J JuiceFani Aktiivinen jäsen 01.01.2005 3 909 3 38 05.06.2007 #1 Pitkästä aikaa tein itelleni pitsaleipiä. Tai mitä lämppäreitä nuo sit olis. Ruispalan päälle keijua ja sit sellasta jauheliha-tonnikalamössöä ja juustoa ja uuniin. Hyvää!
Pitkästä aikaa tein itelleni pitsaleipiä. Tai mitä lämppäreitä nuo sit olis. Ruispalan päälle keijua ja sit sellasta jauheliha-tonnikalamössöä ja juustoa ja uuniin. Hyvää!
Tallu - Aktiivinen jäsen 01.09.2004 31 123 2 36 05.06.2007 #3 Me saadaan kohta ihan oikeaa pizzaa, isäntä kokkailee
J Jaanuska Aktiivinen jäsen 29.05.2004 10 350 0 36 Etelä-Karjala 05.06.2007 #4 Ja mie tein pitkäst aikaan uuniomenoita siirapissa ja vaniljakastiketta päällä
A Adelade Aktiivinen jäsen 11.10.2006 4 780 0 36 05.06.2007 #5 Ja tämmösiä tuutte tänne kertomaan kun toinen yrittää saada kiloja veks. :kieh:
Loitsu Jäsen 19.04.2007 196 0 16 05.06.2007 #7 Meillä myös pitsa päivä! Kohta saan alkaa herkuttelemaan pepperoni-ananas pitsalla