Nämä ruoka-aineet ja imetys..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse muuten jouduin (tai olisin joutunut) käyttää Duphalacia ummetukseeni koko imetysajan, mutta se vaikutti vauvaankin. Veti pienen vatsan aivan veteläks :( Apteekissa ja neuvolassa sanoivat, ettei vaikuta, mutta niimpä se vaikutti.

No minä en ole koskaan vältellyt mitään ja ei isompia ilmavaivoja ole ollut yhdelläkään meidän muksuista. Toisilla on sitten ilmavaivoja vaikka äiti olis kuinka tiukalla dietillä joten taitaa olla aika hankala sanoa mitään yleispätevää ohjetta

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
mulle sanottiin et vauvalle tulee helposti ilmavaivoja jos imettää ainaskin noista mitä ite tohon luettelin..

No toisille ei tuu mistään ja toiset huutaa ihan kaikesta...Mut niinkun vuotis tuossa kirjotti niin varovasti kokeilet mikä vauvan masulle sopii.
Meillä poika huusi lähes kaikesta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Suklaa,sipuli,paprika,mausteiset ruuat,kahvi ja hiilihappoiset juomat.. tuleeko muita mieleen noita pahimpia mitä kannattaisi välttää..?

minun piti välttää lisäksi ruisleipää, kaikkia kaaleja, kananmunien liiallista syöntiä. Ja ei kannata syödä hernekeittoa!! :( Kerran tein imetysaikana itse ja lapsi huusi toista vuorokautta.
Yleensäkin kaikkia ruoka-aineita jotka aiheuttavat itselle ilmavaivoja vältin. Käytännössä kyllä huomaa mitkä eivät vauvalle sovi. Joillekin ei tule ilmavaivoja mistään ja jotkut reagoivat herkemmin äidin ravintoon

Yhteistyössä