ne ketkä sai äitienpäivälahjan mieheltään

• Viestiketjun aloittaja tähän ne
  • Ensimmäinen viesti
Mä sain mieheltä ruusukimpun. Tosin vasta ilta päivällä. mutta mies lähti aamulla yhdeksän jälkeen lasten kanssa sukuloimaan. Mä tein sillä aikaa ruuan, ihanaa kokata rauhassa. Syötiin ja lapset unille. Sit mies lähti taas lasten kanssa sukuloimaan ja mä sain jäädä yksin kotiin ja siivota rauhassa. Lapsilta sain tarhassa tehdyt kortit ja sit pikku kakut, tosin veikkaan että tarhan tädit oli ne väsänny, mutta kuitenkin. Mä tykkäsin päivästäni. ihana kun sain olla yksin ja rauhassa, vaikkakin lapsethan minusta äidin tekevät. :whistle:

kirsikku
Lahjakortin ja ruusukimpun. Lahjakortti on kauneushoitolaan sellaiseen valoimpulssilla tehtävään karvojen poistoon 5 kertaa. Tulos on pysyvä, jos käy tarpeeksi monta kertaa.
Kävin sellaisessa kahdesti, mutta raskaus sitten keskeytti jatkohoidot. Silloin aloitin kainaloiden ja alapäänkarvojen käsittelyn. =) :flower:

neiti vaalea
rakastan sinua mukin ja täytelakuja :D lisäks mies tiskas(joka ON ihme) ja teki ruokaa ja kävi tytön kanssa ulkona :wave: :wave:

oli ihan kiva äitienpäivä ja parhaimmat aarteet on tyttäret rakkaat :heart:

Vaiti Neeleä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:18 neiti vaalea kirjoitti:
rakastan sinua mukin ja täytelakuja :D lisäks mies tiskas(joka ON ihme) ja teki ruokaa ja kävi tytön kanssa ulkona :wave: :wave:

oli ihan kiva äitienpäivä ja parhaimmat aarteet on tyttäret rakkaat :heart:
No kiva ette Neirille kelpas... Syrämmel o meinaa väsätty teikäläise lahjat ;)
Vietä hauska päivä taas aamulla (tiistaina)
Mä jourun nääs olee luonnollisesti koulussa... <--- huvittava lause :D

Yhteistyössä