negatiivinen testi, auttakaa pliis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mursu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mursu

Vieras
ollaan yritetty nyt 1 kk. jätin pillerit pois. kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen ja tänään tein testin joka näytti negaa, MUTTA. nostin sen testin heti Väärinpäin eli toisin kun pakkauksessa luki(luin vasta myöhemmin) Oireita ollut... vatsa turvoksissa pitkään nännit kipeät ja arat.Kuukautiskipuja parin viikon ajan mutta mitään ei ole näkynyt. kova närästys. Voinko siis olla silti raskaana? Apua...

Jos vasta olisi pitänyt menkat alkaa niin sinulla ei ole voinut olla kahta viikkoa raskausoireita.
Oireet alkavat aikaisintaan muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää.

Pillereiden lopettaminen sekoittaa useimmilla kierrot, menkkojen viivästyminen on ihan normaalia tuossa tilanteessa, odottele rauhassa.

Toivottavasti plussaat pian =)

mulla oli useamman kuukauden pillereitten lopettamisen jälkeen kierto ihan sekaisin ja vatta turvoksissa, ilman että olin raskaana, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka teillä oli tärpännyt heti, että uutta testiä vaan parin päivän päästä ellei menkat ala

Mulla on kierrot heittäneet ihan häränpyllyä pillereiden lopettamisen jälkeen, samoin monilla ystävilläni.
Eihän siinä auta kun odotella muutama päivä. Jollei menkat ala, teet uuden testin.
Odottavan aika on tunnetusti pitkä, mutta kierron venyminen on tosi yleistä.

Yhteistyössä