Naisystäväni ei halua päivittää fb:hen seurustelevansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paeisuhteen fb-status
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paeisuhteen fb-status

Vieras
Pitkään hän ei ollut varma minkälaisen suhteen haluaa tai haluaako suhdetta. Sovittiin, että tapaillaan/seksisuhde vaikka käyttäydyttiin kuin seurusteltaisiin eli läheteltiin viestejä ja soiteltiin päivittäin ja oli läheisyyttä, mutta toinen ei halunnut tutustua muuten paremmin.
Itse päivitin faceen olevani parisuhteessa (en laittanut kenen kanssa) koska rakastin tätä naista ja koska halusin olla vain hänen ilman mitään vaatimuksia sitoutumisesta toiselta.
Annoin hänelle aikaa päättää mitä haluaa, mutta olin valmis mihin tahansa tulokseen, kunhan vain toinen on onnellinen. Lopulta tämä nainen rakastui ja halusi tutustua minuun paremmin kuin pelkästään vakihoitona.
Itse en puhunut seurustelusta mitään, koska en halunnut painostaa enkä ehkä itse kuulla kieltävää vastausta, kunnes eilen sanoi haluavansa seurustella. Mutta lisäsi heti, että käykö ettei päivitä sitä faceen.
On virallisesti eronnut 2 vuotta sitten, mutta hänellä lukee asumuserossa. Tuntuu, ettei tavallinen työtön duunari kelpaa julkisesti. Itse sanonut, et kehunut töissä, kuinka hänellä on 13 vuotta nuorempi nainen toisessa kaupungissa.
Mutta mulla ei ole varaa matkustaa pari kertaa vuodessa ulkomaille, en tienaa 4000e, kuten hänen exänsä. Olen elänyt yli varojen ollakseni edes jotenkin hänen tasoisensa. Saan vain kuulla olevan kehityskelpoinen, kun skarppaan asioissa.
Haluaisin riittää itsenäni, että rakkaus riittäisi. Toinen ihmettelee, miten olen niin kiihkeä, mutta rakastelu tuntuu olevan ainoa osa-alue, jossa olen kaikkia hänen edellisiään parempi. Enkä rakastellessa voi esim. särkeä siinä mitään tai kaataa punaviiniä paidalle.
Toinen tietää, että yritän oppia ja kehittyä paremmaksi esim.ruoanlaitossa. mutta mä hyväksyn hänet sellaisena kuin on. En vaadi häneltä edes suuseksiä vaikka itse annan ja nautin eniten suuseksistä, mutta tiedän ettei toinen halua. Tiedän myös, että voisin pukeutua paremmin ja hän haluaa viedä.mut vaatekauppaan. Mutta silloin mun on tunnustettava, ettei mulla ole rahaa kalliisiin vaatteisiin ellen sitten ole saanut vihdoin töitä.
Mutta tuntuu, etten ole hänen tasoisensa tai ei halua muiden tietävän seurustelusta juuri minun kanssani. En usko, ettei pettämismahdollusuuden takia päivittäisi, koska kumpikaan ei ole nauttinut rakastelusta muiden kanssa yhtä paljon.

Miten ottaisitte asian puheeksi tai mitä ajattelette asiasta?

Niin muttanyt toinen antaa ymmärtää olevansa vapailla markkinoilla ja itse parisuhteessa, mutten voi sanoa kenen kanssa, jos toinen ei sitä halua. Ja poistais vaikka kokonaan näkyvistä, mutta kun on kaikkien nähtävillä, että asumuserossa Tulee sellainen olo, ettei toinen ole henkisesti sitoutunut tai etten.ole tarpeeksi hyvä julkiseksi kumppaniksi. Voisi ennemmin.poistaa näkyvistä sen parisuhdestatuksen. Rakastuneena tuoölaiset asiat on aika isoja, kun haluaa luittaa toiseen

