Naitattaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pupu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokunen kk tässäkin on jo mennyt. Mieskin olisi tarjolla, mutta kun ei saa. No, lääkäri on sentään parin viikon sisään - sitten enää pitää löytää aika ja paikka vailla lapsia yms...

[QUOTE="pupu";23911925]Jokunen kk tässäkin on jo mennyt. Mieskin olisi tarjolla, mutta kun ei saa. No, lääkäri on sentään parin viikon sisään - sitten enää pitää löytää aika ja paikka vailla lapsia yms...[/QUOTE]

Saaks udella että mikä teillä on estäny seksin? Itsellä oli rypäleraskaus ja kaavinta keskiviikkona :/

Saaks udella että mikä teillä on estäny seksin? Itsellä oli rypäleraskaus ja kaavinta keskiviikkona :/

Pahoitteluni. :hug:

Mulla alkoi alkuraskaudessa vuodot, joiden oletin ilman muuta merkkaavan keskenmenoa. (oli muuten törkeän vaikea päästä ultraan tarkistuttamaan asia) Olikin sitten polyyppi kohdunsuulla, ja tulehdusriskin yms. takia sitten seksikielto päälle. Jossain vaiheessa saatiin kokeilla, mutta jo loppunut vuoto riehaantui uudelleen. Ja vaikkei olisi vuotanutkaan, mulla oli selkä niin kipeä loppupuolella raskautta, että ei todellakaan olisi ollut mahdollista edes yrittää mitään. Edes sooloseksiä. Ärsytti hiukkasen, kun halut eivät kuitenkaan kadonneet, enenivät vain.

Sitten tietysti syntyi vauva ja paikat olivat hellänä. Päälle jälkivuodot, jotka eivät edes aikoneet loppua, kunnes jossain vaiheessa tajusin, että se hiton polyyppihan se siellä taas äksyilee. Jos sille vaikka joku tekisi jotakin..? Käsittämättömintä mun mielestä on se, että mulle tyrkytettiin minipillerit, jotka nekin kuulemma voivat aiheuttaa tiputtelua. Enhän mä mitenkään voisi tietää, onko vika polyypissa, pillereissä vai jossakin muussa, jos/kun jotakin ilmenisi. En siis aio syödä pillereitä, ensimmäistäkään, ennen kuin san jotain hoitoa.

Ja ilman näitä juttujakin sitä parisuhdeaikaa on vaikeahko saada, kun on kaksi alle 2v lasta. Aina on joku hereillä! Yksi tarvitsee maitoa ja toinen on hitsin utelias.

Joskushan on annettu parisuhteen piristämiseksi neuvo viettää viikko-kaksi selibaatissa. Kuinkahan pirteä tästä suhteesta vielä mahtaa muutaman vuoden jälkeen tulla? Tai no, sikäli tämä on vähän yksipuolista, että olen mä miestä koettanut ilahduttaa kaikin muin mahdollisin keinoin kuin perusyhdynnällä. Mutta tulee siitä kyllä väkisin vähän kateelliseksikin. Toinen nauttii ja itse kärvistelet vieressä ilman. :(

Tiedän kyllä kuinka vaikeeta on päästä tutkimuksiin alkuraskauden vuotojen takia. Viikon tiputteli. Sit kävin neuvolassa ja semmonen 30 vuotta työskennelly täti sano, että noilla vuodoilla ei oo mitään hätää (lähinnä tiputteli). Ei laittanu mihinkään tutkimuksiin, vaikka kovasti yritin. Sen verran sano et voin seuraavana päivänä soittaa gynepolille (kättäriltä ohjeistivat tokana vuoto päivänä, että viikon kohdalla voi soittaa sinne).

No ei tarvinu soitella, ku illalla alkoi sit ihan holona vuotaa. Naistenklinikalle puhelu ja käskivät tulla sinne. Ultraaja (lääkäri) alkoi epäillä rypäleraskautta ja sit odoteltiin että verikokeet valmistuu. No se sit ilmeisesti vahvisti epäilyn koska sisäänhän ne mut otti (about 3 yöllä). Aamulla sit oli kaavinta.

Kamala rumba tästä tulee jos nyt tosiaan oli sellanen rypäleraskaus. Verikokeissa vissiin juostaan puol vuotta kahden viikon välein. Pidempään jos arvot ei ala laskee. Sit ei saa raskautua eri lähteistä riippuen 6-24kk:teen :(

Ei oo helppoa ollu sullakaan! Jaksamista. Ja onnea vauvast :)

Asiasta ihan tuohon toiseen, mä soitin vuodoista neuvolaan, jossa sanottiin, että minnekään ei oteta ennen niskapoimu-ultraa. Tottahan se tietty on, ettei ultraamalla keskenmenolle mitään mahda ja mullakin oli niitä ollut kaksi aiemmin, joten asian tiesin kyllä. Yritin sitten soittaa yksityisille, kun 5-6 viikkoa epävarmuutta olisi ollut ihan liikaa. Yksi klinikka oli kiinni, toisessa lääkäri oli lomalla, kolmannella ei ollut ultraäänilaitetta, neljännellä oli, mutta puhelimeen vastanneen hoitajan mukaan "sitä ei käytetä tuohon tarkoitukseen" - olisin vain halunnut tietää, näkyykö sykettä vai ei. Kuudes yritys tuotti vasta tulosta.

Yhteistyössä