T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miiuska84:kerro ohje![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:|O Ei saa kiusata potilasta joka makaa sängyn pohjalla kuumeessa ja kamalassa räkätaudissa!
Eli joo, se on herkkua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja miiuska84:kerro ohje![]()
Tässä yksi, josta korvasin fariinisokerin hunajalla.
Kaura-omena-paistos
4 isoa omenaa
2-3 rkl fariinisokeria
1 tl kanelia
100 g margariinia
1 dl sokeria
2 dl kaurahiutaleita
- Pese ja kuori omenat
- Pieni omenat lohkoiksi ja laita ne vuokaan
- Ripottele kaneli ja fariinisokeri omenalohkojen päälle
- Sulata margariini, ja sekoita siihen sokeri ja kaurahiutaleet
- Lisää seos omenalohkojen päälle
- Paista 200 asteessa 20-25 minuuttia
- Tarjoa vaniljakastikkeen tai -jäätelön kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja kattimatikainen:mist päin oot turkilmas?jos saapi kysellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Aika jänskä juttu, mulla on uunissa tulossa kans paistosta ja vaniljajätski oottaa pakkasessa. Sitä odotellessa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:|O Ei saa kiusata potilasta joka makaa sängyn pohjalla kuumeessa ja kamalassa räkätaudissa!
Eli joo, se on herkkua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
voi ei, sorry :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja kattimatikainen:mist päin oot turkilmas?jos saapi kysellä![]()
Porista olen kotoisin ja Turun kupeessa asun. Ootko sä joku duddu vai
?
Alkuperäinen kirjoittaja kattimatikainen:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja kattimatikainen:mist päin oot turkilmas?jos saapi kysellä![]()
Porista olen kotoisin ja Turun kupeessa asun. Ootko sä joku duddu vai
?
kuhan täällä hulluja mietin kun just kävin tuttavalla syömässä kaurapaistosta...en ollu teillä.olen kymenlaaksosta![]()