Negatiivinen testi, mutta vahvat oireet...

Halaus Bambolinalle! Ikävä kuulla, että tulos oli nega. Toivottavasti vauva kuitenkin jatkossa teille tulee jos on tullakseen (vai aiotteko ns. vakavammalla asenteella?)! Mukavaa joulunodotusta kaikesta huolimatta!
 
Kiitos aniraa. On jo yksi 5-vuotias mahottomuus, mutta nyt sitten kun kävi näin niin selkist taas asioita. En tiennyt haluavani lasta, mutta kyllä tämä silti suuri pettymys oli. Olemme olleet jo kauan ilman ehkäisyä, mutta en ole sen kummemmin raskautta miettinyt. En arvannutkaan reagoivani näin voimakkaasti negatiiviseen uutiseen. Jotenkin olin niin varma tästä tunteesta (ei ole ollut tällaisia tunteita kropassa sitten viime raskauden) joten kyllä. Nyt alamme kunnolla yrittämään. Yritän olla liikaa miettimättä ja positiivisin mielin ensivuotta kohden. Kyllä silti tulos oli helpotus vaikka negatiivinen olikin. Aivan hirveää oli olla epätietoinen. Niin ja mukavaa pikkujoulua sulle :xmas:
 
aniraa kiitos ajatuksista, mutta nega oli sekin :( ei auta, seuraavalla sitten. Tätiä odotellaan, mutta kauanko sitä kannattaa odottaa, ennenkun meen lekuriin? Kp 47 menos, eikä mitään ajatustakaan alkamisesta.
 
Jaha, menkat alkoi. Se niistä oireista sitten. Neuvolassa meinasi, että voisin jo käydä lääkärilläkin kun puoli vuotta on kierrot näin paljon heitelleet, mutta että ei heille kannata tulla kun on niin pitkä jono, vaan sitten ennemmin yksityisen kautta. Ei kait se sitten auta kuin varailla aikaa.
 
moikka! mä olen uusi ja kirjoitan ensi kertaa mulla on ollut eilu vuosi samat raskauteen viittaavat oireet, mut olet pettynyt joka kerta nyt tosin on vähän vahvemmat oireet kuten suolan maku suussa ja ruuan jälkeen paha olo alkaa heti oksentaa rinnat ei ole kipeät mutta nännit pystyssä ja vata kipee pari viikkoa tosin menkat pitäis alkaa 30.12 jännittää kauheasti onko kellään samaa
 
Heippis kaikille!!ja :hug:
mäkin olen uusi täällä =)
Mullakin todella vahvat raskaus oireet:
Paha olo(jatkuvaa),palelee,väsyttää,huimaa,itkukohtaukset,mielialanvaihtelut,KAMALA PÄÄNSÄRKY,jännitys olo vatsassa!!Aika selvä tapaus, MUTTA mulla alkoi eilen menkat... :headwall: En ole vielä testiä tehnyt, menkoista huolimatta aion sen huomen aamulla tehdä!!!
 
Moi kaikille!

Munkin pitää kirjoittaa, kun oireilen täällä vuodon ja negatiivisen veritestin kanssa. Tein tuossa joulun jlk muutaman haamuplussan ja to kuitenkin alkoi odotetusti menkat. Mulla on endometrioosi, joka leikattiin ennen edellistä raskautumista huhtikuussa 2010 ja tärppäsi heti samasta kierrosta ja parin vkon päästä siitä onkin jo raskaana. Endometrioosi on tuskin vielä päässyt levahtamaan käsiin.

Aloin epäillä raskautta jouluaattona, kun lämmöt oli koholla puolesta asteesta asteeseen ja oon ollut aivan jäässä, enkä meinaa pysyä hereillä millään. Sen jlk viime torstaille asti testailin niitä haamuja ja nyt nämä menkat olivat aivan oudot. Endosta johtuen siis mulla ollut aina tosi kivuliaat ja viikon kestävät, tuplasuojaa vaatineet menkat, mutta nyt tuli to vain liraus, pe kramppasi enempi ja vuosin enemmän (mutta vähemmän kuin tavallisesti), la tuli aika niukasti ja sunnuntaina jo loppui. Tänään on riittänyt pikkuhousunsuoja ja pysynyt aika siistinä. Kävin lääkärissä tänään oireiden vuoksi ja tekivät sen perusveritestin, jonka sanoi olevan hieman epäluotettavampi kuin ne apteekin herkimmät testit, eli ei ihan sitä kympin luokkaa. Se oli negatiivinen ja lääkärikin hämmästeli sitä loppunutta vuotoa, kun tiesi tuon mun sairaushistorian ja runsaat menkat. Oli ottanut yhteyttä naistentautien ja synnytysten erikoislääkäriin, joka kehotti huomiselle aamulle uutta veritestiä, mutta herkempää, jossa nähdään hcg kokonaismäärä, jos sitä on. Saattaa olla kohdunulkoinen tai varhainen keskenmeno ja ekassa tapauksessa pitää mennä jo huomenna päivystyksenä polille. Kuitenkin vielä tänään ruumiinlämpö asteen koholla ja olen tipahdellut päivän mittaan sohvalle, kun en jaksa tehdä yhtään mitään, mies leikkinyt nuorimman kanssa tämän päivän. Jotenkin aivan kamalasti toivoisin, et mitä jos hormonipitoisuus oiskin vain hitaasti noussut, kun taas toisaalta tunsin ovulaationi ja torstaina siitä ois ollut sen pari viikkoa aikaa ja tämän viikon torstaina siis jo kolme viikkoa. Toki siinäkin kestää, että alkio kiinnittyy. Ihmisen saa psyykkaamalla ihmeitä aikaiseksi ja mietin moniko näistä mun oireistani johtuu vaan omasta päästä eikä keskeytyneellä raskaudella olekaan enää mitään tekemistä sen kanssa.

Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
 

Yhteistyössä