Näyttö apua !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Fiksua ois kertoa vaikka että mikä käyttis on.

No niin varmaan, jos ois niin fiksu, että tajuais, että sillä on jotain merkitystä, eiks niin :/

Mozilla

Se on selain. mikä käyttöjärjestelmä: Vista vai XP, vaiko joku muu?

:D Heh, noniin tässä se nähdään, mitä mä tiedän näistä. XP.

Palautus ulkomuistista: Ohjelmat - Apuohjelmat - Järjestelmätyökalut - Järjestelmän palautus

Toinen asia ois, että tarkistat mikä resoluutio sulla on ja vaihdat sitä, eli työpöydällä hiiren oikealla ominaisuudet ja sieltä viimeinen välilehti oikealta (muistaakseni).

Ai työkaluista ohjelmat..? Ei siellä ole mitään apuohjelmia :/

WTF??? Mitä tarkoitat?

Ku tietäski... Niin siis mikä v.tun ohjelma, apuohjelma ym.

Tiedätkö sen valikon, minkä saa auki Käynnistä/Start -painikkeesta? Siellä on Ohjelmat/Programs, sen perässä edelleen Apuohjelmat/Accessories... Löytyykö?

Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
sun ei ehkä kannata sitä palautusta alkaa tekemään. mieluummin vaan muutat sen resoluution ni se on sillä selvä

En mä osaa sitäkään :( En mä löydä tuon ohjeen mukaan mitään resoluutiota tuolta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
sun ei ehkä kannata sitä palautusta alkaa tekemään. mieluummin vaan muutat sen resoluution ni se on sillä selvä

En mä osaa sitäkään :( En mä löydä tuon ohjeen mukaan mitään resoluutiota tuolta :headwall:

työpöydältä hiiren oikealla -> asetukset -> ja sieltä asetukset välilehti, niin siinä on resoluutio, näkyy semmonen viiva mistä voi vetää palkkia isommaks

tai jos on enkuks niin sit properties -> settings -> screen resolution

Yhteistyössä