Naisesi on ns. psykonarttu. Sori, mutta tunnen naistyypin hemmetin hyvin, sillä olin sellaisen kanssa naimisissa säälittävät kahdeksan kuukautta.
Tunnut olevan jonkinlaisessa alistussuhteessa naiseen ja niin minäkin tunsin olevani. Tuntui että se nainen oli paljon tasoni yläpuolella vaatetusta ja käyttäytymistä myöten, ennenkuin menin pikaisella aikataululla naimisiin hänen kanssaan.
Luulin löytäneeni kultaa :-)
Pian naimisiinmenomme jälkeen hänen tyttärensä laukoi totuuksia äidistään riidan seurauksena ja ymmärsin sen uskovaisen naisen naineen puolia kaupungin kaksilahkeisista.
Jatkuvaa aliarvostamista ja mustasukkaiseksi tekemistä olisin vielä kestänyt, mutta kerran marketissa käydessämme törmäsimme pesun kestävään umpimustaan, rullahuuliseen neekeriin ja tämä afrikan lahja suomelle kehotti minua pitämään hyvää huolta vaimostani.
Tämä saatanan narttu oli pitänyt tätä mutiaista poikaystävänään ja se oli sen suhteen loppu.
Etsi parempi nainen johon uhraat aikaasi ja rahojasi, sillä' sellaisia on vielä suomenmaassa jäljellä, joskin vähenemässä määrin.

Pitkään hän ei ollut varma minkälaisen suhteen haluaa tai haluaako suhdetta. Sovittiin, että tapaillaan/seksisuhde vaikka käyttäydyttiin kuin seurusteltaisiin eli läheteltiin viestejä ja soiteltiin päivittäin ja oli läheisyyttä, mutta toinen ei halunnut tutustua muuten paremmin.
Itse päivitin faceen olevani parisuhteessa (en laittanut kenen kanssa) koska rakastin tätä naista ja koska halusin olla vain hänen ilman mitään vaatimuksia sitoutumisesta toiselta.
Annoin hänelle aikaa päättää mitä haluaa, mutta olin valmis mihin tahansa tulokseen, kunhan vain toinen on onnellinen. Lopulta tämä nainen rakastui ja halusi tutustua minuun paremmin kuin pelkästään vakihoitona.
Itse en puhunut seurustelusta mitään, koska en halunnut painostaa enkä ehkä itse kuulla kieltävää vastausta, kunnes eilen sanoi haluavansa seurustella. Mutta lisäsi heti, että käykö ettei päivitä sitä faceen.
On virallisesti eronnut 2 vuotta sitten, mutta hänellä lukee asumuserossa. Tuntuu, ettei tavallinen työtön duunari kelpaa julkisesti. Itse sanonut, et kehunut töissä, kuinka hänellä on 13 vuotta nuorempi nainen toisessa kaupungissa.
Mutta mulla ei ole varaa matkustaa pari kertaa vuodessa ulkomaille, en tienaa 4000e, kuten hänen exänsä. Olen elänyt yli varojen ollakseni edes jotenkin hänen tasoisensa. Saan vain kuulla olevan kehityskelpoinen, kun skarppaan asioissa.
Haluaisin riittää itsenäni, että rakkaus riittäisi. Toinen ihmettelee, miten olen niin kiihkeä, mutta rakastelu tuntuu olevan ainoa osa-alue, jossa olen kaikkia hänen edellisiään parempi. Enkä rakastellessa voi esim. särkeä siinä mitään tai kaataa punaviiniä paidalle.
Toinen tietää, että yritän oppia ja kehittyä paremmaksi esim.ruoanlaitossa. mutta mä hyväksyn hänet sellaisena kuin on. En vaadi häneltä edes suuseksiä vaikka itse annan ja nautin eniten suuseksistä, mutta tiedän ettei toinen halua. Tiedän myös, että voisin pukeutua paremmin ja hän haluaa viedä.mut vaatekauppaan. Mutta silloin mun on tunnustettava, ettei mulla ole rahaa kalliisiin vaatteisiin ellen sitten ole saanut vihdoin töitä.
Mutta tuntuu, etten ole hänen tasoisensa tai ei halua muiden tietävän seurustelusta juuri minun kanssani. En usko, ettei pettämismahdollusuuden takia päivittäisi, koska kumpikaan ei ole nauttinut rakastelusta muiden kanssa yhtä paljon.

Miten ottaisitte asian puheeksi tai mitä ajattelette asiasta?

Taidat olla hieman kokematon naisten kanssa :-)
Ämmä kusettaa sua 6-0. Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta suhde ennenkuin teet mitään typerämpää. Varo ainakin taloudellista hyväksikäyttöä. Henkisistä selviät ajan kanssa.

-75 -81 Syntyneille se facebookin parisuhdestatus on kuin pyhä Raamattu.
Sinne on PAKKO heti päivittää "vaikeasti selitettävissä"- kun on kerran käyty toisen luona. Ja "Seurustelee" kun on ekan kerran käyty elokuvissa.
Ja jos ei "Seurustele", niin sit se taatusti pettää.

Yhteistyössä