1 kk tapailtu ja mies hinkuaa jo nyt sänkyyn. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
prpvphan tämä taitaa olla, vastaukset hyvin lyhyitä ja epämääräisiä, aapee opikein odottaa, että ketjusta tule pitkä, kun hän ei valota asiaa heti ekassa viestissään tuon tarkemmin, jos oikeasti jollakulla olisi parisuhdeongelma, luulisi hänen kirjoittavan heti ensimmäiseen viestiiin vähän yksityiskohtaisemmin asiansa.

Jos mies puhuisi KOKO AJAN seksistä, niin itse pitäisin sitä painostamisena ja ne vähätkin halut hiipuisivat sen takia. Ei kuulosta oikealta mieheltä sinulle, minusta.

[QUOTE="liila";28447039]mitään ei tipu missään muodossa jos mies ei muutu. tuskin muuttuu. minä en mieltäni muuta.[/QUOTE]

Viimestään tämä lause paljasti aloituksen provoksi.

[QUOTE="Mitä";28447056]?

Mies haluaa seksiä, en tiedä millainen suhde teillä tämän kuukauden aikana on ollut. Teettekö yhdessä asioita ja tulette hyvin toimeen.

Itsekään en tykkää hosumisesta, mutta mitä tarkoitit lauseella mitään ei tipu jos mies ei muutu
Aiotko sinä siis odottaa niin kauan, että mies ei enää halua seksiä, eikä puhu siitä.
Niin siinä tilanteessa sinä hyökkäät miehen kimppuun ja kaadat sänkyyn.

Tuo taktiikka ei kyllä tule onnistumaan.[/QUOTE]

suhde toimii muuten. en aio kaataa miestä sänkyyn. ikinä.

parisuhde on kahden ihmisen välinen, jossa molempien tarpeet pitäisi täyttyä. ette ole sopivia toisillenne, jos et halua "antaa" seksiä ennen kuin mies on haluamasi lainen (mitä se ikinä lieneekään). kyllä mä oon aina suhteen alussa jo halunnut seksiä, aika hälyttävää jos niin ei ole - silloin on kyse kaveruudesta. en nyt tarkoita että heti pitäisi sänkyyn hypätä, mutta että kyllä niitä haluja pitäisi olla...

[QUOTE="vieras";28447096]En mä ainakaan olisi valmis kuukauden tapailun jälkeen harrastamaan seksiä. Montako kertaa tuossa ajassa edes olette ehtineet tavata? Muutaman kerran? Ahdistavaa ajatella, että oletetaan että kyllä tuolloin jo päästään toimintaan. Parempi pysyä vaan sinkkuna.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin lapsettomana kuukauden aikana tapasin uutta miesystävää lähes joka päivä eli todella monta kertaa. Kyllä kuukausi on pitkä aika mulle ilman seksiä parisuhteessa. Himot on niin kovat, että kyllä petiin päädytään hyvin nopeasti.

[QUOTE="liila";28447039]mitään ei tipu missään muodossa jos mies ei muutu. tuskin muuttuu. minä en mieltäni muuta.[/QUOTE]JOS (ja se on todella iso JOS) päädytte miehen kanssa vakavampaan parisuhteeseen niin ennustan sille suhteelle ennätyslyhytaikaista kestoa. Sen verran kireällä tuntuu nuttura olevan että suosittelen etsimään itsellesi jonkun aseksuaalin ja alistuvan miehen.

[QUOTE="liila";28447128]en ole koskaan tuntenut mitään ketään kohtaan, en miehen en naisen.
olen hetero, en bi enkä lesbo. en vain tunne himoa.[/QUOTE]

Kannattaa varmaan kertoa tämä miehelle heti, ettei ala kuvittelemaan liikoja suhteestanne.

Mikä on ongelma? Ei ole normaalia parisuhdetta, joten ei voi myöskään sanoa että seksi kuuluu parisuhteeseen. Teillähän on suhde, mutta ei seksiä joten se siitä. Ei sinun ole mikään pakko harrastaa seksiä tuon miehen tai kenenkään muunkaan kanssa jos et halua.

Joidenkin mielestä esim. muiden kanssa paneskelu ei kuulu suhteeseen, joillekkin se on ookoo, suhteet on erilaisia.

En kuitenkaan suosittele että johdat miestä harhaan. Mies saattaa ajatella että sinä odotutat ekaa kertaa ja sen jälkeen teille tulee villi seksielämä. Jos tiedät ettei sellaista koskaan tule niin kerro miehelle. Kuuluuko avoimuus sinun mielestäsi parisuhteeseen?

Niin, miksi tapailla miehiä, jos miehet eivät kiinnosta?

Kuukausi tapailua ilman seksiä on rippikouluikäisten arkaa ja ujoa opettelua elämään. Aikuisilla ihmisillä seksi on ihan normaali elämään kuuluva asia.

Yhteistyössä