Näkyykö emätintulehdus virtsanäytteestä jossa tutkittu hiiva ja virtsatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Eli kävin labrassa lisääntyneen valkovuodon (joka kellertävää), haiskahtavan valkovuodon ja alavatsakipujen takia. Siellä otettiin virtsanäyte josta tutkittiin hiiva ja virtsatulehdus. Kumpaakaan ei ollut. Olen alkanut miettiä voiko olla jotain muuta, emätintulehdus? Vai olisiko se selvinnyt kyseisestä testistä? Niin ja olen raskaana, siksi tuo emätintulehdus huolestuttaa.

Jännä että näillä oireilla ei sitä laitettu tutkimuslistaan. Vai onkohan niin, että oireet ei vastaa mahdollista tulehdusta? Kun soitin neuvolaan niin piti oireita normaalina ja sain itse pyytää lähetettä edes noihin tutkimuksiin.

Mulla oli vähän aikaa sitten tollanen tulehdus, oireina todella runsas valkovuoto, vähän kuin hiivassa. Sellaista voidemaista, joskus kellertävääkin.

Cluesolut tutkittiin ja ne olivat positiiviset, aika ärtsyn kuurin sain, huonoa oloa aiheutti.

Ootko käyttäny paljon pikkuhousunsuojia?
Mulle tuli tosi paha hiiva, jonka sain monien lääkkeiden jälkeen pois, pidin kauan suojaa ja siitä ilmeisesti kehittyi tuo bakteerivagioosi jonka aikana jouduin käyttämään yhä suojaa ja sitten se vaan paheni ja paheni

No veikkaan kanssa tota bakteerivagioosia. Kurja vaiva, mutta voidaan hoitaa, lääkäri sanoi mulle et välttämättä sitä ei tartte edes hoitaa jos ei kovasti oireile.
Flagyl tms oli lääkkeenä

Siitä mulla ei ainakaan ole tietoa kun en oo raskaana :xmas:

Kannattaa se hoitaa pois kuitenkin. INHOTTAVA vaiva. Lääkekuurin saat, mulla siitä tuli ainakin tosi huono olo ja alkoholia ei saanut ottaa tippaakaan, edes yskänlääkettä. Antabusreaktio tulee