Nastolasta ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Useamman lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Useamman lapsen äiti

Vieras
Minkälainen paikka asua? Vihtyykö siellä kuinka? Tässä pähkäillään muuttaakko sinne vai Lahteen. Enempi vaaka kallistuu kuitenkin tuonne nasolan puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Useamman lapsen äiti;22636848:
Minkälainen paikka asua? Vihtyykö siellä kuinka? Tässä pähkäillään muuttaakko sinne vai Lahteen. Enempi vaaka kallistuu kuitenkin tuonne nasolan puolelle.

Appiukko asuu nastolassa ja viihtyy hyvin. Ainakin toi paikka missä asuvat on rauhallista seutua, paljon pientaloja.

Nastolassa asuminen on paljon halvempaa. Nopeasti sieltäkin pääsee Lahteen (jos tarvetta), ellei asu siellä perukoilla, Uudenkylän suunnassa.
Lahdessa asun siis itse, mutta Nastolaan muuttaminen tulevaisuudessa ei ole mikään mahdoton ajatus :)

Kaipa siellä kaikki peruspalvelut on, juna kulkee (?) ja bussit kai ihan hyvin Lahden suuntaan. Asunnot on halpoja, mutta mitä siellä joskus on piipahdettu, vaikuttaa ankealta seudulta.

3 vuotta siellä asuin ja totesin, että on kamala paikka asua. erittäin ankea ja hiljainen paikka, jopa minulle pikkukaupungin tytölle. Lahteen kyllä pääsee bussilla (junaa ei kulje) mutta on aika arvokasta. Kävin lahdessa töissä, se ei kulkuyhteyksien kannalta kyllä ole varmaan ongelma, etenkään omalla autolla.

En pitänyt paikasta enkä juurikaan sen ihmisistä. Asuminen siellä on kyllä melko edullista. Vielähän siellä tuttuja asuu, ihan syntyperäisiäkin mutta harva valehtelee viihtyvänsä. Mun valinta olisi sielläpäin asuneena lahti tai hollola, joka on lähempänä lahtea kuin nastola.

Alkuperäinen kirjoittaja kohta neljän äiti;22636939:
3 vuotta siellä asuin ja totesin, että on kamala paikka asua. erittäin ankea ja hiljainen paikka, jopa minulle pikkukaupungin tytölle. Lahteen kyllä pääsee bussilla (junaa ei kulje) mutta on aika arvokasta. Kävin lahdessa töissä, se ei kulkuyhteyksien kannalta kyllä ole varmaan ongelma, etenkään omalla autolla.

En pitänyt paikasta enkä juurikaan sen ihmisistä. Asuminen siellä on kyllä melko edullista. Vielähän siellä tuttuja asuu, ihan syntyperäisiäkin mutta harva valehtelee viihtyvänsä. Mun valinta olisi sielläpäin asuneena lahti tai hollola, joka on lähempänä lahtea kuin nastola.

Minkälaisia ihmiset täällä sitten ovat?

Yhteistyössä