A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulle on sit Rane ja Keke molemmat
Vai että 2 miestä? Jaetaanko Rane?![]()
Saat Herra Majurin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulle on sit Rane ja Keke molemmat
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulle kans ukko! :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulle kans ukko! :kieh:![]()
Saat harmaana esiintyvän nimimerkin Mies
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No ei![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ainakin nikin perustella mulle sopisi Lillu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Kuka sai Päättömän, onko se vapaana? Mites olis Päätön ja Marilii. Tai Tuplaonni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Sörhis ja vieras:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs mulle?![]()
Jokke? En tunne. Kyllä sä Bad Motherinkin kanssa voisit sopiaAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Sörhis ja vieras:heart:
Mä olin ihan varma, että mulle tarjotaan Jokkea.
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No ei![]()
![]()
![]()
Niin mutku, Rane voi olla aina vuoroviikoin..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä en Ranea jaa, mutta ehkä Rane tosiaan tulee kommentoimaan itsekin`?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tanne kanssa tarvittaisiin sellaista vara-aviomiestaPesti kestaisi ens alkuun tuonne lokakuun puoleen valiin asti. Tyo mahdollisesti jatkuisi myohemminkin.