Näitä minä en ainakaan ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaverin avovaimo vie joka vuosi vanhemmilleen lahjalistan (pitkän sellaisen) missä on kerrottu mitä kaikkea hän toivoo joululahjaksi. Ja saa kuulemma sen kaiken ja vielä jotain lisääkin plus sitten tietty rahaa. Ja toiveet ei ole mitään halpoja.

Repesin nauramaan kun kuulin. :D

Mun mies pyysi meijän suhteen alkuaikoina mua kirjoittamaan ylös mitä hän voisi ostaa, no kirjoitin jonkun 5-10 juttua ja aattelin et valitkoon siitä - oli sit ostanut koko listan :(. se oli ensimmäinen ja viimeinen lista minkä hälle kirjoitin

Mä ymmärrän. Onhan se aikuinen lapsikin vanhempiensa lapsi. Jos vanhemmilla on varaa niin saavathan ne tehdä rahoillaan mitä huvittaa. Mielummin rahan käyttö ennen vanhempien kuolemaa kuin kuoleman jälkeen perintönä.

Avopuolisolla vain kinkkinen paikka, kun kokee kauheaa tarvetta ostaa myös monta lahjaa ja arvokkaita. Ei ikinä "uskaltaisi" antaa vain jotain vaatimatonta lahjaa ja siis vain yhtä lahjaa ylipäätään, hinnasta viis.

Kun mikään ei riitä...

Mun anoppi pyysi lahjalistaa lapselle ja lisäksi antoi mulle kalliin lahjan ja miehelle vielä kalliimman. :/
Sanoin kyllä lahjalistasta ettei se ole mikään ostoslista vaan siitä voi jonkun ottaa. Lahjoja tuli silti tosi kalliita ja mielestäni pajon.
Meillä ei ollut varaa kalliiseen lahjaan ja ostettiin hyvä viini "vain" lahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Avopuolisolla vain kinkkinen paikka, kun kokee kauheaa tarvetta ostaa myös monta lahjaa ja arvokkaita. Ei ikinä "uskaltaisi" antaa vain jotain vaatimatonta lahjaa ja siis vain yhtä lahjaa ylipäätään, hinnasta viis.

Kun mikään ei riitä...

mun mielestä myös lupaus lahjat on tosi hienoja. esim hieronta väsyneille jaloille, hartiahieronta, tiskien tiskaus, roskien vienti jne

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Kun mikään ei riitä...

mun mielestä myös lupaus lahjat on tosi hienoja. esim hieronta väsyneille jaloille, hartiahieronta, tiskien tiskaus, roskien vienti jne

Hah. Tolle ihmiselle ei mitkään lupauslahjat paljon painais. :D :D :D

Tavallaan ymmärrän jos tuo on ollut isovanhempien toive. Vanhemmat tietää mitä lapset tarvii tai haluaa. Joskus sukulaiset voi nähdä vaan harvoin ja käsitys tästä voi olla kaukana. nimimerkillä meillä on kaapissa kasa vaatteita odottamassa kun ovat joskus muutaman vuoden päästä sopivan kokoisia ja toisaalta 6v lapsi sai vauvan junan( ikäsuositus 2v) kummisedältä... Itse kyselen mitä kummilapset on toivoneet ja hankin sitten jonkun niistä, mukava kun tietää antaneensa jotain mieleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Kun mikään ei riitä...

Hah. Tolle ihmiselle ei mitkään lupauslahjat paljon painais. :D :D :D

No tuskin ne painaa kellekkään jos jäisivät vain lupauksen asteelle eikä niitä koskaan toteutettaisi.

Yhteistyössä