Näyttelijä Leonardo DiCaprion mielestä nainen rupsahtaa täytettyään 25 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luitko sä ton "uutisen"?

Mä en, mutta päättelin linkin otsikosta, ettei toi edes sanonut kuten aloituksen otsikossa väitetään.

Kävikö teksitosasta ilmi, että olisi sanonut noin?
Nyt en jaksa tarkistaa. Sori :D
Mut ukkelin teot puhukoon puolestaan.

Kasvaako uusia tilalle?
Kasvaa kyllä. Hiuksillakin oma kiertokulkunsa, tilaa pitää tehdä uusillekin. Toki kasvamiseen vaikuttaa päänahan terveys sekä varsinkin itse hiustupen vointi. Ja tietysti iän myötä hiuksien uusi kasvaminen vähentyy ja loppuukin. Ikä tuo muutoksia myös hiuksen rakenteeseen, keski-iän jälkeen mm. hiuksien tuuheus ja paksuus, elastisuus muuttuvat. Hiusten hyvinvointiin voi toki vaikuttaa ruokavaliolla ja oma vaikutuksensa myös jopa hoitotekniikoilla, ympäristövaikutuksista ja geeneistä puhumattakaan.

”Hugh Glass (Leonardo DiCaprio) joutuu harmaakarhun raatelemaksi, ja hänen toverinsa hylkäävät hänet kuolemaan. Glass kuitenkin virkoaa ja selviytyy tuskallisen yli 300 kilometrin erämaavaelluksen jälkeen takaisin ihmisten pariin, minkä jälkeen hän lähtee etsimään petollisia tovereitaan.”

Tämä elokuva etoo enemmän kuin tämän palstan oudot jutut.
Joan Collins täyttää pyöreitä vuosia ja on kertonut ensimmäisen aviomiehensä pimeästä puolesta.

”Hugh Glass (Leonardo DiCaprio) joutuu harmaakarhun raatelemaksi, ja hänen toverinsa hylkäävät hänet kuolemaan. Glass kuitenkin virkoaa ja selviytyy tuskallisen yli 300 kilometrin erämaavaelluksen jälkeen takaisin ihmisten pariin, minkä jälkeen hän lähtee etsimään petollisia tovereitaan.”

Tämä elokuva etoo enemmän kuin tämän palstan oudot jutut.
Joan Collins täyttää pyöreitä vuosia ja on kertonut ensimmäisen aviomiehensä pimeästä puolesta.
Miksi se etoo sinua?

Luin jostain joskus miten näyttelijä valmistautuu rooliinsa.
Katsoin Netflix-elokuvan.
En pidä pääosan esittäjästä.
Muuten elokuva on taattua brittilaatua.
Kannattaa pitää keskustelu yleisellä tasolla.
Asiallinen keskustelu innostaa, mutta tökerö keskustelu torppaa.
En ole koskaan tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Halusin kasvaa ja kehittyä ikäisteni kanssa. Ei ihminen rakastu vakavasti kuin kerran elämässään. Sen jälkeen ei tunne tarvetta hakea uutta kumppania.
Voi vain rauhassa keskittyä elämänsä muihin ihanuuksiin.
Nyt laitan kännykän lataukseen ja katson Ylen aamun uutiset.
Minulla on ikävä Gorbaa. Nobelin voittaja Vuitton-laukkumainokdessa. Huikea idea, jota aikoinaan ihailin lehtien sivuilla.

Luin jostain joskus miten näyttelijä valmistautuu rooliinsa.
Katsoin Netflix-elokuvan.
En pidä pääosan esittäjästä.
Muuten elokuva on taattua brittilaatua.
Kannattaa pitää keskustelu yleisellä tasolla.
Asiallinen keskustelu innostaa, mutta tökerö keskustelu torppaa.
En ole koskaan tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Halusin kasvaa ja kehittyä ikäisteni kanssa. Ei ihminen rakastu vakavasti kuin kerran elämässään. Sen jälkeen ei tunne tarvetta hakea uutta kumppania.
Voi vain rauhassa keskittyä elämänsä muihin ihanuuksiin.
Nyt laitan kännykän lataukseen ja katson Ylen aamun uutiset.
Minulla on ikävä Gorbaa. Nobelin voittaja Vuitton-laukkumainokdessa. Huikea idea, jota aikoinaan ihailin lehtien sivuilla.
Propagandaa.

”Propagandaa”

Tuskin ip-lehtien juttujen lukemisesta kertominen on propagandaa.
Luin lisää juttuja Gorbasta. Sivistynyt mies, joka viihtyi kansan keskellä kirjakaupoissa.
Katsomani Netflix-elokuvan Persuation naispääosan esittäjä on Dakota Johnson.
Ihana elokuva, mutta hän ei mielestäni sovi rooliin. Makuja on monia ja tietenkin olen taas väärässä.

Montako nukkea sulla on kotona?
Ei yhtään, eikä edes silikonilla pumpattuja naisia. Kaikessa lihassa kannattaa suosia luomua!
luomumerkki-tekstilla.png

Niinpä tietysti

Tietääkö se sun luomulihakimpaleesi kotona, mitä sä kirjoittelet ns. perhepalstalla? Vai jutteletko hälle kenties samaan tapaan kotona?
Laulun sanoin:
내 장점이 뭔지 알아? 바로 솔직한 거야
방금 내가 말한 감정 감히 의심하지 마

Minä en valinnut vaimoani vaan hän minut. Miksi hän katuisi saatuaan haluamansa? Olen hänen mielestään rehellinen mutta joskus häkellyttävän suorapuheinen, ihan osuva arvio.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä