E
ERON PAIKKA
Vieras
olemme 20 vuotta avoliitossa ollut pariskunta meillä on kaksi tyttöä 19 ja 16 vuotiaat .tämä vuosi on kriisi vuosi.mieheni on aina syyttänyt äitiään hänen ongelmistaan ei saanut opiskella joten on pakko olla yrittäjänä että sais arvostetun ammatin eli hän itse kehittää kiireensä ja ei ehdi olemaan perheensä parissa rakastan miestäni ja olen aina tukenut oli sitten minkälainen homma menossa. nyt hänellä on toimipisteenä Viro josta on vuokrattu asunto ja siellä hän viihtyy kovin .hänen käytöksensä on muuttunut ja tuntuu ettei perhe.elämä Suomessa enää kiinosta hän syyttää yrityksensä paineita .tuttavani varoitti minua miehessäni oleva vakavasti narsismin oireita.nyt kun olen lukenut mitä se on niin tunnusmerkit sopii .Seksi ei enää maistu kotona vaikka hän on ollut hyvin seksuaalinen ,unilääkkeitä hän on käyttänyt jo kymmenen vuotta ja nyt on tainnut tulla jokin piriste mukaan ,ainakaan ei maistu ruoka olutta hän tykkää juoda ja unirytmit on sekaisin . Meidän parhaaksi hän ehdotti avioeroa tultuaan kotiin viikon reissultaan koska hän aikoo olla pitempiä aikoja poissa ,niin virossa on hänellä nais sihteeri ja ilmeisesti makoisampi seksikaveri .Hän on aina ollut kova mutta nyt ei tunnu löytyvän enää halua yrittää..multakin on patterit tyystin loppu