Ne keitä kiinnostaa niin juttua kun Rukoilijasirkka vieraili meillä :)*kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Rukoilijasirkkahan kävi meillä perheensä kanssa.
Heidän tyttö löysi meidän Lyydiasta kivan kaverin vaikka on meidän lapset tavanneet kerran aiemmin kun käytiin talvella heillä, mut nyt he löysivät jotenkin tosi kivasti toisensa. Leikkivät barbeilla ja leikkimökissä ja pojat lähimetsässä air soft-aseella
En sitten grillaillu vaikka ensin suunnittelin, mut tein valmiiksi kaikkia erilaisia salaattiaineksia ja jokanen sai tehdä lautaselleen mieluisan salaatin.
Jälkkäriksi oli kahvia, pavlovaa tuoreilla mansikoilla ja kiiwillä sekä saavillinen karkkia joten ilmeisesti tarjoamisillani sain heidät pysymään meillä iltaan saakka :xmas:

Oli niin mukavaa jutella niitä näitä ja päivä meni kyllä nopeesti.
Virallinen kuva :D

Epävirallinen eli se totuus

mä niin kaipaisin jotain tuollaista ystävää myös. minun ainoat sosiaaliset kontaktit on omat lapset, mies ja äitini.

ei kukaan käy kylässä, en käy missään, minulla ei ole koskaan omia menoja muuta kuin yksin käyn leffassa joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Voi kun miekin saisin joskus kokea tuollaista ystävyyttä. :(

Sanoisinko että itsestä kiinni.

no ei kyllä välttämättä ole! minä olen yrittänyt vuosia saada ystävää/ystäviä, tuloksetta. ja ihan kiva tyyppi olen. mielestäni mutkaton, empaattinen, puhelias ja hauska. mutta ei vaan ole ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
mä niin kaipaisin jotain tuollaista ystävää myös. minun ainoat sosiaaliset kontaktit on omat lapset, mies ja äitini.

ei kukaan käy kylässä, en käy missään, minulla ei ole koskaan omia menoja muuta kuin yksin käyn leffassa joskus...

missäpä ev asut?

espoossa. :)

Mäkin tykkäsin teidän touhusta/tarjottavista ja päivästä:) Olis kans niin kivaa,jos olis tuommoinen päiväohjelma joskus..Mistä sais ystävän itelle..??Mullakaan ei ole samassa tilanteessa olevia;(

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Voi kun miekin saisin joskus kokea tuollaista ystävyyttä. :(

Sanoisinko että itsestä kiinni.

no ei kyllä välttämättä ole! minä olen yrittänyt vuosia saada ystävää/ystäviä, tuloksetta. ja ihan kiva tyyppi olen. mielestäni mutkaton, empaattinen, puhelias ja hauska. mutta ei vaan ole ystäviä.

ehkäpä pitäis olla uskis ;)

Yhteistyössä