Naisten surkeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouva H

Vieras
Missä on naisten itsetunto kun valittavat täällä, että miehet eivät kiinnosta, eivät halua tavata ja naisen pitää ruikuttaa tapaamista?
Jos nainen huomaa, ettei miestä kiinnosta, miksi aletaan roikkua ja ruikuttaa? Kohta kukaan ei uskalla edes parisuhteeseen mennä kun naiset takertuvat kuin kuristajakäärme mieheen?Heti aletaan mankua vauvaa ja seuraavaksi pitää olla jo iso omakotitalo. Kaikki on mennyt ihan hulluksi. Ei miestä mankumalla saa kiinnostumaan, ei ei.Eikä saa naistakaan.
Joskus häpeän sukupuoleni puolesta.

Senpä takia nämä Ellien palstat ovatkin olemassa, että täällä saa päästä höyrykattilasta ulos höyryjä.

Elämä on sangen yksinkertaista miehettömänä.

Kun olin avioliitossa, minulla ei ollut internettiä. Onneksi ei ollutkaan.

Olisi siitä voinut jotain hyötyäkin olla. Varsinkin jouluna 1996, kun juoksin joulun alla kaikki lähiön pubit läpi miestä etsien.

Onneksi lapset olivat jo sen verran isoja, että pärjäsivät keskenään kotona.

Ehkä netin palveluja voisi lisätä pienten lasten äideille.
Kadonneen miehen metsästyspalsta. Pubien baarimikoille netit baaritiskille ja Ellien parisuhdepalsta aina alavalikkoon.

Tämän parempaa ideaa en nyt keksi.

Jos joku baarimikko luki viestini, niin kommentoi ihmeessä.
Teidän ammattikunta on maailman paras terapiakeskus.

""Vaimoni ei ymmärrä minua...."" lauseeseen käännätte netin päälle ja ymmärrystä alkaa löytymään.

Olen melko etevä rivien välistä lukija. Murhatusta proffasta tajusin heti, että hän on homo. Näköjään suomi24 maailman menoa palstan väki tietää asiasta enemmän. Ajauduin aamulla tuolle sivulle. Ehkä DTM:n baarimikko on nyt kriisiavussa eikä jouda lukemaan Ellejä. Voimia hänelle.

Yhteistyössä