Narauttaisitko pummilla matkustavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kompleksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kompleksi

Jäsen
23.01.2012
64
0
6
Junassa ollessani kyytiin nousi matkustaja, joka ei eväänsä väräyttänyt konnarin kulkiessa ohi. Kohautti kyllä olkapäitään "noh, ei sitten"-tyyliin, niin ajattelin tämän matkustavan ilman lippua.

Teki vähän mieli huikata konduktöörille, että hei täällä on vielä yks! Varsinkin kun itse kiltisti makselee niitä VR:n hehkeitä hintoja. Mutta eipä se minun tehtävä ole, kunhan vain jäi mieleen. Ja voihan tietenkin olla, että matkustajalla oli lippu, mutta oli sen leimauttanut aiemmin tms.

Samoin kaupan kassalla katson tarkasti, kun nuoren näköiset ostaa alkoholia tai tupakkaa, ja katselen että kysyykö kassa henkkareita. Jos ei kysy, niin tekee mieli myös huikata väliin.

Oiskohan pitäny hakea poliisikouluun. :D

Olen bussissa käräyttänytkin, mitäs vittuili istumapaikasta, yritti mummeli saada istumapaikkaa viimeisillään raskaana olevalta eikä olisi millään maksanut matkaansa. Mahtoi mummoa vituttaa, kun jäi pysäkille seisomaan kuskin avustettu mummeli pihalle.

:O

Mä olisin tulkinnut että noh, ei se sit katsonutkaan mun lippua, olkoon......
whatever....

En narauttelisi, en myöskään jaksa vaivautua kansalaisvelvollisuuteen vedoten muitten ostoksien sujumista kaupoissa, kassahenkilöt on sääntönsä saaneet, ei tasan kuulu mulle hoitaa heidän töitänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25626138:
En, varsinkaan jos ollaan paska-vr:n kyydissä. Junassa matkustajat pitää yhtä.

Just näin, muistakaa kusta junan lattialle kun poistutte junasta. Itse heitin laatat viime viikonloppuna, ei edes huvittanut mennä vessaan. En viitsi kuitenkaan jööttejä vääntää lattialle.

no en narauttais,en mä kattele niin tarkkaan julkisissa mitä muut puuhaa tai ei puuhaa ( enkä nää onko jollain laukussa tai taskussa lippua vai ei )..narautin kerran kyl pari äijää,kun ne yritti pölliä siwasta lonkkua :whistle: :saint:

Viimeksi muokattu:
no en narauttais,en mä kattele niin tarkkaan julkisissa mitä muut puuhaa tai ei puuhaa ( enkä nää onko jollain laukussa tai taskussa lippua vai ei )..narautin kerran kyl pari äijää,kun ne yritti pölliä siwasta lonkkua :whistle: :saint:

Kannattaa olla tarkkana, meilläpäin yksi tälläinen kyläpoliisi sai puukosta. Koskaan et tiedä minkä kilipään narautat. Liikaa sekopäitä ja avohoitopotilaita liikenteessä, pirinistit ovat pahimpia.

Kannattaa olla tarkkana, meilläpäin yksi tälläinen kyläpoliisi sai puukosta. Koskaan et tiedä minkä kilipään narautat. Liikaa sekopäitä ja avohoitopotilaita liikenteessä, pirinistit ovat pahimpia.
joo,olen niitä työn puolesta nähnyt..itsekin siis myyjä..olin siis itse kassalla hakemassa pakettia,kun näin äijien laittavan takin sisään sixpackeja,sanoin kassalle ( josta jostain syystä on melko suora näkymä kaljahyllyille ) ja kassa tiukkaan äänensävyyn karjas;lonkerot takas sinne hyllyyn ja heti :D en tosin jäänyt katsomaan miten asia päättyi,mutta mieluummin ilmotan samantien hlökunnalle,kun odotan et näppäri on poistunut kaupasta 10 min aiemmin,kuten meidän asiakkailla on tapana..

joo,olen niitä työn puolesta nähnyt..itsekin siis myyjä..olin siis itse kassalla hakemassa pakettia,kun näin äijien laittavan takin sisään sixpackeja,sanoin kassalle ( josta jostain syystä on melko suora näkymä kaljahyllyille ) ja kassa tiukkaan äänensävyyn karjas;lonkerot takas sinne hyllyyn ja heti :D en tosin jäänyt katsomaan miten asia päättyi,mutta mieluummin ilmotan samantien hlökunnalle,kun odotan et näppäri on poistunut kaupasta 10 min aiemmin,kuten meidän asiakkailla on tapana..

Ennen ei meidän lähiössä vartijoita ollut. Nykyään on, senverran sekopäiseksi on meno mennyt. En suosittele että kukaan rupeaa leikkimään sankaria muutaman kaljan takia.

Olen nähnyt kaikenlaista hullua jo tähän ikään. Hullummaksi meno menee vuosi vuodelta.

Mä olen kerran käräyttänyt, tietämättäni. Mies mun vieressä alko änkätä pelkkää englantia umpisavolaiselle kielitaidottomalle konnarille. Käänsin avuliaana konnarin puheet miehelle, joka yllättäen puhuikin paljon huonompaa englantia kuin minä. Se on taitolaki toi pummilla matkustaminenkin :laugh:

Yhteistyössä