Ne keitä kiinnostaa niin juttua kun Rukoilijasirkka vieraili meillä :)*kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja eii vooii ymmärtää:
sairasta.. en ymmärrä mitä nättiä joku näkee..kunnon meikkinaamoja molemmat!

Eiköhän maailmassa ole sairaampaakin nähty :o

Todennäköisesti on :D

Naisella ehostusta. Ei pitäisi ennenkuulumatonta olla!

Sitäpaitsi, kroppaan ja iloiseen hymyyn ei meikki edes vaikuta :)

Kiitos, minusta ainakin on aina tosi kiva lukea jos joku laittaisi enemmänkin juttua kun on tehty tapaaminen tai jotkut äidit täältä on vaikka ensi kertaa tavanneet.
Mutta harvoin sellaista pääsee lukemaan.

Mä arvasin, et joku sanoo jotain että mulla on iso pää. :D

Mun naama on tossa kuvassa vähän edempänä, ku Gracella. Meistä oli aika vaikee saada kuvia, ku me koko ajan häselletiin. Livenä näytettiin toki paaaaljon viksummilta. B)

Kiitti Grace, oli tosi kivaa käydä, teidän lapset on tosi ihania ja sulla on tosi mukava mies. Ja ennenkaikkea sinä itse olet huippu!

Kyl on kuvien rääpimistä, kellä on iso pää ja muuta käsittämätöntä kaksplus mäkätystä!!! Kivalta kuulostaa, ja näytti hauskalta tapaamiselta kun on hymysuut joka kuvassa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja viersa:
Kyl on kuvien rääpimistä, kellä on iso pää ja muuta käsittämätöntä kaksplus mäkätystä!!! Kivalta kuulostaa, ja näytti hauskalta tapaamiselta kun on hymysuut joka kuvassa. :)

Oli meil happamiikin kuvii, jotka itseasiassa oli tosi hassuja. Grace ei ehkä halua laittaa niitä jostain syystä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:

Oli meil happamiikin kuvii, jotka itseasiassa oli tosi hassuja. Grace ei ehkä halua laittaa niitä jostain syystä. :laugh:

Voin mä laittaa :xmas: ooksä ihan valmis?

Tässä sirkkis rautaisella puutarhurin auktoriteetilla kertoo mikä mun köynnöksessä on vialla :xmas:
Mä olen vähän epäuskonen et mahdaks oikeesti tietää, mut sirkkis vaakuutti kovin ja heristi päälle sormeaan joten uskottava se on.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Ootteko te tällä palstalla tutustunu toisiinne? ja ystävystynyt? :)

Juu ollaan :heart:

Voiku kiva :) tapaatteko te usein toisianne? asuttako samalla paikkakunnalla? Sori utelu mut kiinnostaa :D

Me tavattiin vuosi sitten ensi kerran ja sitten tapaamisessa Turussa ja me käytiin perheeni kanssa heillä viime talven ja nyt he tuli meille.
Meillä on liikaa välimatkaa melkein kolme tuntia kestää ajaa joten.. :/

Yhteistyössä