ärsyttääkö vauvan vatsaa nämä äidin nauttimat aineet??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras miettii

Vieras
kahvi ( 1-2kuppia päivässä ) ?
hiilihappoiset juomat ?
karkit ?

mitkä on sellasia mitä kannattaa välttää jos ei halua vauvan vatsaa ärsyttää?? siis vajaa kuukauden ikäisestä kyse.. vai kannattaako mitään välttää???
 
Kahvi, suklaa, maitotuotteet yleensä (jos allergiaan taipuvainen lapsonen), vahvat mausteet... Kannattaa seurata, mutta myös D-vitamiinin aloitus aiheuttaa aina alussa masuoireita eli kannattaa käyttää vesiliukoista D-vitamiinia (DeVitol).
 

Yhteistyössä