Naisten orkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muru-65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muru-65

Vieras
Naiset hei,
Saatteko te yhden vai useamman orkun kerrallaan? Onko eroa onko se miehen kanssa tai omassa kivassa? Minä saan vaan yhden eikä edes tunnu paikoissa siltä, et pitäis saada lisää. Itse olen kokeillu päästä uudelleen vauhtiin, mut ei lähde, ei ollenkaan. Se eka on kyllä herkkua, mut vois sitä ottaa lisääkin!

Mä saan tokan orkun helpommin kuin ekan, jos miehessä vaan riittää kestoa. Yleensä vaan mies on niin nopee, että mun on pakko yrittää oikeen saada orgasmia että ehdin miehen mukaan ja sitten se ei ole niin nautinnollista. Toka orkku on parempi, koska se ei ole enää pakollinen.

Saan useampiakin jos mies vaan kestää. En saa yleensä tarpeekseni vaikka saisin kuinka monta :/ Käsitöissä itsekseen saatan tehdä itelleni vaikka kymmenen orkkua ja lopetan sit kun se alkaa fyysisesti väsyttää liikaa, haluja kyllä riittäis edelleen. Tosi harvoin saan semmosen kunnon tyydytyksen seksistä vaikka orkkuja tuleekin paljon. Vois olla toisin päin mieluummin...

Jos mies vain jaksaa,orkkuja riittää,ensimmäinen joskus on vain on kiven takana.Se on aivan sama,onko orkku ensimmäinen vai mones lie, miehen kanssa kaikki ovat yhtä nautinnollisia ja tuottavat mielihyvää, itse tuotettuna se vie vain pahimmat paineet pois.

Samma här. Vain käsipelillä mutta yhdyntä ei tunnu oikein miltään. Olen kyllä kostunu ja halukas mut se ei tunnu oikeesta kohtaa. Mulla on ollu 3 miestä ja kaikilla varmaan ihan tavallinen. Itse se onnistuu joka kerta. Nautin kyllä muuten siitä miehen kanssa.

Tapasin yli 30 vee naisen, joka ei ollut saanut koskaan.
Lulin, että osaan auttaa mutta pitkään se kesti ja oikea
tapa löytyi pitkän yhdessäolon jälkeen.
Nainen nousi päälleni ja lantiollaan haki oikean asennon, jolloin sekä klitoris että emättimen aukon hermopäät saivat sopivan kosketuksen.
Siitä se sitten lähti helpottamaan.

mies 45 vee.

Tänään tiistaina 23.5 klo 23.15 tulee TV3:sella ohjelma ""Seksigurut"", joissa käsitellään seksiin liittyviä asioita. En tiedä mikä on tämäniltaisen ohjelman teemana.

Viime viikolla satuin katsomaan ohjelman, jossa oli aiheena orgasmi. En katsonut ohjelmaa sen kummemmin, mutta mieleeni jäi luku, että vain 30% naisista kykenee saamaan orgasmin yhdynnässä ja 70% naisista ei saa orgasmia yhdynnässä koskaan.

Katsokaapa ohjelma, josko siinä käsiteltäisiin vaikkapa orkkuja.

Puhut asiaa. Olen ihmetellyt näitä monen orkun saajia. Kun minä ""saan"", niin ei siinä eväkään liikahda moneen minuuttiin. Jos mies ei ole saanut vielä, niin mulla alkaa lahnavaihe, mutta kyllä se mieskin sitten omansa ottaa. Ei se ole epämiellyttävää - ei todellakaan, mutta minä olen niin veltto ja rento kun olla voi.

Kyllä minä ainakin saan useita (10-20) orgasmeja yhdynnän aikana. Riippuu myös miehen aktiivisuudesta kuinka paljon ja minkä kokoisia orkkuja tulee. Mutta sit kun saan jätti kokoisen ja pitkän orkun niin on kyllä veto veks ;o)
Partnerit on kyllä kehuneet ....

Joka kerta rakastellessamme mieheni kanssa, saan yhdynnässä vaikka kuinka monta orkkua (jopa kymmeniä) ja ne on kaikki hyviä, usein ensimmäinen kyllä voimakkain. Mutta vasta sen jälkeen, kun mieheni on jo lauennut, saan parhaat orkut; tähtiä näkyy ja kroppa ihan kramppaa nautinnosta. Voisin jatkaa vaikka kuinka kauan ja mieheni tykkää katsella, kun laukean aina uudelleen ja uudelleen. Jos hänen paikkansa eivät enää kestä, niin miehen polvikin kelpaa; vajaa 10 sekkaa klitoriksen hieromista polvea vasten, niin jo tähtiä näkyy taas. Moneen vuoteen ei ole tullut sellaista tilannetta, että en enää saisi, vaan lopetan aina sen vuoksi, että säälin miestäni. Hän kyllä suhtautuu asiaan huumorilla ja antaa minun nauttia. Kaksi lasta olen saanut (nyt olen 31-v) ja lasten saannin jälkeen orgasmiherkkyys on ollut huipussaan jo useita vuosia. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Saan parhaat orkut mieheni kanssa. Yksinkin on kivaa, mutta kyllä miehen kanssa siitä saa myös enemmän henkistä kiihotusta.

Orkkujen määrä riippuu kerrasta. Joskus saan yhden ja se riittää tai en edes jaksaisi enempää. Kuulun niihin onnellisiin jotka saavat aina ja jopa useita kertoja peräkkäin. Pitkän tauon jälkeen olen itsekseni saanut 13 kertaa ja mieheni kanssa 8. Välillä se on miehestä aivan ihanaa, että voi antaa minulle uudelleen ja uudelleen, toisinaan tuntuu, että hän turhautuu ja luulee, etten ole saanut vielä tarpeeksi monta. Ettei hän pysty tyydyttämään minua... =) Pointti on kuitenkin, että kun kerran saa niin loput ovat vain extraa!

Eikä ollut provo, vaan ihan totta!

Se että vain 30 % saa ja tietää sen voimat vievän orkun tehon ja 70 % ei ; johtuu meidän naisten kasvatuksesta. Jos nainen saisi kokeilla ilman paineita jokaista vastaan tulevaa saattaisi tuo prosenttikin nousta. :)
Tosiasia minulla on ollut että, se on miehestä ja siitä kemiasta kiinni, saako monta pientä vai sen järisyttävän yhden jonka jälkeen on pakko pitää tauko.
Sitten kyllä taas käy. Yleensäkin vireystaso.Niin ja edellisen viikon tekemiset puolin ja toisin vaikuttaa kokonaissaldoon tässä taloudessa. Onneksi se tuplaus on kuitenkin mahdollista..Kannatan kyllä sitä että vaihdatte naiset asentoja. Mutta jos on neitimies sängyssä joka ei halua mitään kokeilla eikä käyttää mielikuvitusta niin korpun kastelua se sitten vaan on.

Yhteistyössä