Nälkä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Sisen kyllä ikinä olisi susta uskonut! Nälkä, sulla muka! :D

Mä vetelin juuri annoksen tulisia nuudeleita kun flunssa vaivaa.

Kammottava nälkä :|

Täytyy varmaan juustoihin taipua, hitto vaan kun ei oo oikein mitään niiden kaveriksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Aina on nälkä...

Nii o! Mä aloitin aamulla täällä jogurtilla. Ennen Espoota mussutin jo mandariiniä, Helsingin puolella tuhosin koko mahtavan palan lihapiirakkaa, takaisintullessa Lohjalla oli pakko hakea pikkuevästystä huoltsikalta, että jaksoi pitkän... (tosipitkän, se alkoi 7.30 ja loppui jo ennen kahta) työpäivän ja kiitää kauppaan ruokaostoksille ja neljältä oli jo päivällinen pöydässä. Niih, ja sitten iltapala ja nyt myöhäisempää iltapalaa ja ehkä voisi vielä yöpalankin. :xmas:
 

Yhteistyössä