Naisten ongelma: Moni suhde hiipuu, kun alkuinto menee ohitse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petri-A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja naisilla ei ole oikeutta haluta viihdettä kotona?

On oikeus.

Tässä on kai kyse siitä koska viihteen tarve ajaa ohitse arjen. Naisilla se _näyttäisi_ ajavan ohi nopeammin ja aiemmin VARSINKIN jos ei ole lapsia.

Aiemmin oli ketju jossa sanottiin miehen haluavan olevan rakastettu ja naisen haluavan oleva haluttu. Siinä on pointtia. Mies uskoo ja haluaa elää yhden kanssa kauan, sen joka häntä rakastaa/-isi, nainen haluaa elää monien kanssa jos sen ehtona on että vain siten saa olla jatkuvasti haluttu.

onko ihan oikeesti naiset niin tolloja, että eron jälkeen on noin kova kiire iskeä seuraava partneri?

ja vielä kännissä baarista?

No kai ne vaan panee niitten kanssa. Olihan täällä jokunen pv sitten aloitus, jossa joku tyttönen mietti että missä meni vikaan kun ekana iltana mies nukku sohvalla ja hän sängyssä, kun mies eronnut pitkästä liitosta muutama kk aiemmin. Että oishan sen nyt pilden pitäny kelvata.

Ukkini tapasi sanoa, että miehenkipeän naisen ei tartte ku hakea suuri käpy metsästä. Se oiskin monella tapaa turvallisempi kuin joku baarituttavuus.

En kyllä voi allekirjoittaa ap:n väitteitä. Suhde ja seksi paranee sitä mukaan kun toista aina vaan paremmin tuntee. Ei se suhteen alun säätö ja epävarmuus ole mitenkään ihannetila, ainakaan mun mielestäni.

On oikeus.

Tässä on kai kyse siitä koska viihteen tarve ajaa ohitse arjen. Naisilla se _näyttäisi_ ajavan ohi nopeammin ja aiemmin VARSINKIN jos ei ole lapsia.

Aiemmin oli ketju jossa sanottiin miehen haluavan olevan rakastettu ja naisen haluavan oleva haluttu. Siinä on pointtia. Mies uskoo ja haluaa elää yhden kanssa kauan, sen joka häntä rakastaa/-isi, nainen haluaa elää monien kanssa jos sen ehtona on että vain siten saa olla jatkuvasti haluttu.

plääplääplää päläpälä mussunmussun

No kai ne vaan panee niitten kanssa. Olihan täällä jokunen pv sitten aloitus, jossa joku tyttönen mietti että missä meni vikaan kun ekana iltana mies nukku sohvalla ja hän sängyssä, kun mies eronnut pitkästä liitosta muutama kk aiemmin. Että oishan sen nyt pilden pitäny kelvata.

Ukkini tapasi sanoa, että miehenkipeän naisen ei tartte ku hakea suuri käpy metsästä. Se oiskin monella tapaa turvallisempi kuin joku baarituttavuus.

sanoo 5 minuuttia naimisissa ollut miehenkipeä exaseksuaalinyxänymfoavaruusprinsessamikälieseksuaali.
Oisit sinäkin kokeillut ukkisi ehdotusta.

On oikeus.

Kuten jo aiemmin sanoin:

Alkuhuuma on aika raskasta ja raastavaa. Ei sellaista jaksa pidemmänpäälle. Ensimmäinen puolivuotta on riittävästi.
Toisen huomioiminen on kuitenkin merkityksellistä. Ei se vaadi mitään suuria eleitä tai mittavia rahasummia.
Huomioiminen on sitä, että kun tiedät toisen pyyhkineet pölyt, siivonneen vessan, järjestelleen hyllyt ja pesseen pyykit, otat ihan oma- aloitteisesti imurin käteen ja imuroit ja viet roskat.
Huomioiminen on sitä, kun näet, että toinen on kuoleman väsynyt, niin annat sen ottaa rauhassa torkut sohvalla töiden jälkeen.
Se on sitä, että muistat joskus tuoda sille kaupasta sen lemppari teetä.
Huomioiminen on sitä, että annat kumppanisikin katsoa töllöstä sen lempiohjelmia.
Huomioiminen on hellä sipaisu ohikävellessä. Halaus töiden jälkeen. Suukko lähtiessä.

Riippuu kai vähän mistä vinkkelistä asiaa katselee.
Itse naisena koen tuon (nopean kyllästymisen ja kumppanin vaihtelun) miesten "ongelmaksi", mutta toki sitä tekee molemmat sukupuolet.

Noita suhdeihmisiä riittää, eritoten miehissä. Jos on varsinkin oltu vakavammassa suhteessa kerrankin, niin sen päätyttyä ei osata olla ilman naisystävää enää ollenkaan.. alkaa semmonen ralli että oksat pois ja Facebook status vaihtuu viikottain. tänään ollaan Parisuhteessa "Minna Virtalillius" ja ens viikolla "Sanna Tumpanen" ja kuukauden päästä "Jenni Sillikukonsuokas" kanssa..

