Ne keitä kiinnostaa niin juttua kun Rukoilijasirkka vieraili meillä :)*kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Haluaisin tietää, kuinka se niin sanotusti kosahti se usko. Missä olitte sillä hetkellä ja sattuko se? Kysyn myös oletteko lukeneet Raamatun ja uskotteko sen olevan totta?

Eri uskonnot tulkitsevat Raamattua eri tavoin, mitä ajattelette tästä?
Haluaisin että Grace tai Sirkka vastaisivat tähän.

Haluaisin tietää, kuinka se niin sanotusti kosahti se usko. Missä olitte sillä hetkellä ja sattuko se? Kysyn myös oletteko lukeneet Raamatun ja uskotteko sen olevan totta?

Haluaisin että Grace tai Sirkka vastaisivat tähän.

19 vuotta sitten tulin uskoon tunsin rauhaa ja iloa sen ratkaisun jälkeen.
Raamattu on Jumalan sana joten uskon todellakin mitä siellä lukee.

mulla on uskovainen koti, johon olen kasvanut. Olen kai aina ollut uskossa siis. Viime joulun jälkeen koin, että uudistuin ja sanouduin irti monesta asiasta ja valitsin Jeesuksen sillä tavalla konkreettisemmin. Olen lukenut raamatun ja uskon, että se on Jumalan inspiroimaa tekstiä. Sehän sisältää monia eri kirjallisuustyyppejä, siinä on kirjeitä, ennustuksia, näkyjä, runoja, lauluja, sanontoja ja vaikka mitä. Otan siis raamatun erittäin vakavasti ja haluan ymmärtää sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

mulla on uskovainen koti, johon olen kasvanut. Olen kai aina ollut uskossa siis. Viime joulun jälkeen koin, että uudistuin ja sanouduin irti monesta asiasta ja valitsin Jeesuksen sillä tavalla konkreettisemmin. Olen lukenut raamatun ja uskon, että se on Jumalan inspiroimaa tekstiä. Sehän sisältää monia eri kirjallisuustyyppejä, siinä on kirjeitä, ennustuksia, näkyjä, runoja, lauluja, sanontoja ja vaikka mitä. Otan siis raamatun erittäin vakavasti ja haluan ymmärtää sitä.
No niin. Kiitos vastauksesta. Tuon halusinkin tietää, enkä tullut hullua hurskaammaksi. Ensimmäisen lapsenlapseni tuleva kastetilaisuus herätti näitä kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Kysyn vielä ennen nukkumaan menoa. Pidättekö te uskovaiset meitä ei niin uskossa olevia huonoina ihmisinä?

Uskossa olemisessa ei ole kyse siitä, kuinka hyvä itse on, vaan siitä, kuinka hyvä Jeesus on. Kun alkaa pitää itseään muita parempana, niin silloin on jotain kiepsahtanut väärin päin.

Kysyn vielä ennen nukkumaan menoa. Pidättekö te uskovaiset meitä ei niin uskossa olevia huonoina ihmisinä?

Uskossa olemisessa ei ole kyse siitä, kuinka hyvä itse on, vaan siitä, kuinka hyvä Jeesus on. Kun alkaa pitää itseään muita parempana, niin silloin on jotain kiepsahtanut väärin päin.
Kiitos tästä ja nyt hyvää yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä idea:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ei millään pahalla:
Tota miks tämmösestä pitää raportoida palstalle? :D Vähän köyhä elämä vai?

Miksi ei, ei se köyhyyttä ole vaan rikkautta kun on saanut hyvän ystävän :heart:

Se on leuhkimista ja sillä sipuli. Tällä palstalla on muuten paljon yksinäisiä ihmisiä, - ja se on sitten kuin kääntäisi puukkoa näiden ihmisten haavassa...ei ole kovin hyvä idea kerskaillla ystävyyksillä, yksinäisten ihmisten parissa, kuten tällä palstalla!

Höpöhöpö! Kateellisten jorinaa tollaset leuhkimispuheet! Kivaa että ovat löytäneet toisensa. :)

PEESI!

Yhteistyössä