Näkyykö -5kg painonpudotus ulkonäössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jumppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu ruumiinrakenteesta ja mistä se 5kg lähtee..itse olin 168/55 ja iski pusutauti enkä voinut syödä kahteen viikkoon..sillon kyllä lähti 14kg mutta se 5kg näkyi heti kasvoissa..näytin ihan anorektikolta, yök..tuli onneksi kilot takaisin.

Näkyy, se on noin 1 vaatekoko. Joten kannattaa, ei kirraa läheskään niin paljo vaatteet...Mun tarttis kans mut kun en saa itteen niskasta kiinni 164/95...viis kiloo sain jo tos alkutalvesta pois, ja sit tyssähti siihen. Vähä ärsyttää kun kesä tulee ja vaatteet vähenee..

Mä olen laihtunut 89 kilosta 83 kiloon, ja moni on huomannut, että olen laihtunut. Housut, jotka ennen kiristivät vyötäröstä, putoaa päältä, joten pakko se vaan on itsellekin myöntää, että on pienentynyt :D

Eikös sanota, että yksi vaatekoko olisi n. 6,5 kiloa?

[QUOTE="vieras";26312567]Mä olen laihtunut 89 kilosta 83 kiloon, ja moni on huomannut, että olen laihtunut. Housut, jotka ennen kiristivät vyötäröstä, putoaa päältä, joten pakko se vaan on itsellekin myöntää, että on pienentynyt :D

Eikös sanota, että yksi vaatekoko olisi n. 6,5 kiloa?[/QUOTE]

Unohtui vielä, että olen saman pituinen kuin ap, eli 168cm.

Aika vähän, jos -6kg on yksi vaatekoko.. Mä lihoin 15kg ja kasvoin yhden vaatekoon ja nyt kun laihduin 18kg niin pienenin koon. Aina olen käyttänyt istuvia vaatteita.. En liian isoja enkä pieniä.

Mulla oli lähtöpainoa 96 ja pituus on 165. Laihdutin 10 kg ja kukaan ei huomannut, ei edes mies, pari kertaa kysy et ootko vähän hoikistunu.. Lisäksi suurin osa vaatteista kävi edelleen. Uskon että nuo molemmat oli aika suuri syy mun motivaation loppumiseen. Ja taas ois sama urakka edessä :( :(

Näkyy varmasti, mutta miksi et laihduttaisi enemmän, kun normaalipainoon on kuitenkin jonkin verran matkaa? :)

Itsekin olen ollut lihavimmillani 166/87, mutta nyt 166/67. Tavoite on 2013 kesänä painaa 56. :)

Mä olen laihtunut 13 kiloa ja pienentynyt vaatekoosta 44-46 kokoihin 40-42...kukaan ei oo huomannut mun laihtumista talven jälkeen, kun kuljin niin paksuissa vaatteissa kai:D Ainoostaan mun lapset sanoo että olen laihtunut....

Mulla näky selvästi. Mitoista 162/75 pudotin 5 kiloa ja kyllä sen huomasi muutkin. Eniten pieneni vatsa ja jenkkakahvat, mutta kyllä reisistä ja lantioltakin on lähtenyt. Ja nyt voi käyttää myös vähän "muodikkaampia" vaatteita, kun ei tarvitse teltalla vatsaa peittää. Ehkä sekin vaikuttaa siihen, että ihmiset ovat laihtumisen huomanneet.

5kg vielä pudotan ja sitten olen tyytyväinen.

151/76,3kg..jep laihdutan edelleen ahkeraa! Olin siis itse 90kg ja ku oon pudottanu yli 13 kg niin mun vaatekoko on pienentyny kahdella numerolla ainakin housuissa :p paidoista nyt en tiiä..kaikki niin isoja XD
itselläni huomaa että jaloista ja käsistä on lähteny aika kivasti,ja vatsastakin kyl mut mulla on viel matkaa jäljellä 26,3kg.(paidoissa jotkut ylä-aste aikaiset hupparit menevät kyllä päälle) ja en osaa sanoa että näkyyks se painonpudotus koska ei nyt mulle oo ainakaan kukaa vielä sanonut mitää.

Minun laihtumiseni tunnutaan huomaavan viivellä. Kun 10 kiloa lähti niin ei muut juuri kommentoineet kuin naapurin mummo. Sitten kun seuraavan vuoden aikana lähti pari lisää ja harrastin hieman enemmän liikuntaa (eiköhän tämä ole se merkitsevä juttu) niin johan ihmiset ihmettelee.

Mulla näkyi 6 kg painonpudotus selvästi, mutta johtui varmaan siitä, että aloitin juoksuharrastuksen ja juoksin yli 20 km viikossa. Riippuu siis siitäkin harrastaako liikuntaa samalla eli tuleeko kiinteytystä. Myös sillä on merkitystä mistä kilot lähtee. Toisilla kun se kaksoisleuka on ja pysyy vaikka paino tippuu.

Yhteistyössä