Narsistivanhempi ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja f<sfoä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

f<sfoä

Vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...sta-takana-ja-kaikki-tokkii-jo-nyt/sivu4.html

Luin tuota ketjua ja monet monet asiat ovat kuin edellisestä parisuhteestani, joka onneksi päättyi. Nyt meneillään on suoranainen helvetti kun entinen mies on yhtäkkiä yltiökiinnostunut lapsesta, heti eromme jälkeen kun muutimme lapsen kanssa pois. Lapsen siivellä koittaa päästä esim. asuntooni, saada kotiavaimeni tai tietoja liikkeistäni. Mies ei ole luotettava eikä hänelle voi lasta antaa, siis tapaamisiin. On siis uhkaillut monesti tappavansa lapsen kostoksi jos jätän hänet yms. vaikka ei enää myönnäkkään näitä sanomisiansa. On sanonut myös lapsen hyväksikäytön olevan hyväksyttyä joissain tapauksissa (?! :o ) mikä on aivan järkyttävää.

Meneillään on oikeustaistelu koska mies haluaa yhteishuoltajuuden ja sanoi tulevaisuudessa aikovansa hakea lähihuoltajuutta :o Mihinkään en tietenkään ole suostunut lapsen vuoksi ja olen ehdottanut vain valvottuja tapaamisia edellämainittuihin syihin vedoten (ja moniin moniin muihin syihin vedoten). Isä ei ole halunnut suostua valvottuihin tapaamisiin sillä ei ole kuulemma "hänen juttunsa". Luulen että hän ei suostu koska silloin ei voisi samalla tavalla "seurata" elämääni, luulen että nämä hänen hakemansa lapsen tapaamiset ovat enemmän minun tapaamisia. Haki jossain vaiheessa sellaista jokatoinen vkloppu, viikolla kolmena päivänä neljä tuntia jne. Mahdollisimman paljon hakuja ja tuonteja. On sanonut että ei ole kiinnostunut lapsesta eikä jaksaisi nähdä vaivaa tämän vuoksi ellei olisi varma että olen hänen "sielunkumppaninsa". On kertonut "sosiaalitoimiston tädeillekkin" että aikoo vielä joskus olla kanssani, vaikka mikä olisi. Hyvällä tai pahalla.

Pelkään lapseni vuoksi, hän on sanonut kostavansa minulle, vaikka lapsella. Hänellä on todettu tietääkseni jokin "mielisairaus".

Te vanhemmat jotka olette olleet samanlaisessa tilanteessa kanssani, tälläistä ihmistä vastaan, puolustaessanne omaa lastanne. Kertokaa miten teidän taistelu päättyi ja miten teillä sen jälkeen meni/menee?

Yhteistyössä