Saaks udella että mikä teillä on estäny seksin? Itsellä oli rypäleraskaus ja kaavinta keskiviikkona :/
Pahoitteluni. :hug:
Mulla alkoi alkuraskaudessa vuodot, joiden oletin ilman muuta merkkaavan keskenmenoa. (oli muuten törkeän vaikea päästä ultraan tarkistuttamaan asia) Olikin sitten polyyppi kohdunsuulla, ja tulehdusriskin yms. takia sitten seksikielto päälle. Jossain vaiheessa saatiin kokeilla, mutta jo loppunut vuoto riehaantui uudelleen. Ja vaikkei olisi vuotanutkaan, mulla oli selkä niin kipeä loppupuolella raskautta, että ei todellakaan olisi ollut mahdollista edes yrittää mitään. Edes sooloseksiä. Ärsytti hiukkasen, kun halut eivät kuitenkaan kadonneet, enenivät vain.
Sitten tietysti syntyi vauva ja paikat olivat hellänä. Päälle jälkivuodot, jotka eivät edes aikoneet loppua, kunnes jossain vaiheessa tajusin, että se hiton polyyppihan se siellä taas äksyilee. Jos sille vaikka joku tekisi jotakin..? Käsittämättömintä mun mielestä on se, että mulle tyrkytettiin minipillerit, jotka nekin kuulemma voivat aiheuttaa tiputtelua. Enhän mä mitenkään voisi tietää, onko vika polyypissa, pillereissä vai jossakin muussa, jos/kun jotakin ilmenisi. En siis aio syödä pillereitä, ensimmäistäkään, ennen kuin san jotain hoitoa.
Ja ilman näitä juttujakin sitä parisuhdeaikaa on vaikeahko saada, kun on kaksi alle 2v lasta. Aina on joku hereillä! Yksi tarvitsee maitoa ja toinen on hitsin utelias.
Joskushan on annettu parisuhteen piristämiseksi neuvo viettää viikko-kaksi selibaatissa. Kuinkahan pirteä tästä suhteesta vielä mahtaa muutaman vuoden jälkeen tulla? Tai no, sikäli tämä on vähän yksipuolista, että olen mä miestä koettanut ilahduttaa kaikin muin mahdollisin keinoin kuin perusyhdynnällä. Mutta tulee siitä kyllä väkisin vähän kateelliseksikin. Toinen nauttii ja itse kärvistelet vieressä ilman.