ne ketkä sai äitienpäivälahjan mieheltään

  • Viestiketjun aloittaja tähän ne
  • Ensimmäinen viesti
En mitään!! No joo heräshän se noitten lasten kaa sitten loppujen lopuksi, kun itse olin eka hoitanut yhen nenäverenvuodon ja antanut kuopukselle maitoa ja ravistellut ukon hereille!!!

Ukko käyttää just tota ärsyttävää lausetta, " et oo mun äiti, ei sua tartte muistaa"

:whistle:
 
NuoriAikuinen
Mä sain kukkia (itse poimittuja valkovuokkoja) ja semmoisen äitiaiheisen tyynyliinan, sekä sydämen mallisen korurasian jonka sisällä oli sydämen muotoinen riipus ja korvakorut. :heart: :)
 
Mä sanoin taannoin: "mulle et sitte kukkia tuo ku nuo entisetki on puolikuolleita/kuolleita... tuo suklaalevy".

Ja mä luulin, että oli unohtanu... Vaan aamulla sänkyyn toi lasten kanssa suklaalevyn lasten tekemässä (piirtämässä) paketissa.

Ja todella tunsin olevan äitienpäivän, esikoinen tuumas "minä avaan sen" ja repas paketin multa ja kuopus huusi vieressä "mammaaaammamaaa". Kyllä, tunsin olevani äiti :LOL:
 
Mieheltä ja lapsilta sain

valmiin aamupalan
suuren hortensia kukan
ratsastushousut (toivoin niitä)
Chapsit (niitäkin olin toivonut jo pitkään)

Esikoinen oli kerhossa tehnyt kassin ja kortin, kuopuskin oli piirtänyt oman kortin =)

Lisäksi käytiin syömässä ulkona
 
5v tytär oli tehnyt päiväkodissa ihan älyttömän hienon kännykkäpussin. Sen tiesinkin saavani, mutta suuri yllätys oli, kun pussista löytyi uusi kännykkäkin! Vanha veteli ihan viimeisiään, joten tarpeeseen tuli ja oli ihana :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:16 Elämänlähde kirjoitti:
En mitään!! No joo heräshän se noitten lasten kaa sitten loppujen lopuksi, kun itse olin eka hoitanut yhen nenäverenvuodon ja antanut kuopukselle maitoa ja ravistellut ukon hereille!!!

Ukko käyttää just tota ärsyttävää lausetta, " et oo mun äiti, ei sua tartte muistaa"

:whistle:
Meillä on ukolla tuo sama lause käytössä. En siis saanut mitään. :'(
 

Yhteistyössä