30 vuotta, eikä suotta

Mä pidin talvella (loppusyksystä) mökkibileet. Ei ollu mökit hinnalla pilattuja ja tosi rento meno oli ku voi villasukat jalassa juoda ja syödä ja pelailla kaiken maailman pelejä.
 
Mä pidin aikanaan ihan omassa 50 neliön kaksiossani bileet lähimmille ystäville ja heidän puolisoilleen. Vieraita taisi olla 8-9 henkeä + tietysti minun poikaystäväni. Hyvää ruoka aja juomaa ja jatkot baarissa :)
 

Yhteistyössä