A ap Vieras 14.11.2009 #2 Pitänee palata asiaan illalla. On niin hiljasta et tuskin ketään nastolalaistakaan sattuu olemaan paikalla?
Pitänee palata asiaan illalla. On niin hiljasta et tuskin ketään nastolalaistakaan sattuu olemaan paikalla?
K kii Vieras 14.11.2009 #3 Mun sisko asuu siellä. Itse en seutua tunne juuri lainkaan, mut heillä on ainakin tosi rauhallista ja mukavaa siellä Villähteen osassa. Olen kuullut, että muualla päin Nastolaa on rauhatonta, ei toki kaikkialla.
Mun sisko asuu siellä. Itse en seutua tunne juuri lainkaan, mut heillä on ainakin tosi rauhallista ja mukavaa siellä Villähteen osassa. Olen kuullut, että muualla päin Nastolaa on rauhatonta, ei toki kaikkialla.
J Jens_ Vieras 14.11.2009 #4 Asun itse Iitissä, eli Nastolan viereisessä kunnassa. Nastola on pieni ja mukava paikka. Mutta suosittelen Ei tästä nyt varmasti mitään apua ollut
Asun itse Iitissä, eli Nastolan viereisessä kunnassa. Nastola on pieni ja mukava paikka. Mutta suosittelen Ei tästä nyt varmasti mitään apua ollut