Nätti kuin porsas, kaunis kuin karju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös sitä sanota, että kauneus on katsojan silmissä.
Kaksi ihmistä voi katsoa samaa asiaa tai ihmistä ja toinen tykästyy, toinen ei.

"Katsoin laulaja Jacques Brelistä dokumentin ja itkin. Hän antaa itsensä niin kerta kaikkiaan. Usein, kun joku on fantastinen taiteilija, niin sitten kääntöpuolena on alkoholismi tai hirveät probleemat, mutta hän ei ollut sellainen. Laulaminen oli hänen puhdas intohimonsa, ja hän vei sen huippuunsa."

Katsoin dokumentin Yle Areenalta vähän aikaa sitten.
Hyvä artikkeli. Kiitos linkistä.
Tällä palstalla vakiokirjoittaja irvaili, että olen kirjoitusteni perusteella lähes 100-vuotias.
Tässä iässä on ihana katsoa elämäänsä yhtenä jatkumona. Tabletti ei hyväksynyt sanaa jana.
Sain illalla katsottua loppuun tv-sarjan Pesärikko. Olen viettänyt paljon aikaa ohjelman filmauspaikoilla.
Tarina on koskettava. Päähenkilön tytär tuki upeasti toipuvaa isäänsä.
Olen vuosien varrella kirjoittanut niin paljon ulkonäöstäni etten enää halua palata asiaan.
Omat lapset ovat aina kehuneet ulkonäköäni ja varsinkin hymyäni.
En ole kahteen vuoteen käynyt kampaajalla. Kun saan tehosterokotuksen, alan taas panostaa kauneuteeni. En ole ikinä elättänyt itseäni ulkonäöllä ja siitä olen kiitollinen.
Geenilotossa sain ihyvän osuman. Minulle kaikki ihmiset ja luodut ovat kauniita.
Missikisat ovat maailman typerin kilpailu.

Luonto onnistuu olemaan aina kaunis. En ole hirveän rumaa luonnonmaisemaa nähnyt, jos nyt ei ole joku tulvavyöry ollut jossain.

Eilen oli tajuttoman kaunis vaaleanpunainen auringonlasku, joka teki ihania vaalean kullan värisiä raitoja järvenselkään.

Viimeksi muokattu:
Aika vähän kaunista on porukat tänään nähneet
Olimme päivällä katselemassa sitä kauneutta ja siksi raportoimme vasta näin jälkikäteen. Helteestä on hyötyäkin, kun kauneus näkyy normaalia paremmin.
Päivän aikana mieleen hiipi epäily uimapukujen ja shaverien valmistajien salaisesta sopimuksesta. Vai haluavatko naiset vain kaikin keinoin saada jalkansa näyttämään pidemmiltä (ns. Echo-kompleksi)?
womens-one-piece-thong-swimsuit-sheer-black-F10-7521-FT.jpg

Olimme päivällä katselemassa sitä kauneutta ja siksi raportoimme vasta näin jälkikäteen. Helteestä on hyötyäkin, kun kauneus näkyy normaalia paremmin.
Päivän aikana mieleen hiipi epäily uimapukujen ja shaverien valmistajien salaisesta sopimuksesta. Vai haluavatko naiset vain kaikin keinoin saada jalkansa näyttämään pidemmiltä (ns. Echo-kompleksi)?
womens-one-piece-thong-swimsuit-sheer-black-F10-7521-FT.jpg
Mikä on Echo-kompleksi? En ole persjalkainen.

Ja m1es ollu uimarannalla kuolaamassa muijien perään? :sneaky:

Vaa'an lukemat oli aikaisempaa kauniimpia. :)

Kasariysäriuimapuvut taas muotia?
On ollut muodissa pitkään, että täytyy näyttää pidemmältä.