L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Ei oo,mä vihaan karvaisia miehiä :x
Mistä sä Carlosin karvat tiedät!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Ei oo,mä vihaan karvaisia miehiä :x
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kamalaa kielenkäyttöö naisihmisiltä |O
Ja siä et suostunut tulee varasijalle![]()
![]()
![]()
mulle ei varapaikat kelpaa :snotty:
Mut eiks se yhtään lämmitä sydämtä, ettei heti kimppuun hyökätäKierrellän ja kaarrellaan ja sitä rataa
Mut onneks siulla on tuota vientiä täällä![]()
:heart: :heart:
Kuhan kiusaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Nii ja kait se kielilläkin osaa "puhua"![]()
Jammmmm jammm. NYT TULI MIELEEN, EI KAI SE OO SUN MIES?![]()
Ei voi olla, sillä on 3 likkaa ja sulla 2.
Ei oo,mä vihaan karvaisia miehiä :x
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kamalaa kielenkäyttöö naisihmisiltä |O
Lunis tarjoo sulle lärtsyy,meetkö?
ei sitä kiinnosta
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Ei oo,mä vihaan karvaisia miehiä :x
Mistä sä Carlosin karvat tiedät!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:En tiedäkään,mut eikö rekkakuskit ole aina helvetin karvaisia :x
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Kyllähän,se on jo puutarhasaksien kanssa parturoimassa itseään "sieltä"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas: :wave:
No mut miä voin todistaa, et sulla on pää, vaikka tyttösiä tää päätön versio enemmän kiinnostaakin..? kai??
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:En tiedäkään,mut eikö rekkakuskit ole aina helvetin karvaisia :x
Ainakin panomiehiä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Kyllähän,se on jo puutarhasaksien kanssa parturoimassa itseään "sieltä"![]()
Jos ei kelpaa torttu täytteineen, niin ei tartte maistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:http://www.youtube.com/watch?v=h34aE9fRIOc![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas: :wave:
No mut miä voin todistaa, et sulla on pää, vaikka tyttösiä tää päätön versio enemmän kiinnostaakin..? kai??
![]()
![]()
kyllä se kiinnostus on jo ohimennyttä aikaa ...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin joo,onhan sulla hammaslangat jo valmiina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::xmas: :wave:
![]()
![]()
kyllä se kiinnostus on jo ohimennyttä aikaa ...
No ei tunnu olevanKai siä oot huomannut, et miten moni haluais siun palstapersoonan kanssa jo pariutua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin joo,onhan sulla hammaslangat jo valmiina![]()
Kiitos vaan mutta kenenkään ei tartte työntää päätä sinne, en välitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin joo,en mäkään aina :|
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin joo,en mäkään aina :|
Jotenkin huvittavaa, luuleeko miehet että siitä saa kiksejä kun ne lirputtaa kieltään siel vaossa. Noloa. Kyllä siinä vaan odottaa että päästäis itse asiaan ja tuijottaa kattoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin ja pyöritellään peukaloita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin joo,en mäkään aina :|
Jotenkin huvittavaa, luuleeko miehet että siitä saa kiksejä kun ne lirputtaa kieltään siel vaossa. Noloa. Kyllä siinä vaan odottaa että päästäis itse asiaan ja tuijottaa kattoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin69:Niin ja pyöritellään peukaloita![]()
Ja ajatellaan englantia. B)
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Ainakin mies nauttii kun saa lirputtaa.. joten lirputi lirputi![]()