Nätisti kysyn ns. vapaasta suhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanillaberry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurimmalle osalle ihmisistä tulee kiusauksia vuosien varrella ja todella moni lähtee ja pettää. Sitten ollaan itsensä kanssa ihan kriisissä, että apua, kuinka tässä nyt näin kävi. Loppuelämä on pitkä aika, joten en ole ikinä halunnut mitään uskollisuuslupauksia miehiltä (enkä myöskään luvata niitä itse, koska en koe että toisenkaan kannattaa sitä luvata) Ja mikäpä olisi ihanampaa, kuin uskotella itselleen että MINUN mies ei kyllä varmasti petä (kenenkähän miehiä ne sitten ovat....)

Neljän vuoden aikana ei (tietääkseni) ole tarvinnut vieraissa käydä, mutta minusta on mukavaa että asioista voi avoimesti puhua eikä tartte sen takia joskus järkyttyä, että himoitsee niitä muitakin - ja mistäs sitä tietää, jos 20 vuoden päästä molemmat haluaisivat pienen irtioton ottaakin.. ehkä, ehkä ei, mutta kuten hulivilimieheni (silloin alkuaikoina ;) ) ekan puolen vuoden seurustelun jälkeen totesi, että hän olisi varmaan jo käynyt vieraissa jos siihen ei olisi "lupaa" :D

Seksi ja rakkaus voivat olla kaksi eri asiaa.

no omalle kohdalle tuo tuntuu oudolle,eli me ollaan kyllä ihan pelkästään kahestaan miehen kanssa
naimisiin mentiin ja ei sitä kukaan pyssyllä uhannut :D
ja tää nyt on vaan meidän kohalla näin
toivon ja yritän luottaa että tyytyy vaan minuun :D

piti tulla tähänkin sössimään vaikka et multa kysynytkään :ashamed:

mä elin EX-miehen kanssa vapaassa suhteessa... hän antoi jopa minulle luvan. Hän sanoi et saan elää omaa elämääni, kunhan vaan ollaan yhdessä :laugh: :laugh: viimiseen reilu vuoteen ei edes sekstattu keskenämme. pelkkä ajatus ex:n kansa sekstaamisesta oksetti...

vuosi eron jälkeen se mankus takas ja sanoi et voin asua alakerrassa ja mennä ja tulla miten haluan, kunhan ollaan yhdessä :headwall: :headwall: :headwall: no enpä kuitenkaan suostunut!!!!

siinä suhteessä elin itse vapaissa suhteissa, enkä katunut... edes vielä...

kun täällä on paljon tuttuja..
Itse tahtoisin olla ja elää vapaassa suhteessa, mutta mieheni ei sitä tahdo.. hän tahtoo vaan minut.. No minä haluankin muita myös, kaipaan vaihtelua seksiin ja vaikka kuinka ohjeistan ja esitän toivomuksia miehelleni sen suhteen ei hän ota kuuleviin korviinsakkaan.. Rakastan häntä kumminkin paljon kaiken kokemamme takia ja siitä mitä hän merkitsee minulle. Mutta kaipaan vaihtelua seksiin, Emilyn sanoikin hyvin, rakkaus ja seksi on niin eri asioita.. No lauantaina heräsin vieraan miehen vierestä, tosin ei niin vieras enää kun jo neljännen kerran sain hänen kanssaan yöni viettää...

kiitän vastauksistanne.

meillä tällainen on harkinta-asteella, kumpikin tarvitsee jotain mitä ei voi toiselta saada, suhde tosin on meillä muuten toimiva, arvostusta, kunnioitusta ja rakkautta löytyy. kumpikaan ei ole tästä ns. puuttuvasta jutusta mustasukkainen, en nyt ala sen enempää selittämään kun vaikeahan näitä on kenenkään muun tietää kuin meidän.

kiitos ja vastata saa lisääkin jos tahtoo :) kunhan nyt asialinjalla pysyy.

Yhteistyössä