En oikein ymmärrä. Ja kyse kuitenkin yli 4kymppisestä, mutta junasta on jääty jossain vaiheessa ja eletään teini-iän kriisistä toiseen.

Että tollasia ukkoja mun elämänkentällä näkyy aika usein, ihan tuttuja ja kavereita, en siis kuulu heidän pyörittämänsä suhdekarusellin kyytiläisiin.

eiks lapset ole yleensä eron jälkeen joka toinen viikonloppu isällään?

silloinhan kumpikin pääsee biilettämään joka toinen pyhänseutu ilman että tarvii dumpata lapsia minnekkään

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29431672:
Auts, joskus kieltämättä itseltänikin pääsee unohtumaan, että eihän miehillä mitään lapsia voi olla, vaan pelkästään naisilla. Hyvä kun huomasit korjata!

Harvoinpa niillä mitään vastuuta lapsista on, elleivät satu olemaan sitten jotain leskiä. Sillonkin oikea vastuu lienee kuolleen äidillä.

Mä en tunnista itseäni lainkaan tästä. Alkuinto on tietysti 17v yhdessäolon jälkeen tasaantunut, mutta intohimo ja rakkaus, välittäminen yms on edelleen tallella. En vaadi mieheltä liikoja eikä mulla menojalka vipata iskemään random-miehiä, kuivat kaudetkin kestän kuin nainen. Mies haluaa mua paljon, rakastaa, kehuu ja kantaa kortensa kekoon tässä taloudessa paremmin kuin hyvin. Minä myös. Ollaan tasavertaisia, muttei samanlaisia. Molemmat kunnioitetaan toinen toisiamme. Pidetään suhde kiinnostavana, molemmat panostetaan toisiimme ja itseemme. Lapsia ei ole. Pitääkö mun nyt olettaa, että yhtäkkiä sekoan, koska nainen olen, ja alan ravata baareissa jahtaamassa vähempiarvoisia miehiä? Don't think so..

Riippuu kai vähän mistä vinkkelistä asiaa katselee.
Itse naisena koen tuon (nopean kyllästymisen ja kumppanin vaihtelun) miesten "ongelmaksi", mutta toki sitä tekee molemmat sukupuolet.

Itse koen myös sen miesten ongelmaksi, mutta se miesten kyllästyminen tekee tuon naisten kyllästymisen. Eli kun naisen huuma vaan jatkuu ja jatkuu ja miehen hiipuu ja hiipuu, niin ei oikein mene yksiin. Itse ainakin naisena koen edelleen niitä alkuhuuman tunteita ajoittain ja ne sitten latistuu kun toinen on niin arkiintunut eikä innostu mistään.

Joskus kahden kesken, jos lapset on hoidossa, niin tuntuu että mies yhtäkkiä muuttuu täysin ja rentoutuu ja on kuin ennen.

eiks lapset ole yleensä eron jälkeen joka toinen viikonloppu isällään?

silloinhan kumpikin pääsee biilettämään joka toinen pyhänseutu ilman että tarvii dumpata lapsia minnekkään

Jos lapset on vaikkapa sen joka toinen viikonloppu isällä, eli 4pv/kk ja muuten äidillä (n. 27pv), niin onko se joku ihme, että se onkin äiti joka dumppaa lapset välillä muualle hoitoon?
Olisihan se aika kummallista, jos isä noista neljästäkin päivästä rupeaisi lapsia muualle hoitoon laittamaan.

Tosin onpa niitä kuulemma sellaisiakin miehiä, jotka sen muutaman päivän kuukaudessa lasten kanssa ollessaan painelevat oman äitinsä helmoihin, kun eivät omien lapsiensa kanssa pärjää.
Kuten kuulemma noita astrolaben tarinan bilettäjä-äitejäkin.

Aika moni isä olisi valmis lähivanhemmuuteen. Äitimyytti tuntuu estävän naisia ryhtymästä etävanhemmaksi, vaikka se sopisi äidin elämäntapaan ja aikatauluihin paremmin. Minusta on täyttä hulluutta raijata lapsia tutuntutuille hoitoon, kun salailee lapsen isältä baarireissujaan, eikä anna lapselle mahista olla toisen vanhempansa tykönä. Elarit saattais vaikka pienetä, huhheijaa.

On oikeus.

Tosissasiko luulet kaiken palstalla kirjoitettavan olevan totta? Oikeasti tämä asia menee juuri päinvastoin eli miehet haluavat olla haluttuja ja naiset rakastettuja. Lisäksi miehille seksi on yleensä tärkeämpää kuin naisille ja miehet myös pettävät useammin kuin naiset.

[QUOTE="vvieras";29431723]

Joskus kahden kesken, jos lapset on hoidossa, niin tuntuu että mies yhtäkkiä muuttuu täysin ja rentoutuu ja on kuin ennen.[/QUOTE]

Tämä on niin totta! Jännä ilmiö.

Yhteistyössä