T
Toistaiseksi uskollinen
Vieras
Enkä tiedä, mitä tälle tilanteelle tekisin. Aviomieheni ei ole yli viiteen vuoteen halunnut kanssani mitään kahdenkeskistä, seksiäkin on ollut varmaan yhden käden sormilla laskettava määrä koko aikana, ja nekin minun aloitteestani (nyt edelliskerrasta on jo vuosia). Mitään muutakaan kahdenkeskistä ei ole, vaan mies haluaa aina lapset mukaan joka asiaan ja lopun aikaa tuijottaa yksin televisiota.
Olen alkanut miettiä eroa, mutta en osaa enää eritellä, johtuvatko erohaluni siitä, että olen vähän ihastunut toiseen, vai siitä että olen pettynyt avioliittooni, vai molemmista syistä.
Jatkaisinko tässä avioliitossani odottaen ihmeparantumista, vai pitäisinkö liittoani kulisseina pystyssä ja nauttisin salassa ihastumisestani, vai eroaisinko? Vaikeaa.
Olen alkanut miettiä eroa, mutta en osaa enää eritellä, johtuvatko erohaluni siitä, että olen vähän ihastunut toiseen, vai siitä että olen pettynyt avioliittooni, vai molemmista syistä.
Jatkaisinko tässä avioliitossani odottaen ihmeparantumista, vai pitäisinkö liittoani kulisseina pystyssä ja nauttisin salassa ihastumisestani, vai eroaisinko? Vaikeaa.