M
mrrrr...
Vieras
Olin epähuomiossa jättäny äippä- ja vanhempainpäivärahahakemuksesta ruksin pois siitä kohtaa, missä haetaan sitä vanhempainpäivärahaa. Lähetin Kelalle jälkitarkastustodistuksen aikanaan. Havahduin tässä, etten olekaan enää saanut Kelalta rahaa. Äippärahakausi oli loppunu enkä saa sitä vanhempainpäivärahaakaan nyt. Kyllä kiukuttaa. Soitin Kelalle ja sanoivat, että oli yritetty tavoitella mua. Muttei mulle ole mitään puhelua tullut eikä mitään kirjelmääkään. Lupasi virkailija viedä asiaa eteenpäin. Ei osannut sanoa, että tarviiko tehdä uusi hakemus.
Kelan inhimmillisyyden ja joustavuuden tietäen oon jo valmiiksi ihan raivona. Joskus 3 viikon päästä sieltä tulee lappu, että pitää täyttää uusi hakemus ja rahaa en saa tältä enkä ensi kuulta. Juu, eivät soita.. Silloinhan tieto tulisi perille ihan liian nopeasti..
Kelan inhimmillisyyden ja joustavuuden tietäen oon jo valmiiksi ihan raivona. Joskus 3 viikon päästä sieltä tulee lappu, että pitää täyttää uusi hakemus ja rahaa en saa tältä enkä ensi kuulta. Juu, eivät soita.. Silloinhan tieto tulisi perille ihan liian nopeasti..