Nappula-radio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Onkos tää ihan vanha juttu jo...? Mä sain tänään kuulla tällasesta radiokanavasta joka soittaa vaan lastenlauluja. Tampereella taajuus ainakin 100,5. Poitsu tykkäs kun autossa kuunneltiin

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Onkos tää ihan vanha juttu jo...? Mä sain tänään kuulla tällasesta radiokanavasta joka soittaa vaan lastenlauluja. Tampereella taajuus ainakin 100,5. Poitsu tykkäs kun autossa kuunneltiin

On se jo jonkun aikaa kuulunut. Meillä kans tyttö pyytää aina Tampereelle mennessä laittaan autossa Nappularadion päälle :) Ei vissiin kuulu vielä muualla kun Tampereella.

Alkuperäinen kirjoittaja nappula:
Nythän nappula kuuluu kaikkialla nettiradionpuolella, eli ositehan on www.nappulradio.fi

Meidän kaksi pikkunaperoa ja 9- vuotias '' pikku agentti '' ovat kuunnelleet myös kyseistä radiota. Ei oo tullut kuunneltua eikö ois ollenkaan kivaakaan jos kone kuhisee viruksia........ Nappularadio ei muuten kuulu meillä. Olen pettynyt poikien marinaan- Pojat riehuu ja huutaa '' Meidän äiti tahtoo tappaa Nappularadion! ''. Surullista koska mäkin tykkäsin siitä radiosta (no onko vaarallista jos aikuinen kuuntelee lapsille suunnattuja lauluja tai muuta lapsellista?).

Yhteistyössä