoo! =)
 

Yhteistyössä